Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 20:04

Wat een top service van Lidl! :j

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 20:38

En nu wel een enorme stom. Omdat ik geen vast internet heb, dat is een beetje lastig als je vaart, heb ik een mifirouter, dat is mobiele wifi. Ik had eerst odido, maar daar was het bereik zo slecht mee, dat ik 2 weken geleden over ben gestapt naar Vodafone, over de verbinding kan ik nu niet klagen, supersnel en stabiel. Wat ik wil.
Echter, in de vodafone winkel zeiden ze me dat ik gewoon een red unlimited kon nemen, die kon in die router. Nog extra gevraagd moet ik geen datakaart, want dat had ik bij odido ook, omdat ik geen telefoon gebruik. Nee, dat hoeft niet, dit is voordeliger en kan ook in je mifirouter, je kunt op waarderen en zo.
Niet dus, want ik kan niet op waarderen als mijn data op is. Ik kan dus nu ook in de app niet op waarderen, wat volgens diverse medewerkers daar, wel zou moeten kunnen, want ik ben ongevraagd uitgelogt en kan niet meer inloggen, foutmelding op foutmelding. Klantenservice net gebeld, uur aan de telefoon gezeten en die man kwam met allerlei niet ter zake doende dingen. En heeft me niet kunnen helpen of wilde me niet verder helpen, want zijn vrouw stond onder aan de trap te roepen dat hij moest eten. Je bent aan het werk toch.
Dus nu zit ik nog een jaar, gisteren had ik hem 2 weken, aan dit abonnement vast. En kan ik morgen nog een keer aan de telefoon gaan hangen om het opgelost te krijgen. Zucht. Fijn, genaaid worden zonder dat je daar om vraagt. -:(-

Edit: Ja, ik was ook zeeeer blij en aangenaam verrast door Lidl en wat een fijne klantenservice, zo kan het dus ook. Ook al was het mijn eigen schuld, toch hebben ze hem vergoed. *\o/*

Little_Gift

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 21:47

Jammer dat Vodafone dan gelijk weer moet bewijzen dat de meeste klantenservices bar weinig positief voorstellen _-:(

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 23:18

Is Starlink geen optie? Dit hebben wij op de boot (wonen d’r ook op) en werkt echt super, zelfs in Noorse fjorden (vorig jaar getest). Ook is de service top.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-25 05:18

Mo_86 schreef:
Is Starlink geen optie? Dit hebben wij op de boot (wonen d’r ook op) en werkt echt super, zelfs in Noorse fjorden (vorig jaar getest). Ook is de service top.

Is van Musk toch? Ik heb namelijk een principiële aversie tegen die man :') maar het zou een optie kunnen zijn, ik ga eens kijken, dank je wel voor de tip

En wat gaaf, ben niet de enige zoetwaterzigeuner op Bokt _/-\o_ Op wat voor een schip woon je.

Stom: Veel te vroeg wakker, voordeel is wel, natuur wakker zien worden

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-25 16:51

Na een dagje Passau terug naar appartement in klein dorpje 40 km verderop. Door wegwerkzaamheden de afslag gemist en we konden er niet meer af. Eerste afslag was in Oostenrijk een paar km over de grens.
MAAR WE HEBBEN GEEN VIGNET!!!!

Nou ja, je kan geen kant op. Nu maar hopen dat we niet hier of daar op de foto zijn gezet :(

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-25 21:54

Yavanna schreef:
Mo_86 schreef:

Is van Musk toch? Ik heb namelijk een principiële aversie tegen die man :') maar het zou een optie kunnen zijn, ik ga eens kijken, dank je wel voor de tip

En wat gaaf, ben niet de enige zoetwaterzigeuner op Bokt _/-\o_ Op wat voor een schip woon je.

Stom: Veel te vroeg wakker, voordeel is wel, natuur wakker zien worden

Ja het is een mafklapper maar we hadden dit al voordat ie openlijk doordraaide dus maar zo gelaten. Werkt te goed.

Wij wonen op een zeiljacht van 16,5 meter en maken daar ook langere reizen mee. Vorig jaar drie maanden Scandinavië gedaan en we hopen ooit eens langer en verder te gaan.

