Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Dat het tussen mijn ruin en zijn nieuwe pension vriendin zo goed klikt.Zij is wel de baas,maar het is een mooi stel.Toen ze kwam was net het vorige pensionpaard onverwachts ingeslapen en was het voor hem en ook voor mij erg wennen aan haar.Maar ze heeft haar plekje gevonden bij ons.
Siggislief schreef:Morgen nog een halve dag werken, en dan even een heerlijk een weekje vrij.
hwn schreef:Siggislief schreef:Morgen nog een halve dag werken, en dan even een heerlijk een weekje vrij.
Idem hier, alleen wordt het morgen twee halve dagen werken (2 jobs),
Hutcherson schreef:Dat mijn man super open is over waarvoor hij geopereerd is en hoe het met hem gaat en het achterliggende verhaal vertelt. En ook die traan laat gaan als dat even nodig is. Zo blij dat ik met deze man mag trouwen over drie weken
Alja schreef:Hutcherson schreef:Dat mijn man super open is over waarvoor hij geopereerd is en hoe het met hem gaat en het achterliggende verhaal vertelt. En ook die traan laat gaan als dat even nodig is. Zo blij dat ik met deze man mag trouwen over drie weken
En is hij dan ook genoeg hersteld ?
In ieder geval gefeliciteerd met je lot uit de loterij
Hutcherson schreef:Alja schreef:
En is hij dan ook genoeg hersteld ?
In ieder geval gefeliciteerd met je lot uit de loterij
Hij loopt nog als een opabont en blauw en echt trekkende pijn van de incisies. Doet wel alles zelf maar als n slak. Dikke prima