Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Cchanny schreef:Toen ik nog bij de zeeman werkte (ik had nog geen werkkleding) en ik droeg me zwarte blous en zwarte broek met me hakjes.
Kreeg ik vaak de opmerking: bent u de manager?
Ik zo: Ik denk hetn iet.
Hun zo: Hoezo niet?
Ik zo: Nouja ik denk niet dat iemand van 17 jaar al manager is??
Hun: O. Wie is het dan ?
Ik zo: Die gene met op hun t-shirt: Manager.
Hun: O! Oke! bedankt!.
Tjoh..dat is niet zo slim ..
Dat vind ik gewoon onzettend arrogant van jou dan weer.
Cchanny schreef:poes schreef:
Nou als je dar 3 a 4 keer per dag krijg te horen + een maand lang.
Word je er na een tijdje ook scheitziek van.
Judith_ schreef:[="Cchanny"]poes schreef:
Nou als je dar 3 a 4 keer per dag krijg te horen + een maand lang.
Word je er na een tijdje ook scheitziek van.
Lieke__ schreef:Ik had zaterdag een klant, hing buiten aan de deur een grote brief met rode stift, dat ons pinautomaat buiten werking was. Komt een meneer afrekenen, is hij boos dat hij niet kan pinnen! Sorry hoor menee,r eht hangt in koeieletters op de deur!
Het bedrag was €5.90 en ik zei dat hij ook met minder mocht betalen. Dus uiteindelijk ad hij €5 bij elkaar gesprokkeld!
poes schreef:Cchanny schreef:Toen ik nog bij de zeeman werkte (ik had nog geen werkkleding) en ik droeg me zwarte blous en zwarte broek met me hakjes.
Kreeg ik vaak de opmerking: bent u de manager?
Ik zo: Ik denk hetn iet.
Hun zo: Hoezo niet?
Ik zo: Nouja ik denk niet dat iemand van 17 jaar al manager is??
Hun: O. Wie is het dan ?
Ik zo: Die gene met op hun t-shirt: Manager.
Hun: O! Oke! bedankt!.
Tjoh..dat is niet zo slim ..
nixx schreef:poes schreef:Tjoh..dat is niet zo slim ..
Cchanny schreef:Judith_ schreef:Dat denk ik niet hoor. Werk al jaren in een redelijk drukke winkel en heb meer absurde dingen mee gemaakt dan die vraag.
Oke nouja
Dan niet hea.
poes schreef:Cchanny schreef:
Oke nouja
Dan niet hea.
Ik sta al wel wat jaartjes in horeca en winkels, ik wéét heel goed hoe vermoeiend klanten kunnen zijn, en toch laat ik mij nooit verleiden tot dergelijke antwoorden... In je hoofd mag je wel zeggen wat je wilt natuurlijk
Over dat pinnen: in BE kost dat voor de winkel dus een vast bedrag per transactie, voor kleine bedragen wil dat dus zeggen dat je er bijna verlies aan doet!
En mensen die grote bedragen per sé cash willen betalen.... ooit al eens gehoord van zwart geldDaarom tanken ook nog zoveel mensen met cash geld, ideaal om je zwart geld erdoor te krijgen