Even ter herinnering, het gaat in dit topic over de duinbranden in Noord Holland. Alle offtopic berichten zijn verwijderd, als je over een andere brand wil praten, dan kan je daar een nieuw topic over aanmaken.
ik hoorde dus vanmorgen van een collega dat er een brandweerman in groet is, die een berekening op zijn computer heeft gemaakt. Hij zegt dat het een erg gestructureerde pyromaan is en dat volgens zijn berekening de volgende brand op vrijdag 14 mei zal zijn.....
Ik hoop dat hij ongelijk heeft, en de de elementen de pyromaan tegen werken mocht de berekening kloppen. Zelf ben ik erg bang voor a.s. vrijdag, koninginnendag...
ik weet dat dit speculeren is, maar wilde deze info toch even delen. wil niemand bang maken, Ik hoop heel erg dat het gewoon opgehouden is nu met de branden!!!!!!
Anoniem
Geplaatst: 27-04-10 13:15
Nou op zich juiist wel goed toch? Dan hebben iig meer kans om hem/haar te pakken?!
ja, dat is waar, maar het gebied is wel erg groot om hem / haar te pakken te krijgen. want waar Fikkie gaat toe slaan lijkt mij wat moeilijker te berekenen... al blijft er in schoorl / bergen vrij weinig plek over om aan te steken.. maar gaat hij /zij dan richting egmond of richting petten??
Ik durfde dat niet te zeggen, maar het is inderdaad rustig. Het is ook niet zo droog meer gelukkig. Het zal voorlopig wel niet meer gebeuren en ik hoop uiteraard helemaal niet meer.
friendly
Geplaatst: 03-05-10 23:48
Stelletje grapjassen, zag net dit topic weer verschijnen en zat meteen ... Maar gelukkig, het waren goede berichten
kan iemand mij vertellen waarom er vanuit egmond aan zee telkens een heli richting ijmuiden vliegt?? die vliegt al zo een uur rondjes boven de duinen... is er weer brand ofzo?? of is er iemand gespot?? of zijn ze nu gewoon enorm aan t controlere boven de duin?
Rozanne
Geplaatst: 19-05-10 13:52
Controle denk ik, is al dagen zo, ook hier in bergen
Dat moet het wel zijn. Gezien de omstandigheden lijkt met dat ook best een strak plan. Op internet kan ik in ieder geval geen melding vinden van brand in de duinen, gelukkig.