Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 11:34

Fohadie wat jong... Vreselijk. Heel veel sterkte vandaag!

Ik probeer mijn gezeur over lichamelijke issues altijd een beetje voor mijzelf te houden want zeuren lost niks op + het is ook niet alsof jullie het issue weg kunnen toveren.
Maar daaamn ik heb sinds maandag weer veel zenuwpijn, niks lukt en het hele huishouden loopt inmiddels achter. Mijn tv, tablet en bankstel heb ik inmiddels wel gezien, mag ik ajb weer even leven ofzo.
Dus, zeur zeur zeur.

En er is geen zon, ik wil zon!

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 11:49

Fohadie sterkte vandaag.

Mijn dochter heeft vandaag een belangrijke test. Hopelijk kunnen ze hem vandaag afronden maar kan zijn dat ze volgende week terug moet om hem af te maken. Maar ik ben nog niet gebeld, dus dat is positief hoop ik. Maar ik heb er flink de zenuwen voor, er hangt een hoop vanaf.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 11:50

Telpeva schreef:

Ik probeer mijn gezeur over lichamelijke issues altijd een beetje voor mijzelf te houden want zeuren lost niks op + het is ook niet alsof jullie het issue weg kunnen toveren.
Maar daaamn ik heb sinds maandag weer veel zenuwpijn, niks lukt en het hele huishouden loopt inmiddels achter. Mijn tv, tablet en bankstel heb ik inmiddels wel gezien, mag ik ajb weer even leven ofzo.
Dus, zeur zeur zeur.

Heb dus eigenlijk sinds maandag ook meer pijn en de rest.

Zijn ze galerij schoonspuiten met de hoge druk. Krijg het toch een partij benauwd. :=

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 11:52

Fohadie :(:) sterkte.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 12:06

@Marcella het is sinds maandag dat het steeds koud is met mist enzo, geen zon en een hoge luchtvochtigheid. Ik denk zelf dat het daarmee te maken heeft. Dat weer gaat ook nog even aanhouden helaas

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 12:12

Sterkte fohadie

Mensen hebben echt niet door dat ze zonder achterlicht rijden als ze enkel hun (automatische) daglichten aan hebben staan he. En dan probeer je ze erop te wijzen door te seinen maar dat zien ze vervolgens niet. Opzich zou ik denken oh er seint iemand, het is kapot mistig. Heb ik m'n verlichting wel aan?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 12:34

Telpeva schreef:
@Marcella het is sinds maandag dat het steeds koud is met mist enzo, geen zon en een hoge luchtvochtigheid. Ik denk zelf dat het daarmee te maken heeft. Dat weer gaat ook nog even aanhouden helaas

Gaan we samen in een hoekje zitten balen. :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 12:44

capopjekop schreef:
Sterkte fohadie

Mensen hebben echt niet door dat ze zonder achterlicht rijden als ze enkel hun (automatische) daglichten aan hebben staan he. En dan probeer je ze erop te wijzen door te seinen maar dat zien ze vervolgens niet. Opzich zou ik denken oh er seint iemand, het is kapot mistig. Heb ik m'n verlichting wel aan?

Dat is t eerste dat ik check als er geseind wordt. (Wat dan vervolgens niet voor mij maar voor iemand naast me bedoeld is :').)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 13:48

_San87_ schreef:
capopjekop schreef:
Sterkte fohadie

Dat is t eerste dat ik check als er geseind wordt. (Wat dan vervolgens niet voor mij maar voor iemand naast me bedoeld is :').)

En dan een week van slag omdat ik denk dat er iets mis is met mijn lichten dat wonderbaarlijk opgelost is als ik het controleer :')

Ik kom naar kantoor voor mijn rust, maar moest verkassen, omdat er onaangekondigd geklust wordt bij mijn werkplek.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 14:08

Moest weer gaan verzitten :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 14:11

Ik schrik me altijd kapot als er ineens geseind word, weet ook nooit zeker of het voor mij is.
Kijk ook vaak naar lichten enzo, maar hier staat alles op automatisch dus verander er eigenlijk nooit iets aan. Maar zoiets met mist zou dan wel een reden kunnen zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 14:22

fohadie schreef:
Ik ben vandaag jarig maar ga vanmiddag een leeftijdsgenoot begraven. -O- Ik word 42.

