Een vriendin van me belde de dag na mijn examen op om me suc6 te wensen ( had ook niets laten weten want was depri omdat ik gezakt was ) , en ze was echt ervan overtuigd dat het die dag was en dat ik een grapje maakte . Maarja ze had zich echt vergist,
Ik mag volgende week donderdag op het matje komen. Om 8 uur smorgens en dan wil m'n instructeur er ook nog een kleine les aan vooraf doen Word dus om half 6 al opstaan
Muur: Ik zou voor je theorie gaan. Ik heb veel te lang gewacht met mijn theorie. Mijn ttt zou al aangevraagd moeten zijn, kon al zowat afrijden en had mijn theorie nog steeds niet. Je kunt online je opgeven voor theorie, kun je zelf een datum kiezen, ook over bijvoorbeeld een maand.
Zwartwitje
Geplaatst: 10-11-09 13:12
Veirl schreef:
IK BEN GESLAAAAAAAGD.
Van harte! Netjes hoor!
Miriam91
Geplaatst: 10-11-09 13:13
@ Muurp: Ik zou het ook nu al doen. Ik mag eigenlijk ook al afrijden maar heb mijn theorieexamen pas aankomende maandag. Ik dacht ook ach zo'n vaart zal het niet lopen, maarja niet rekening gehouden met wachttijden enzo. Je kan het maar beter vast hebben toch?
Hinata
Geplaatst: 10-11-09 13:14
Oh trouwens m'n theorie gehaald vorige week, en ga eind januari afrijden en half december ga ik TTT doen, vanmiddag word waarschijnlijk meer duidelijk over de datums.
Mano88
Geplaatst: 10-11-09 13:25
Veirl schreef:
IK BEN GESLAAAAAAAGD.
Gefeliciteerd!
Lekker ook, als je nu naar het gemeentehuis gaat, heb je 'm deze week nog