Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Appeltje_1 schreef:Liefst blijf ik op deze school, maar goed, nu kan ik er niks meer aan doen. Dus gewoon even afwachten
oliebol, meer cijfers binnen gekregen... Allemaal rond de 6-5,5. Enige hoge cijfer is natuurkunde; 7,3.
Ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in![]()
Ik doe zo hard mijn best, echt waar, 2 weken lang elke dag tot 24.00 geleerd. Krijg ik er dit voor terugEn dan al die mensen die zeggen: "Oh nou dan heb je vast niet hard genoeg je best gedaan."
Appeltje_1 schreef:Dank jullie wel voor de lieve berichtjes!
Ik heb een uitgebreide e-mail gestuurd naar mijn leerjaarcoördinator over mijn inzichten van deze toetsweek en dit gehele jaar.
Mocht iemand er interesse in hebben wil ik dit best in pb ook vertellen.
Appeltje_1 schreef:Appeltje_1 schreef:Dank jullie wel voor de lieve berichtjes!
Ik heb een uitgebreide e-mail gestuurd naar mijn leerjaarcoördinator over mijn inzichten van deze toetsweek en dit gehele jaar.
Mocht iemand er interesse in hebben wil ik dit best in pb ook vertellen.
Net die e-mail gestuurd. Het is een 1,5 A4tje![]()
Met een heel uitgebreide vocabulaire![]()
Helemaal verteld hoe ik nog zoveel te bewijzen heb op deze school, dat ik wel gegroeid ben in motivatie etc en hoe ik nu al kan laten zien dat ik echt van mijn fouten leer. En natuurlijk wat slijm gedrag met hoe ik het erg zou waarderen als dit mee genomen wordt in de vergadering etc![]()
Nu hopen dat het baat en resultaat levert.
Appeltje_1 schreef:Appeltje_1 schreef:Liefst blijf ik op deze school, maar goed, nu kan ik er niks meer aan doen. Dus gewoon even afwachten
oliebol, meer cijfers binnen gekregen... Allemaal rond de 6-5,5. Enige hoge cijfer is natuurkunde; 7,3.
Ik doe zo hard mijn best, echt waar, 2 weken lang elke dag tot 24.00 geleerd. Krijg ik er dit voor terugEn dan al die mensen die zeggen: "Oh nou dan heb je vast niet hard genoeg je best gedaan."
MyWishMax schreef:Appeltje_1 schreef:
Heb je niet te veel op laatste moment gedaan waardoor je ook te weinig slaap had? Want je was toch ook af en toe vroeg wakker om te leren? Eigenlijk moet je het hele blok het bij houden, dat is beter qua geheugen dan 2 weken heel veel leren. Niet jouw schuld, maar manier van leren wat je stom genoeg vaak niet leert op school. In twee weken tijd voor verschillende vakken leren is heel veel informatie die je in 1 keer op moet slaan en dat werkt vaak toch minder goed. Vervelend zeg! Ik duim voor je
Helaas leerde ik dat dus ook pas toen het bijna fout gingdat is dus niet te weinig gedaan, maar te veel in een kortere tijd
Ineke2 schreef:Kairos vanwaar deze conclusie? Welk niveau dan ook, als je hulp vraagt krijg je die gewoon. Je moet het uiteraard zelf doen, maar je krijgt de tools zeker aangeboden.
Appeltje_1 schreef:Fijn dat jullie denken dat mijn cijfers goed zijn. Maar ik sta nu voor 2 vakken een 5,4 en voor 1 een 4,2
.
Ik had veel beter 7s kunnen halen, dan had ik daar namelijk compensatie punten voor gehad. Maar nu mis ik 2 punten doordat het dus helaas is gezakt.![]()
Hulp heb ik wel gekregen hoor. Maar pas op het laatste moment, waardoor ik nog niet genoeg tijd heb gehad om het te oefenen/toe te passen.