Ik wil geen Lang zal ze leven of Happy birthday horen vandaag. Zo happy voel ik me niet.

Dat is heftig. Dan gecondoleerd en gefeliciteerd samen. Dat zijn lastige dingen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 14:34

denisesilver schreef:
_San87_ schreef:

En dan een week van slag omdat ik denk dat er iets mis is met mijn lichten dat wonderbaarlijk opgelost is als ik het controleer :')

Ik kom naar kantoor voor mijn rust, maar moest verkassen, omdat er onaangekondigd geklust wordt bij mijn werkplek.

Haha, ja dat _O-. Ik weet dat alles goed is, want afgelopen weekend nog rondom gecheckt. Maar toch.

Josien_ schreef:
Ik schrik me altijd kapot als er ineens geseind word, weet ook nooit zeker of het voor mij is.
Kijk ook vaak naar lichten enzo, maar hier staat alles op automatisch dus verander er eigenlijk nooit iets aan. Maar zoiets met mist zou dan wel een reden kunnen zijn.

Daar waarschuwt de politie voor. Bij lichten op automatisch gaat het vaak mis als het mistig is omdat dan je achterlichten niet aan staan.

Zou daar wel op letten, kan je 180 euro kosten als ze je aan de kant zetten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 15:37

Buiten de boete om, het is NIET VEILIG om uit te gaan van de automatische lichtstand van je auto en daardoor niet met de juiste verlichting rond te rijden.

Mega ergernis op de weg voor mij is dit. Echt mensen regel je verlichting gewoon handmatig en controleer regelmatig of al je lampen het nog doen.

Fohadie heel veel sterkte :knuffel:

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 16:48

Mijn baas die vanmorgen iets communiceerde over onze vakantie dagen en 'het een van de dagen met iedereen apart ging bekijken'
Oke ik vraag aan haar wil je het vandaag met mij bespreken want ik heb een week vakantie na vandaag
'OH is niet erg ik bel je volgende week er wel even over want we zijn er nog niet uit'
Nou nee ik wil geen telefoon van mijn werk als ik op vakantie ben...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 16:49

Ohnee, dat zou ik ook niet willen. :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 17:38

Haha goede reactie flinstones. :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 17:46

Veel sterkte fohadie :(:)

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 17:46

Telpeva schreef:

Dus, zeur zeur zeur.

Dat probeer ik ook, maar vandaag lukte dat niet, soms moet het er gewoon uit en dat mag.
De zon mis ik ook!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 17:51

Soms baal ik dat ik niet anoniem ben op bokt. Dan zou ik echt veel meer ergernissen delen. Maar ja. :+

Is vandaag al voorbij?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 18:32

MarlindeRooz schreef:
Soms baal ik dat ik niet anoniem ben op bokt. Dan zou ik echt veel meer ergernissen delen. Maar ja. :+

Is vandaag al voorbij?

+1 en ik ben toch redelijk anoniem :+

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 18:37

Dat ik zojuist paaseitjes tegenkom met het vullen op het werk.. waarom nu al :+

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 18:55

denisesilver schreef:
MarlindeRooz schreef:

Is vandaag al voorbij?

+1 en ik ben toch redelijk anoniem :+

Kreeg laatst appje van een nieuw stalgenootje dat ze me gevonden had in dit topic _O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 18:58

Dank jullie allemaal voor de lieve reacties. Nu op de weg terug.

Nog een ergernis: de (ingehuurde) fotograaf die erg ongepast fotos maakte tijdens de plechtigheid en het zakken van de kist. Nee, ik wil niet met mijn betraande gezicht op de foto tijdens mijn laatste groet, accepteer dat! Maar nee, iedereen werd op de foto gezet die langs de kist liep.

Ben ik nu heel egoïstisch dat ik dus niet langs de kist heb gelopen maar via de andere kant?
Laatst bijgewerkt door fohadie op 17-01-25 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 18:58

Snoraly schreef:
Kreeg laatst appje van een nieuw stalgenootje dat ze me gevonden had in dit topic _O-

Vervelend hè?