Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
christiane"]
[quote="Dorée schreef:Politie doet hier volgens mij echt niets mee hoor als een kind alleen 'niet wil blijven'.
Begrijp me niet verkeerd, maar zolang er niets gebeurd doen ze er niets mee.
Karin schreef:Jongens, ik lieg niet. Het zou wel heel knap zijn als er met IP-adressen gesjoemeld zou worden. Het betreffende IP-adres is ECHT een Braziliaans IP.
chickey"]
Men ze mote even goed aangeven wat zij wil dat wij gaan doen! Snap ook wel dat ze daar weg wil maar hoe had ze dat zelf bedacht dan?
[/quote]
[quote="Jamy schreef:echt ik moet hier gewoon opgehaald worden zonder dat ik keus heb om mee tegaan of me vader inspraak heeft. Bijvoorbeeld omdat ik moet leren ofzo
mikkieee"]
[quote="Dorée schreef:Politie doet hier volgens mij echt niets mee hoor als een kind alleen 'niet wil blijven'.
Begrijp me niet verkeerd, maar zolang er niets gebeurd doen ze er niets mee.
Laura schreef:Hmmm. Olivia Joules denkt verder...Casa da Alcoholida; een kerk/buurthuis voor alcoholverslaafden?
Is de vader van Lotte niet 'gewoon' Alcoholverslaafd en is dat de reden dat hij denkt dat ze daar 'bevrijd' zullen worden??
Laura schreef:Hmmm. Olivia Joules denkt verder...Casa da Alcoholida; een kerk/buurthuis voor alcoholverslaafden?
Is de vader van Lotte niet 'gewoon' Alcoholverslaafd en is dat de reden dat hij denkt dat ze daar 'bevrijd' zullen worden??