Mooi weer, buiten ga je om. Hier is het 36/37 graden, niet normaal. 25 graden zou lekker zijn.
Elsskippy
Geplaatst: 02-07-10 19:49
Hier binnen is het 29.5 graden, en boven is het nog warmer. Ik denk dat ik maar bij de paarden ergens in de stal ga slapen vannacht, het is daar lekker koel.
Vanmiddag gewoon 35.5 graden, echt té warm gewoon, maar toch ook wel weer lekker zo af en toe . Nu is het ook nog 28 graden. Volgens mij gaat het hier niet regenen.
Als je op buienradar kijkt zit nu boven zeeland enzo veel onweersbuien. Onweer hoeft van mij niet maar regen en verkoeling laat maar komen. Die arme paarden zijn ook gaar van dit weer.
Hier (nog) niks geen regen/onweer... 't is hier op het moment ook lekkerder om buiten te zitten dan binnen. Hebben jullie geluk, lekker een beetje verkoeling.
Pff nog steeds is het echt te heet, een beetje regen zou wel lekker zijn om af te koelen
BounceBabe
Geplaatst: 02-07-10 23:46
Bij ons in Twente was het achterin de tuin 39 graden volgens de meter. Ongelofelijk! Zo lang je in de schaduw zat was het nog te doen.
gohya
Geplaatst: 02-07-10 23:48
Het begint hier opeens heerlijk te waaien!ben effe buiten gaan staan,mén wat is dat heerlijk dat windje. Ook komen er donkere wolken aan,zou het dan toch? I hope so.