Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mo_86 schreef:Is Starlink geen optie? Dit hebben wij op de boot (wonen d’r ook op) en werkt echt super, zelfs in Noorse fjorden (vorig jaar getest). Ook is de service top.
Yavanna schreef:Mo_86 schreef:Is Starlink geen optie? Dit hebben wij op de boot (wonen d’r ook op) en werkt echt super, zelfs in Noorse fjorden (vorig jaar getest). Ook is de service top.
Is van Musk toch? Ik heb namelijk een principiële aversie tegen die manmaar het zou een optie kunnen zijn, ik ga eens kijken, dank je wel voor de tip
En wat gaaf, ben niet de enige zoetwaterzigeuner op BoktOp wat voor een schip woon je.
Stom: Veel te vroeg wakker, voordeel is wel, natuur wakker zien worden
Zoolgangster schreef:Ook stom: kind dat op school de héle wc onderpiest, letterlijk, zelfs de vloer ligt vol. En dat dagelijks...
Als het eens niet gebeurt, ga ik eens vragen of er iemand ziek was die dag...
Zoolgangster schreef:Ook stom: kind dat op school de héle wc onderpiest, letterlijk, zelfs de vloer ligt vol. En dat dagelijks...
Koper schreef:Zoolgangster schreef:Ook stom: kind dat op school de héle wc onderpiest, letterlijk, zelfs de vloer ligt vol. En dat dagelijks...
Ik heb een aantal vragen.
Werk je in het onderwijs?
Is dit jouw kind?
Of hoe heb je ermee te maken?
_Karlijn schreef:Echt superstom: in het winkelcentrum in Apeldoorn geven de prullenbakken de illusie dat mensen goed bezig zijn![]()
Zo heeft afval scheiden natuurlijk geen zin he.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]