Nyaleti schreef:Absolem, sorry maar ik krijg nog niet bijna een serotonine boost als ik hier even zeur en iemand reageert er op.
Niet dingen gaan stellen als de waarheid.
Laat Marcella lekker. Of zet haar op foei als je het vervelend vindt. Ze mag dit topic gebruiken om te klagen, net als elk ander. Ook al gaat het 100 keer over hetzelfde, daar is zij echt niet de enige in.
Ik vind het vrij bijzonder dat je het op je zelf betrekt terwijl ik jouw naam helemaal niet noem
Ik ben ook helemaal niet boos of geïrriteerd op Marcella ....nog een vreemde aan name van jou. Ik leg simpelweg uit waarom sommige mensen gewoon niet even simpel hun gedrag kunnen omgooien als ze in een patroon zitten. En dat doe ik omdat ik zelf uit ervaring spreek en dus het gedrag herken en niet bang ben om dat uit te spreken.
Niet omdat ik( onbewust ) veroordelend ben of haar uit dit topic wil hebben. Daarom noemde ik ook bewust geen namen. Ze heeft genoeg op haar dak en het is niet mijn plaats om haar terug naar een therapeut of andere vorm van hulp te verwijzen .
Maar het kan wel helpen om andere te laten begrijpen waarom sommige zoveel klagen in dit soort topics als het even uitgelegd wordt.