Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 15:51

Ineke2 schreef:
Ik mag naar huis *\o/*

*\o/*

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 16:18

Ik word een beetje naar van de toegenomen polarisatie sinds de verkiezingen.. Zowel links als rechts lijkt niemand zich meer te kunnen gedragen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 16:23

Degene waar de 'buurtrel' om ging is met de ambulance opgehaald voor crisis opname naar een ggz instelling.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 16:29

Wat is er dan gebeurd Fjordjes :) ?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 16:42

prompter schreef:
Wat is er dan gebeurd Fjordjes :) ?

Wij zijn niet nieuwsgierig maar willen wel alles weten…

Fijn Ineke!! En ook mwm die weer lekker warm zit

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 16:47

Was sowieso al een wat apart persoon maar degene zette allerlei rare 'wappie' (oa video waar de persoon naakt in te zien was) berichten op de buurtapp over degene zijn/haar persoonlijke toestand. 2 buurtbewoners hadden er iets van gezegd op de app en zijn die ook daarna persoonlijk in gesprek mee gegaan en toen was degene aan het roepen en boos geworden op die 2, er zijn bedreigingen geuit en toen is er contact opgenomen met de politie, die heeft een gesprek gehad met de persoon en die hebben ervoor gezorgd dat hij naar de crisis opvang kon.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 18:13

fjordjes schreef:
Was sowieso al een wat apart persoon maar degene zette allerlei rare 'wappie' (oa video waar de persoon naakt in te zien was) berichten op de buurtapp over degene zijn/haar persoonlijke toestand. 2 buurtbewoners hadden er iets van gezegd op de app en zijn die ook daarna persoonlijk in gesprek mee gegaan en toen was degene aan het roepen en boos geworden op die 2, er zijn bedreigingen geuit en toen is er contact opgenomen met de politie, die heeft een gesprek gehad met de persoon en die hebben ervoor gezorgd dat hij naar de crisis opvang kon.

Owwww zoveel beter dan de buurtapp hier. Bedoel hier gaat het over wie de verkeerde container gepakt heeft. Beetje spanning zou wel mogen

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 18:33

onze buurtapp gaat voornamelijk over de pakketbezorger.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 19:22

Ja, die crisis opvang klinkt echt als het beste voor deze persoon!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 19:36

"Dan moet je de klink erop doen, dan sluit de deur beter aan".

Ja leuk, maar als ik er niet ben?
Ik heb weer handdoeken in m'n hal liggen als er wind en regen is. Want je ziet hier de hagel naar binnen geblazen worden door een kier tussen deur en kozijn heen :+
Ik ben ontzettend blij met m'n huis, maar die ruzie met m'n voordeur ben ik toch wel zo zat -O-
Naast dat ik gewoon niet blij ben van alle regen wat naar binnen komt i.c.m. laminaat, is het ook gewoon zonde van de warmte in huis.
Ik heb de deur driedubbel afgeplakt met tochtstrips, enkel daar wil het niet. Doe ik het op het middelste deel, dan sluit de deur niet meer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 19:47

Bekend probleem alleen ik heb eigenlijk 2 halletjes. Dus mijn buiten deur is om mensen en dieren buiten te houden. En de volgende deur de kou.

En heb gelukkig zeil in de hal liggen, maar echt zonde.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 19:51

juval schreef:
onze buurtapp gaat voornamelijk over de pakketbezorger.

Wij hebben geen buurtapp :(

Wel een carnavalsapp

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 19:54

Tigress schreef:
[ Video ]

Ik heb weer handdoeken in m'n hal liggen als er wind en regen is. Want je ziet hier de hagel naar binnen geblazen worden door een kier tussen deur en kozijn heen :+
Ik ben ontzettend blij met m'n huis, maar die ruzie met m'n voordeur ben ik toch wel zo zat -O-
Naast dat ik gewoon niet blij ben van alle regen wat naar binnen komt i.c.m. laminaat, is het ook gewoon zonde van de warmte in huis.
Ik heb de deur driedubbel afgeplakt met tochtstrips, enkel daar wil het niet. Doe ik het op het middelste deel, dan sluit de deur niet meer.

Kun je er geen dik gordijn voorhangen?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-23 19:59

Hier ook geen buurtapp, dus ook geen drama. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:08

xPabloBokt schreef:
Hier ook geen buurtapp, dus ook geen drama. -O-

Een Facebookpagina van je wijk is een mooi alternatief als je van drama houdt _O-

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:09

Hier wel een buurtapp, maar daar zitten maar 3 gezinnen op en dat gaat niet verder als, ik ben jarig komen jullie ook :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:11

Onze buurtapp is alleen bedoeld voor eventuele criminele activiteit. Verder mag er niks gezegd worden. Super saai

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:12

DuoPenotti schreef:
Tigress schreef:
[ Video ]

Kun je er geen dik gordijn voorhangen?

Voor zover dat zin heeft :')
Ik heb eentje tegen de tocht (voor zover mogelijk). Dus dievenklauwen erop als ik thuis ben en gordijn ervoor (dit was vorig jaar, inmiddels hangt er een andere voor) Maar die kan er niet voor als ik niet thuis ben. En dan zit ik dus in dagen als dit met tocht en regen wat z'n weg naar binnen vind :=

Vervelend Marcella! Ik heb om die reden de tussendeur naar de woonkamer zoveel mogelijk op een kleine kier, om inderdaad zoveel mogelijk met een tweede deur de kou te brokken. Maar ivm m'n kat kan ik die niet helemaal dicht doen (boven staat haar eten en bak).

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:14

Wow dat waait dan echt belachelijk hard.
Ja iets van velours dat is misschien zwaar genoeg maar idd als je dan weg bent werkt dat niet.
Echt niet fijn!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:17

Niobe schreef:
Onze buurtapp is alleen bedoeld voor eventuele criminele activiteit. Verder mag er niks gezegd worden. Super saai

hier ook wel af en toe, dan wordt er een verdacht persoon gesignaleerd op nummer 3, en dan ziet nummer 7 hem ook... en natuurlijk zit nummer 13 dan al voor het raam om hem ook maar te zien om te kunnen melden in de app. Kunnen ze uren zoet mee zijn.

Of als er een loslopend dier gezien is, kat, schaap whatever. ook de buurt in rep en roer.

maar soms ook maanden niets.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:27

Takkeweer

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:30

Ala het een huurwoning is en de woningbouw doet niets zou ik de huurcommisie inschakelen! Dit is te belachelijk voor woorden!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:30

In onze buurtapp gaat het meestal over getinte mensen die over straat lopen :j welkom in een klein dorp

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:38

Themba schreef:
fjordjes schreef:
Owwww zoveel beter dan de buurtapp hier. Bedoel hier gaat het over wie de verkeerde container gepakt heeft. Beetje spanning zou wel mogen
Hier wel een buurtapp maar zit er niet in omdat ik geen WhatsApp heb/wil. Als ik nog restjes FOMO zou hebben gehad ben ik die nu echter wel kwijt met jullie verhalen :D .

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:39

Wij hebben ook geen buurtapp denk ik. Of wij zitten er niet. _O-

Ik heb het zo koud, wat een poedersuiker.