Om on topic te blijven: ik heb morgen een sollicitatiegesprek en mega last van m’n pms. Hoop echt dat ik het niet verpruts

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 16:21

Sollicitaties waar je niks van hoort.
Of een standaard afwijzing via de mail als je al op gesprek bent geweest.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 17:40

Vanmorgen voor dag en dauw met de 3 mini hondjes een 14 km boswandeling doen (niet stom, alleen maar super tof :D ) en thuis komen in de broeihitte en beslissen de stallen van de paarden 's avonds pas te doen en de rest van de dag de koelte in huis op te zoeken eerst... Om vervolgens de hele tijd op je ongemak te zijn en onrustig/nerveus te zijn omdat "je de stallen nog moet doen straks" :') |o 8)7

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 17:44

Mensen die onder hun korte broek sportschoenen dragen met hele sokken... Stom en niet charmant.

Dat er niks uit mijn foto's van mijn enkel is gekomen maar ik nog steeds na 6 weken pijn aan heb.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 17:46

Dan zou het wel eens de "weke delen" kunnen betreffen zoals pees, ligament, banden... Fijn is het alleszins niet, al zo lang pijn...

En dat van die sokken.... Schuldig _O-
Als ik ga hiken draag ik trailschoenen met sportsokken tot halfweg de kuit _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 18:29

Hier aan de tuintafel gestoken worden door een daas in mijn wang.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 09:45

DuoPenotti schreef:

Leuke plek ook

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 14:10

DuoPenotti schreef:

Auw, nu wel een platte daas hoop ik.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 14:15

Nee nog mis gemept ook... {:)-:(

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 15:06

Verblind door pijn natuurlijk :(:)

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 22:26

DuoPenotti schreef:
Nee nog mis gemept ook... {:)-:(

:knuffel: volgende keer wel raak, beter nog niet gestoken worden. Dazen zijn stom, hier komen ze gelukkig niet veel voor

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 22:38

Ook stom: kind dat op school de héle wc onderpiest, letterlijk, zelfs de vloer ligt vol. En dat dagelijks...
Als het eens niet gebeurt, ga ik eens vragen of er iemand ziek was die dag... O:)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 06:39

Zoolgangster schreef:
Ook stom: kind dat op school de héle wc onderpiest, letterlijk, zelfs de vloer ligt vol. En dat dagelijks...
Als het eens niet gebeurt, ga ik eens vragen of er iemand ziek was die dag... O:)

Ik heb een aantal vragen.

Werk je in het onderwijs?
Is dit jouw kind?
Of hoe heb je ermee te maken?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 07:50

Zoolgangster schreef:

Als je weet welk kind het is, dan zou je die kunnen leren om te gaan zitten op het toilet. En de ouders inlichten dat ze dat thuis ook oefenen.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 08:09

Koper schreef:
Zoolgangster schreef:

Ik heb een aantal vragen.

Werk je in het onderwijs?
Is dit jouw kind?
Of hoe heb je ermee te maken?

Ivm privacy van iedere betrokkene zeg ik dat liever niet openbaar.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 08:46

Excuus, ik zie dat het wat invasieve vragen zijn :o Ze waren gedreven uit mijn niet begrijpen van de situatie. Uiteraard verwacht ik niet dat je informatie over anderen op bokt gooit!

Mijn stom: mijn zusje is vandaag niet op haar eigen verjaardag ;( Dit zijn toch wel de dagen dat ik haar extra mis.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 10:15

Ik ben ZZP-er. Al jaaaaren. Waarom voel ik me niet schuldig als ik sloom doe op een zaterdag, maar voel ik me wel schuldig als ik dat doordeweeks doe? Mega stom!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 11:35

Echt superstom: in het winkelcentrum in Apeldoorn geven de prullenbakken de illusie dat mensen goed bezig zijn :roll:

Zo heeft afval scheiden natuurlijk geen zin he.

Afbeelding

Afbeelding

Griffioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 11:45

_Karlijn schreef:
Echt superstom: in het winkelcentrum in Apeldoorn geven de prullenbakken de illusie dat mensen goed bezig zijn :roll:

Zo heeft afval scheiden natuurlijk geen zin he.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Hahaha _O-