Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:Ik heb sowieso een hekel aan de Lidl en de aldi alleen al daardoor, ik heb maar een paar dingetjes als ik er toevallig eens ben, maar voel me altijd zo ontzettend opgejaagd omdat je gewoon geen tijd hebt om de spullen in de tas te doen, en ze duwen gewoon door.. Ik wist ook niet dat ze inpaktafel om die reden hadden trouwens, de smalle gangpaden, mensen die de karretjes midden in het pad zetten zodat je er niet langs kan, en de hele kleine ruimte om je boodschappen in te pakken en dat gejaag maakt dat ik als het even niet hoef dus niet naar die winkels ga..
Bij ons is het zo dat we wachten tot de klant alles op de band heeft voordat we beginnen (tenzij het niet past maar dan vraag ik gewoon of ze het goed vinden als ik vast begin) en ook tot alles ingepakt is voordat je de volgende klant helpt, tenzij er genoeg ruimte is om de volgende klant alvast te helpen, of die klant 1 of 2 dingetjes heeft die ik dan even voor mijn la neerzet.
maralyn schreef:Bij de lidl, moesten ze 2 jaar gelezen minimaal 28 producten per minuut over de toonbank aanbliepen, anders kregen we dat te horen met een preek. Tenminste in de lidl waar ik werkte.
Ik zat rond de 19 prodcuten, werkte er nog niet zo lang. Nog maar 3 weken. Jaa je moet 28 producten over de toonbank hebben binnen een minuut.
Ik dacht: wtf....arme mensen, hoe moeten die inpakken?
Maar zo ging het toen. Weet niet hoe het daar nu gaat?
Lieszje schreef:maralyn schreef:Bij de lidl, moesten ze 2 jaar gelezen minimaal 28 producten per minuut over de toonbank aanbliepen, anders kregen we dat te horen met een preek. Tenminste in de lidl waar ik werkte.
Ik zat rond de 19 prodcuten, werkte er nog niet zo lang. Nog maar 3 weken. Jaa je moet 28 producten over de toonbank hebben binnen een minuut.
Ik dacht: wtf....arme mensen, hoe moeten die inpakken?
Maar zo ging het toen. Weet niet hoe het daar nu gaat?
Wij moeten nu een gemiddelde van 30 producten per minuut halen.
Ik zit nu op ongeveer 29 producten en heb er gelukkig geen gezeur meer over
Maar 19 producten is wel heel erg langzaam (sorry dat ik het zeg) de eerste dag toen ik begon zat ik al op 22.
Heb zelf ook heel lang op 25 producten gezeten maar de laatste weken iets meer (werk er ook pas twee maanden).
En bij ons mogen we wel oudere en gehandicapten mensen helpen..
Heb vaak genoeg dat er iemand met een scootmobiel komt die ik even moet helpen.
Maar meestal laat ik de mensen eerst afrekenen en help ik daarna even (ze hebben meestal niet zoveel).
Dan kan ik de kassa op pauze zetten en dan telt mijn tijd niet door.
Ik vind het heel belangrijk om klanten tevreden te hebben, maar ik vind het ook belangrijk om zelf een baan te hebben
JunkDeLuxe schreef:Paar maanden geleden was ik met m'n vriend en een vriend in de Horta. Zien daar op een gegeven moment een krabpaal, echt een geweldig ding: groot, roze, met kasteeltorensBalletjes, touwtjes, van alles wat. Prijskaart op een stokje erbij: Krabpaal Kasteel €49. Meenemen die handel dus!
Hebben dat ding heel de winkel mee gesleurd, nog staan l*llen met een verkoper van de visafdeling.
Daarna naar de kassa. Stuk of 2 klanten voor ons. En dat kind achter de kassa, jeetje wat een arrogant mens..
Band volgeladen, krabpaal natuurlijk gewoon op de grond, ding was anderhalve meter hoog ofzo. Klant voor ons rekent af, en voor het eerst kijkt ze ons echt aan, om direct te zeggen: da's de foute prijs op die krabpaal.
Echt met zo'n smoeltje erbij, aargh. Alsof ze stront onder haar neus had. Wij vragen netjes de juiste prijs. Dik €100. Ik zeg nee laat maar dan hoor. Zegt die tr*t: denk je dat ik jullie niet door heb? Snel het prijskaartje veranderen? Ik ken zo'n mensen wel hoor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Koe, ik heb zelf anderhalf jaar achter de kassa gezeten, net alsof ik niet weet dat je een artikel moet S C A N N E N !!!'
Wij dus flink kwaad. Vriend zet krabpaal uit de weg.
'Ehh die hoort daar niet, zet dat ding terug op z'n plaats!'
WAT?!![]()
![]()
Echt, arrogant rotstudentje.. En maar met haar haren zwiepen.. Ik helemaal kwaad, ik wilde de rest van wat we bij hadden al niet meer hebben!
Maar m'n vriend vond z'n visjes wel vetHebben er wel nog een heel drama staan maken hoor haha, wat denkt zij wel!
Urielle schreef:Ik denk niet dat het hier zo is Optiwolk, als er verkeerd gevuld is (dus er ligt iets soortgelijks op het schap wat eigenlijk ergens anders hoort) krijg je ook echt nooit je gelijk. Heb nog nooit een winkel getroffen die zo sportief was het artikel aan de foute prijs mee te geven en daarna de prijskaartjes aan te passen.