Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 17:39

_lautje_ schreef:
Hier ook veel voor de kinderen liggen. Heb wel aardig wat verkocht laatste tijd of weg gegeven.
Wat we nu hebben dragen ze ook wel gewoon echt. Heb niet meer zoals eerder 30truien per kind.

Ik heb net een paar kasjmier truien van m’n moeder gekregen van SuperCashmere.
Gewoon nette fijne truien. Niet zo mooi van kwaliteit als RL collection, maar wel gewoon heel fijn draagbaar.

Heb jij al een tweede huis voor al je eigen kleding? :')

Mijn kinderen hebben ook niet veel kleding, want een heel beperkte smaak waardoor het elk seizoen weer een zoektocht is :+ maar ze hebben dan dus wel het allermooiste :D

Hier weer mooie shabbies binnen, lekker gevoerd :)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 17:57

Hoe vallen RL truien? Vind ze erg mooi misschien goede deal op Vinted te vinden om een keer te proberen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-23 18:36

Klein tot normaal vind ik.

Vero: momenteel zijn we ons huis aan het verbouwen/55vierkante meter aanbouwen :))
Het werd wat krap vonden we O:)
Afbeelding
Dus na december heb ik ruimte zat voor een extra kledingkast ;)

verootjoo

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 19:43

Nou jij kan idd nog ff door dan :+

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 09:34

Kaitlyn schreef:
Oh thanks! Dan ga ik inderdaad iets zwaardere kwaliteit zoeken. Ik had gewoon op kleding en kasjmier gezocht en zag dit veel voorbij komen, dus was benieuwd. Ik vind het heel lekker zitten, maar weet nog niet zo goed welke merken fijn zijn. :D

Sandro, Benneton hebben ook kasjimier truien, geen idee hoe die zijn.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 10:18

mavantos schreef:
Hoe vallen RL truien? Vind ze erg mooi misschien goede deal op Vinted te vinden om een keer te proberen.

Ik vind ze vaker wat klein vallen. Ik heb maat M en bij veel van deze truien maat L.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 11:05

Heel blij met een losse col van dilling van een hele aardige verkoopster en een zo goed als nieuwe kasjmier trui voor € 4,= voor de kleine hier. Kom maar door met de herfst! *\o/*

Ik vond ook een heerlijk wollen pak van Disana, €20. Stond er nét op, koopje. Maar geen foto van het label met de maat. Stond erop als een 80 maar het zijn altijd gecombineerde maten en ze vallen groot, dus dat wilde ik wel even zeker weten. Risico om eerst te vragen want ik dacht al: dit is zo weg. Maar kreeg gelukkig wel meteen reactie. Heel verhaal: ze had 'm per ongeluk gewassen en vervolgens weer geweekt in water met wasverzachter en weer opgerekt en dat was heel goed gelukt meende ze. Ik zou de staat dan toch niet op 'heel goed' zetten denk ik, óf dat verhaal meteen in de advertentie opnemen (ik kan zelf bijvoorbeeld heel slecht tegen wasverzachter). :Y) Enfin, aardig berichtje geschreven dat ik er toch vanaf zag. Was nog geen minuut erna verkocht zag ik. :))

Fraaie uitbouw Lau, heerlijke lichte ruimte zal dat worden!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 11:42

Ik moet echt even stoppen nu.
Heb de afgelopen dagen een paar Dubarry laarzen, 5 truien, 2 shirtjes en een blouse gekocht.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 12:08

Ik draag nu mijn RL trui die ik van t zomer gekocht heb. Zo blij mee <3.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 15:27

Hier ook een mooie bundel nieuwe & hele goede staat merino wollen rompers, broekjes en pakje gescoord. En 2 Ielm pakjes samen voor €12,50, stonden er nog geen 5 minuten op, dacht snel wezen :')

De (nep) Donsjes geannuleerd, toch handig dat mensen hier mee opletten :)
En nu even proberen niks te kopen O:)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 15:42

Ik heb net de etalage aangezet, ik ben zeer benieuwd. :')

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 08:12

Ik realiseer me vandaag ineens dat bij niet verzenden van een artikel je wel opdraait voor de verzendkosten die je al betaald hebt.
Daar zit ik nu toch wel van te balen, aangezien het de derde keer is dat het me overkomen is.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 08:16

Olympia96 schreef:
Ik realiseer me vandaag ineens dat bij niet verzenden van een artikel je wel opdraait voor de verzendkosten die je al betaald hebt.
Daar zit ik nu toch wel van te balen, aangezien het de derde keer is dat het me overkomen is.

