Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Ik schaam me eerder voor de uitslag.. Door het PVV.
Maar goed, we leven in een democratie,![]()
Als ik eerlijk ben sta ik niet te kijken als we binnen een jaar opnieuw moeten stemmen.
verootjoo schreef:Hoezo schamen jullie je voor de uitslag?
Ik vind de uitslag juist getuigen van het idee dat er iets drastisch moet veranderen in NL. Een keer een rechtste winnaar is best goed na al die jaren een meer links kabinet.Laat de VVD/ PVV maar zien hoe ze het op gaan lossen. Ik ben heel benieuwd
upendo schreef:Ja, alles blijft hetzelfde, AOW, hypotheekrenteaftrek, maar dat is het probleem niet oplossen, maar hetzelfde houden.
verootjoo schreef:upendo schreef:Ja, alles blijft hetzelfde, AOW, hypotheekrenteaftrek, maar dat is het probleem niet oplossen, maar hetzelfde houden.
Juist daarom ben ik benieuwd naar hoe zij alles op denken te lossen. Van mij mogen ze een kans krijgen. Verpesten ze het, moeten we idd in 1 jaar weer opnieuw stemmen, en dan komt iedereen weer terug bij zijn 'oude' partijen
Tallie1979 schreef:Eefske schreef:Amsterdam heeft PvdA het grootst
Ik ben onwijs nieuwsgierig hoe het er in Rotterdam uitzietIk weet dat mijn moeder, mijn oom en mijn neef VVD hebben gestemd, mijn vader en ik PVV.
Hoorde net wel op tv dat de stembiljetten in Rotterdam opwaren, wat een zooitje maken ze er toch van hier in de stad..
Berdien schreef:VVD dus gewonnen? Jeuj![]()
Dat Balkenende zich per direct terugtrekt als partijleider.. ik ben niet verrast, maar ik vind het een énorm zwaktebod. Het geeft imo zijn gebrek aan ruggegraat precies aan. Zijn partij heeft flink verloren, in plaats van dat hij zegt "goed, dat is flink klöte, maar we gaan ervoor, schouders eronder" bazelt hij iets over verantwoording nemen bladiebla en schuifelt hij via de achterdeur er vandoor. Heel, heel zwak..
Yonker schreef:Ik als iemand tussen de 18-24 heb ook voor SP gestemd.
Denk dat het ook grotendeels te maken heeft met de afschaffing van de stufi waar de SP tegen is