Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
iirrssjjee schreef:Dat er morgen zo enorm veel regen word voorspeld... Plan was om morgen een fietstocht te gaan doen van Breda naar Utrecht. Ongeveer 125km. Maar met 10mm gaat dat m niet echt worden zeg maar. Alhoewel vorspelling eerst 16mm was, dus er zit al verbetering in. Wachten morgenochtend maar even af.....
_San87_ schreef:iirrssjjee schreef:Dat er morgen zo enorm veel regen word voorspeld... Plan was om morgen een fietstocht te gaan doen van Breda naar Utrecht. Ongeveer 125km. Maar met 10mm gaat dat m niet echt worden zeg maar. Alhoewel vorspelling eerst 16mm was, dus er zit al verbetering in. Wachten morgenochtend maar even af.....
Huur een kano.
_San87_ schreef:iirrssjjee schreef:Dat er morgen zo enorm veel regen word voorspeld... Plan was om morgen een fietstocht te gaan doen van Breda naar Utrecht. Ongeveer 125km. Maar met 10mm gaat dat m niet echt worden zeg maar. Alhoewel vorspelling eerst 16mm was, dus er zit al verbetering in. Wachten morgenochtend maar even af.....
Huur een kano.
Hieperdi schreef:Met veel goede moed en op aanraden van veel vriendinnen begonnen met Bridgerton. Net klaar met aflevering 1. Wat slecht!! Ik snap deze hele hijp niet. Er wordt zoveel gezegd maar er gebeurt weinig, het is saai en kan het amper volgen. Slecht acteerwerk en die voice die elke keer er doorheen praat, mega irritant. Die hertog is wel echt super knap, maar dat is het wel een beetje. Echt een geitenwolle tuttenserie. Daar zat ik dan met mijn bak popcorn
![]()
Ik ga weer lekker verder met House of the Dragon. Beterrrrrr