Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joltsje schreef:en dan is liefde wel iets wat doorzettingsvermogen geeft dnek ik.
Francis schreef:Joltsje schreef:en dan is liefde wel iets wat doorzettingsvermogen geeft dnek ik.
Precies! Die liefhebbende begripvolle echtgenote die je door dik en dun steunt kan dan wel nét hetgeen zijn waardoor je het vol houdt om toch nog weer verder te knokken. Iemand die dat niet heeft en in zo'n dal zit, zal denk ik sneller opgeven.
Francis schreef:Het mooie is dat ieder mens anders is en voor ieder mens dus weer andere dingen geldenWij kunnen, zélfs degenen die een dergelijke situatie van dicht bij of zélf hebben meegemaakt, hoe dan ook niet oordelen over wat het best is, wat wel of wat niet klopt, want dat weten wij geen van allen. Alleen Lasorda en haar man weten wat best is voor henzelf. Ik schrijf bij wat ik schrijf dus expres al dat 'ik dénk' dat iets misschien wel zus of zo kan zijn, maar daarmee zeg ik niet dat dat voor Lasorda ook zo is. Dat weet ik nl. niet en kán ik ook niet weten. Laten we dat soort meningen en speculaties dus alsjeblieft 'algemeen' houden. Als Lasorda iets leest waar ze wat aan denkt te hebben zal ze dat er vast wel uit pikken.
Valina schreef:Francis schreef:Het mooie is dat ieder mens anders is en voor ieder mens dus weer andere dingen geldenWij kunnen, zélfs degenen die een dergelijke situatie van dicht bij of zélf hebben meegemaakt, hoe dan ook niet oordelen over wat het best is, wat wel of wat niet klopt, want dat weten wij geen van allen. Alleen Lasorda en haar man weten wat best is voor henzelf. Ik schrijf bij wat ik schrijf dus expres al dat 'ik dénk' dat iets misschien wel zus of zo kan zijn, maar daarmee zeg ik niet dat dat voor Lasorda ook zo is. Dat weet ik nl. niet en kán ik ook niet weten. Laten we dat soort meningen en speculaties dus alsjeblieft 'algemeen' houden. Als Lasorda iets leest waar ze wat aan denkt te hebben zal ze dat er vast wel uit pikken.
Mee eens!