Ben ik de enige die probeert alle bestelde pakketjes naar binnen te loodsen zonder dat m'n vriend het elke keer ziet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:Heerlijk tochGoed te lezen dat het niet overal als ‘eigenlijk not done’ wordt gezien. In zijn tehuis krijgt hij het echt niet. Wel chips ja op zaterdag.
Ik denk maar gewoon zo, ook hij mag genieten van de verschillende dingen die het leven te bieden heeft. Hij trekt er een gezicht bij van wat ís dit, maar toch stug opdrinken he en daarna in de lach schieten om de rare smaak.
Snippergroen schreef:Ik type vaak reacties hier op Bokt en dan heb ik vooral in discussietopics regelmatig halverwege geen zin meer om mijn verhaal af te maken, dus reageer dan uiteindelijk gewoon niet
Jildau schreef:Geen idee, ik doe dat nooitBen ik de enige die probeert alle bestelde pakketjes naar binnen te loodsen zonder dat m'n vriend het elke keer ziet?
Urbanus schreef:Jildau schreef:Wauw ik heb de meid van Tiktok opgezocht en ik vind het best wel triest. Maar ik ga stiekem wel helemaal stuk om de reacties.
Ben ik de enige die probeert alle bestelde pakketjes naar binnen te loodsen zonder dat m'n vriend het elke keer ziet?
Nope, doe ik ook![]()
Marigold schreef:Goed te lezen dat het niet overal als ‘eigenlijk not done’ wordt gezien. In zijn tehuis krijgt hij het echt niet. Wel chips ja op zaterdag.
Ik denk maar gewoon zo, ook hij mag genieten van de verschillende dingen die het leven te bieden heeft. Hij trekt er een gezicht bij van wat ís dit, maar toch stug opdrinken he en daarna in de lach schieten om de rare smaak.
Urbanus schreef:Jildau schreef:Wauw ik heb de meid van Tiktok opgezocht en ik vind het best wel triest. Maar ik ga stiekem wel helemaal stuk om de reacties.
Nope, doe ik ook![]()
Snippergroen schreef:Er komen hier straks bezorgers mijn nieuwe bed brengen en in elkaar zetten. En ik ben echt als de dood dat het dan straks lang duurt en ze op een gegeven moment gaan vragen of ze gebruik mogen maken van de WC.
Ik vind onbekende mensen op mijn WC echt zo vies
Niobe schreef:Snippergroen schreef:Ik type vaak reacties hier op Bokt en dan heb ik vooral in discussietopics regelmatig halverwege geen zin meer om mijn verhaal af te maken, dus reageer dan uiteindelijk gewoon niet
Hey, dat heb ik ook!!
Of ik durf ineens niet meer
Snippergroen schreef:Er komen hier straks bezorgers mijn nieuwe bed brengen en in elkaar zetten. En ik ben echt als de dood dat het dan straks lang duurt en ze op een gegeven moment gaan vragen of ze gebruik mogen maken van de WC.
Ik vind onbekende mensen op mijn WC echt zo vies
chanicha schreef:Ik heb, toen de weeklui het aan mij vroegen, gezegd dat ze om te plassen naar de wc mochten maar niet om te p**pen, mijn man dook gelijk weg in de woonkamer.
Heb er echt een schurft aan, ze kwamen net van het bedrijf af dan p**pen ze maar lekker daar.