Nee hoor. Als Vinted de bestelling annuleert krijg je je volledige bedrag dat je hebt betaald terug.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 09:24

Elitedeux schreef:
Olympia96 schreef:

Nee hoor. Als Vinted de bestelling annuleert krijg je je volledige bedrag dat je hebt betaald terug.

Oh gelukkig :-)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 09:39

Je krijgt inderdaad alles terug. Helaas hier net ook het geval. Baal enorm, was maar 1 verkoper te vinden die dit artikel had. Allemaal goede reviews en nu ineens sinds 20 september niet online geweest (daarna nog wel review). Artikel gekocht en dus niet verzonden en niet meer online geweest.

Baal zo enorm, want niet te vinden bij een ander.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 15:40

Wat zoek je MyWishMax?

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 15:44

Hebben jullie ook dat Homerr uit Frankrijk opeens €4,69 kost? Ik vind dat wel duur, zeker in combinatie met hoe lang het soms duurt...

Kaitlyn schreef:
Iemand ervaring met de merken Uniqlo en Galeries Lafayette?
Als ik op kasjmier zoek dan krijg ik oa deze merken omhoog..

Ik heb veel kleding van Uniqlo en ben altijd erg tevreden over de prijs-kwaliteitsverhouding. Zowel hun kasjmieren als lamswollen en merinowollen kleding gaat lang mee en blijft goed in de was. Zwaardere/meerlaagse kasjmieren truien zijn mooi maar ook héél veel duurder.

Uniqlo heeft ook winkels in Amsterdam en Den Haag, mocht je ooit in de buurt zijn en het willen proberen.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 22:11

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 12:20

MonaLieske schreef:
Hebben jullie ook dat Homerr uit Frankrijk opeens €4,69 kost? Ik vind dat wel duur, zeker in combinatie met hoe lang het soms duurt...

Kaitlyn schreef:
Iemand ervaring met de merken Uniqlo en Galeries Lafayette?
Als ik op kasjmier zoek dan krijg ik oa deze merken omhoog..

Ik heb veel kleding van Uniqlo en ben altijd erg tevreden over de prijs-kwaliteitsverhouding. Zowel hun kasjmieren als lamswollen en merinowollen kleding gaat lang mee en blijft goed in de was. Zwaardere/meerlaagse kasjmieren truien zijn mooi maar ook héél veel duurder.

Uniqlo heeft ook winkels in Amsterdam en Den Haag, mocht je ooit in de buurt zijn en het willen proberen.

Kan je misschien ook vertellen hoe de maatvoering is van Uniqlo? Normaal heb ik altijd xs, maar geen idee hoe groot of klein Uniqlo valt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 12:40

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 12:43

@alja heb ik ook met meerdere items. Tientallen keren geliked maar niet verkocht

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 13:08

Leuke nieuwe trui voor zoon gescoord Afbeelding Deze truien vindt hij fijn; niet te warm en geen capuchon, hij vindt hoodies niet fijn zitten

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 13:16

Ik had laatst ook een item voor 20 euro op Vinted staan. Na 3 dagen 20 likes maar nog niet verkocht. Ik heb het item toen "afgeprijsd" naar 18 euro en binnen een uur was het Item verkocht.

Als er veel likes zijn probeer ik op die manier de likers een beetje te prikkelen om toch te kopen.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 14:46

In dit topic kwam een tijdje terug een Gucci jasje voorbij dat ik gekocht heb voor mijn dochtertje, ben ik toch wel erg blij mee:
Afbeelding
Hij past eindelijk en het is er weer voor. Heb wel nog een goedkoop Z8 jasje erbij gekocht voor op de opvang :') Maar blijf dus vooral jullie leuke vondsten delen ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-23 20:22

Jaaaa dat jasje is echt de mooiste
Afbeelding
Hier had mevrouw hem vanmorgen gewoon aan naar de peuterspeelzaal. :))

Vandaag ook dit RL jurkje binnengekregen. Bovenkant wol met katoen, rokje van Mulberry zijde. Perfecte staat. €2
Jasje is van Stella McCartney. €10. Echt nog helemaal netjes.
En de middelstein een door haar zelf gekozen trui van stella McCartney.
Oudste in de fair isle jurk en vest van RL die we vorige week binnen hadden gekregen. Ze vindt het prachtig.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding