Ineke2 schreef:Ik mag naar huis

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fjordjes schreef:Was sowieso al een wat apart persoon maar degene zette allerlei rare 'wappie' (oa video waar de persoon naakt in te zien was) berichten op de buurtapp over degene zijn/haar persoonlijke toestand. 2 buurtbewoners hadden er iets van gezegd op de app en zijn die ook daarna persoonlijk in gesprek mee gegaan en toen was degene aan het roepen en boos geworden op die 2, er zijn bedreigingen geuit en toen is er contact opgenomen met de politie, die heeft een gesprek gehad met de persoon en die hebben ervoor gezorgd dat hij naar de crisis opvang kon.
Tigress schreef:[ Video ]
"Dan moet je de klink erop doen, dan sluit de deur beter aan".
Ja leuk, maar als ik er niet ben?
Ik heb weer handdoeken in m'n hal liggen als er wind en regen is. Want je ziet hier de hagel naar binnen geblazen worden door een kier tussen deur en kozijn heen
Ik ben ontzettend blij met m'n huis, maar die ruzie met m'n voordeur ben ik toch wel zo zat![]()
Naast dat ik gewoon niet blij ben van alle regen wat naar binnen komt i.c.m. laminaat, is het ook gewoon zonde van de warmte in huis.
Ik heb de deur driedubbel afgeplakt met tochtstrips, enkel daar wil het niet. Doe ik het op het middelste deel, dan sluit de deur niet meer.
DuoPenotti schreef:Tigress schreef:[ Video ]
"Dan moet je de klink erop doen, dan sluit de deur beter aan".
Ja leuk, maar als ik er niet ben?
Ik heb weer handdoeken in m'n hal liggen als er wind en regen is. Want je ziet hier de hagel naar binnen geblazen worden door een kier tussen deur en kozijn heen
Ik ben ontzettend blij met m'n huis, maar die ruzie met m'n voordeur ben ik toch wel zo zat![]()
Naast dat ik gewoon niet blij ben van alle regen wat naar binnen komt i.c.m. laminaat, is het ook gewoon zonde van de warmte in huis.
Ik heb de deur driedubbel afgeplakt met tochtstrips, enkel daar wil het niet. Doe ik het op het middelste deel, dan sluit de deur niet meer.
Kun je er geen dik gordijn voorhangen?
Niobe schreef:Onze buurtapp is alleen bedoeld voor eventuele criminele activiteit. Verder mag er niks gezegd worden. Super saai
Themba schreef:Hier wel een buurtapp maar zit er niet in omdat ik geen WhatsApp heb/wil. Als ik nog restjes FOMO zou hebben gehad ben ik die nu echter wel kwijt met jullie verhalenfjordjes schreef:Owwww zoveel beter dan de buurtapp hier. Bedoel hier gaat het over wie de verkeerde container gepakt heeft. Beetje spanning zou wel mogenWas sowieso al een wat apart persoon maar degene zette allerlei rare 'wappie' (oa video waar de persoon naakt in te zien was) berichten op de buurtapp over degene zijn/haar persoonlijke toestand. 2 buurtbewoners hadden er iets van gezegd op de app en zijn die ook daarna persoonlijk in gesprek mee gegaan en toen was degene aan het roepen en boos geworden op die 2, er zijn bedreigingen geuit en toen is er contact opgenomen met de politie, die heeft een gesprek gehad met de persoon en die hebben ervoor gezorgd dat hij naar de crisis opvang kon.