Qua primark filiaal zou ik Zaandam boven Hoofddorp verkiezen, de winkel is een stuk netter. Als je ook nog een beetje leuk wil shoppen in het centrum zou ik wel voor Hoofddorp gaan, Zaandam ligt al heel lang overhoop omdat het hele centrum word veranderd.....je loopt dus tussen de bouwwerkzaamheden wat niet echt gezellig is voor een leuk dagje shoppen.
Koopavond is hier overigens op Donderdag!! En passen doe ik nooit bij de Primark, dat komt thuis wel en ruilen mag toch binnen 21 dagen. Voor mij ook wel een voordeel dat ik er 5 min vanaf woon,als je van ver moet komen zou ik wel passen......calculeer dan wel een lange wachttijd in.
Dan wordt het Zaandam. We trekken echt een dag uit voor Primark en niet voor andere winkels. Ben benieuwd
Sodeletuut
Geplaatst: 28-04-12 13:57
Ohh wat is de Primark leeeeuk! Gisteren voor het eerst heen geweest, wat een feest! Schattig pakje en schoentjes gekocht voor mijn zusje! En ook kleren voor mijzelf, mijn moeder en mijn broertje!
Ik ga volgende week voor het eerst. Ik ben benieuwd! M'n ma gaat mee, en als ik jullie verhalen zo eens hoor gaat ze het er verschrikkelijk vinden whahahaha.
Leuke kleding heb je gekocht voor je zusje Sodeletuut! Die schoentjes zijn echt enorm lief.
Had vorige week vrijdag in Rotterdam echt superfijne grijze zomergympen gekocht, maar helaas gaan ze nu al stuk.. Voor die 3 euro die ik ervoor betaald heb mag je natuurlijk niet zeuren, maar was (en ben) er echt zo blij mee. Ga dus over twee weken maar eens terug, om nieuwe te kopen, en om nog wat van die fijne hemdjes erbij te halen.
Haha door al dat gepraat hier (heb zojuist 20 pagina's gelezen) krijg ik ook weer helemaal zin om naar de Primark te gaan
Die drukte inderdaad, zo wisselend! Was er eens in London, toen was er geen kip joh, en tweemaal in Hoofddorp, 1e keer waren we net voor slutiingstijd, dus binnen een kwartier die winkel doorgerend en alles wat leuk leek in mijn tassie gedonderd. Tweede keer waren we er ornd half 12, men wat druk
Vind de accesoires altijd wel leuk, en de tassen! Zit ook een heleboel prut bij, maar als ik zo kijk op de aankomende collecties via google, dan denk ik dat ik ook nog wel het een en ander aan kleding kan kopen!
Helaas kan ik pas weer ergens in Juli... Was het maar dichterbij
Ik ga morgen naar Hoofddorp! Het is twee uur reizen en het zal wel hartstikke druk zijn, maar dat boeit me niet zo veel. Ben ingesteld op dikke rijen en totale chaos, dus ik ben benieuwd.
Ik was er vanochtend om half 10 en nu net klaar. Pfff, lange rijen bij de paskamers en kassa. Maar wel lekker veel gekocht!
Jetske
Geplaatst: 01-05-12 15:31
Ik ben net ook weer eens geweest, in Hoofddorp . Vond niet extreem veel leuks, wel wat dingetjes gekocht.
Wij waren nog redelijk vroeg, maar het was toen al behoorlijk druk, met lange wachtrijen bij pashokjes en kassa's. Toen we later nogmaals langsliepen was de hele winkel echt bom vol voor zover we konden zien. Blij dat wij daar al klaar waren
Mijn moeder wou morgen naar Hoofddorp gaan, heb het idee maar uit haar hoofd gepraat, dan ga ik binnenkort wel als ik weereens een vrije dag heb van school vanwege de examens.