Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Fohadie wat jong... Vreselijk. Heel veel sterkte vandaag!
Ik probeer mijn gezeur over lichamelijke issues altijd een beetje voor mijzelf te houden want zeuren lost niks op + het is ook niet alsof jullie het issue weg kunnen toveren.
Maar daaamn ik heb sinds maandag weer veel zenuwpijn, niks lukt en het hele huishouden loopt inmiddels achter. Mijn tv, tablet en bankstel heb ik inmiddels wel gezien, mag ik ajb weer even leven ofzo.
Dus, zeur zeur zeur.
En er is geen zon, ik wil zon!
capopjekop schreef:Sterkte fohadie
Mensen hebben echt niet door dat ze zonder achterlicht rijden als ze enkel hun (automatische) daglichten aan hebben staan he. En dan probeer je ze erop te wijzen door te seinen maar dat zien ze vervolgens niet. Opzich zou ik denken oh er seint iemand, het is kapot mistig. Heb ik m'n verlichting wel aan?
_San87_ schreef:capopjekop schreef:Sterkte fohadie
Mensen hebben echt niet door dat ze zonder achterlicht rijden als ze enkel hun (automatische) daglichten aan hebben staan he. En dan probeer je ze erop te wijzen door te seinen maar dat zien ze vervolgens niet. Opzich zou ik denken oh er seint iemand, het is kapot mistig. Heb ik m'n verlichting wel aan?
Dat is t eerste dat ik check als er geseind wordt. (Wat dan vervolgens niet voor mij maar voor iemand naast me bedoeld is.)
denisesilver schreef:_San87_ schreef:
Dat is t eerste dat ik check als er geseind wordt. (Wat dan vervolgens niet voor mij maar voor iemand naast me bedoeld is.)
En dan een week van slag omdat ik denk dat er iets mis is met mijn lichten dat wonderbaarlijk opgelost is als ik het controleer![]()
Ik kom naar kantoor voor mijn rust, maar moest verkassen, omdat er onaangekondigd geklust wordt bij mijn werkplek.
Josien_ schreef:Ik schrik me altijd kapot als er ineens geseind word, weet ook nooit zeker of het voor mij is.
Kijk ook vaak naar lichten enzo, maar hier staat alles op automatisch dus verander er eigenlijk nooit iets aan. Maar zoiets met mist zou dan wel een reden kunnen zijn.
Telpeva schreef:Fohadie wat jong... Vreselijk. Heel veel sterkte vandaag!
Ik probeer mijn gezeur over lichamelijke issues altijd een beetje voor mijzelf te houden want zeuren lost niks op + het is ook niet alsof jullie het issue weg kunnen toveren.
Maar daaamn ik heb sinds maandag weer veel zenuwpijn, niks lukt en het hele huishouden loopt inmiddels achter. Mijn tv, tablet en bankstel heb ik inmiddels wel gezien, mag ik ajb weer even leven ofzo.
Dus, zeur zeur zeur.
En er is geen zon, ik wil zon!