Dat zal wel iemand zijn die ze wil doorverkopen or something? Op de site van Vitesse (dan kom je dus wel bij de Vitessesupporters, ik heb geen idee voor welke club je bent?) staan deze prijzen:
Beschikbare tribunes en prijzen
Volwassenen Noord: € 20,- (alleen kaartverkoop in de Vitesse Fanzone) Oost 1e ring: € 30,- Oost 2e ring: € 25,- Zuid: € 20,- West: € 35,-
Jeugd t/m 12 jaar Noord: € 12,- (alleen kaartverkoop in de Vitesse Fanzone) Oost 1e ring: € 18,- Oost 2e ring: € 15,- Zuid: € 12,- West: € 21,-
Moet je daar dan áltijd een uitkaart voor hebben? of kan je dan ook gewoon een los kaartje kopen .. Ben nog nooit naar een wedstrijd geweest dus ik weet er echt niets van.
Oooh wacht, nu dus 'n thuiswedstrijd Jij betaald voor 'n clubcard, dus dan kun je ook aan kaartjes komen Voor 'flutwedstrijden' (tegen bijvoorbeeld clubs uit de Jupiler League), hoef je meestal geen clubcard te hebben
Ik wil ook wel, maar ik heb geen geld meer Zit vanaf 1 januari 8 weken lang zaterdagavond bij de liveshows van 'Op zoek naar Zorro', dus ben beetje blut nu En moet ook nog is voetbal op zaterdagavond missen dan Naja, vanaf eind januari dan, daarvoor is winterstop
Ik denk dat kaartjes Ajax-Feyenoord lastig zijn om te krijgen, daar zullen een hoop mensen op azen. Maar voor dit soort wedstrijden heb je idd wel van die speciale kaarten nodig en uitwedstrijden krijg je helemaal al lastig te pakken, tenzij je bereid bent om in 't Feyenoordvak te gaan zitten. Ik heb zo'n supporterskaart van Utrecht, dus zou dan kaartjes kunnen bestellen van Utrecht tegen welke andere club dan ook. Misschien doe ik dat ook nog wel eens in de toekomst, als er wat leuks langskomt. Meestal moet je er wel voor betalen dacht ik, maar bij Utrecht is 't gratis.
Nee, dat is niet helemaal hetzelfde. Ik heb geen seizoenskaart, maar een clubkaart. Daarmee kun je dus kaartjes kopen bij de club, maar koop je niet aan het begin van het seizoen een stoel op een bepaalde tribune voor iedere thuiswedstrijd.
Oftewel, zo makkelijk ga je niet aan kaartjes kopen Ik zag net dat d'r iets mistte in m'n profiel haha, dus ik heb kanarie en Eriksen d'r ingepleurd
Narya
Geplaatst: 05-12-10 17:06
Nee, wat dat betreft is Nederland niet zo handig. Er zijn gigantisch veel regels enzo. In tegenstelling tot Schotland, waar ik gewoon naar het stadion ging als ik zin had in een wedstrijd. En de prijzen waren daar ook heel fijn, heb de Schotse variant van Ajax-AZ toen voor maar 6 pond bekeken
Yupz, kun je gewoon aanvragen bij de club. Kost meestal een paar eurootjes. Haha, vraag maar raak hoor, toen ik voor 't eerst naar een wedstrijd wilde wist ik ook niet precies wat ik moest doen. Je vraagt dan een clubkaart aan en met die clubkaart kun je kaartjes kopen voor de wedstrijden. Meestal zijn er verschillende verkoopdata en krijgen seizoenskaarthouders voorrang. Na de seizoenskaarthouders komen de clubkaarthouders en daarna soms de losse verkoop. Maar losse verkoop is meestal alleen tegen de kleinste clubs.
En voor deze wedstrijd zou je dan dus 2 Clubcards moeten kopen, aangezien jullie met z'n tweeën zijn en je voor deze wedstrijd per cc maar één kaartje mag kopen
Nee, maar omdat er altijd nogal veel rellen zijn bij die wedstrijd is dat besloten Daarom zijn d'r toen van Ajax - Feyenoord 2 bekerwedstrijden geweest, een Ajax - Feyenoord en een Feyenoord - Ajax, allebei met eigen supporters dus Best zielig dat 't zo moet gaan..