Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
newmom schreef:nog een leuke, ons zoontje van net anderhalf huppelt al vrolijk rond en op een morgen komt ie erachter dat ie ook een piemeltje heeft, t kereltje kan nog niet praten maar maakt wel bij elke ontdekking een soort puppy geluiden, (heeft ie van onze hond geleerd) dus t kereltje loopt te piepen omdat ie natuurlijk iets prachtigs heeft ontdekt en loopt vrolijk boven over de overloop in zn blote kadetten met zn friemel vingertjes aan zn piemelje te plukken, opzich is dat natuurlijk al hilarisch..
vervolgens komt mijn man uit bed en die heeft natuurlijk ook een piemeltje en mn zoontje ziet dat, legt de link, en rent eropaf om vervolgens heel hard te gaan staan piepen!!!
maar omdat t krumeltje nog maar een turf hoog is moest hij wat omhoog kijken en stond er onder te loeren, mijn man vond t iets te lang duren en draait zich een halve slag omdat t toch wel iet wat ongemakkelijk was voor m, waarop ons zoontje al wijzend en piepend net zo hard eromheen rent met zn korte pootjes en er weer naar staat te wijzen en te piepen..
je kan je vast wel voorstellen dat je mij op kon vegen... al zal mijn tijd ook nog wel komen
Nagini schreef:Hahah een vriendin vertelde me een verhaaltje over haar broertje toen hij klein was.
Hij was doornroosje aan het kijken terwijl hij een stroopwafel at..
Op een gegeven moment stopte hij de stroopwafel in de videorecorder 'want dat vind ik zielig als doornroosje zo lang moet slapen en niet kan eten'.
Hahah ik heb me bescheurd