Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 11:03

Wauw ik heb de meid van Tiktok opgezocht en ik vind het best wel triest. Maar ik ga stiekem wel helemaal stuk om de reacties. :')

Ben ik de enige die probeert alle bestelde pakketjes naar binnen te loodsen zonder dat m'n vriend het elke keer ziet?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 11:05

Snippergroen schreef:
Ik type vaak reacties hier op Bokt en dan heb ik vooral in discussietopics regelmatig halverwege geen zin meer om mijn verhaal af te maken, dus reageer dan uiteindelijk gewoon niet :+

Hey, dat heb ik ook!!
Of ik durf ineens niet meer

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 11:09

Mijn biecht: ik heb vanavond afgesproken met mijn beste vriendinnen maar heb er helemaal geen zin in :')
Ik heb zoveel in de agenda staan, ik wil een rustig avondje thuis :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 11:16

Marigold schreef:
Goed te lezen dat het niet overal als ‘eigenlijk not done’ wordt gezien. In zijn tehuis krijgt hij het echt niet. Wel chips ja op zaterdag.
Ik denk maar gewoon zo, ook hij mag genieten van de verschillende dingen die het leven te bieden heeft. Hij trekt er een gezicht bij van wat ís dit, maar toch stug opdrinken he en daarna in de lach schieten om de rare smaak. :Y)
Heerlijk toch :D

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 11:16

Snippergroen schreef:
Ik type vaak reacties hier op Bokt en dan heb ik vooral in discussietopics regelmatig halverwege geen zin meer om mijn verhaal af te maken, dus reageer dan uiteindelijk gewoon niet :+

Zeer herkenbaar :-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-22 11:18

Jildau schreef:
Wauw ik heb de meid van Tiktok opgezocht en ik vind het best wel triest. Maar ik ga stiekem wel helemaal stuk om de reacties. :')

Ben ik de enige die probeert alle bestelde pakketjes naar binnen te loodsen zonder dat m'n vriend het elke keer ziet?

Nope, doe ik ook :') :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:00

Biecht..
Ik heb vanavond een babyshower van een vriendin maar hoop stiekem dat ik super lang moet overwerken zodat ik er niet heel de avond bij moet zijn.

Ik hou er echt niet van {:)-:(

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:19

Dat ik straks een weekend weg ga maar het erger vind om de kat die dagen niet te zien dan mijn man O:)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:20

Snippergroen schreef:

Ik doe dat ook heel vaak. Misschien maar goed ook, want ik vrees dat ik anders allang een ban had gehad :') .

Ik heb daarom voor mijn eigen gemoedsrust ook een paar gebruikers op de foei staan. Ik ga echt heel slecht op ofwel de inhoud van hun berichten danwel de grammaticale stijlbloempjes die ze overal planten. Of beide :x .

Jildau schreef:
Geen idee, ik doe dat nooit :+

Biecht: ik vind het dus heel relaxed om alleen te wonen. Lekker alleen aan jezelf verantwoording afleggen. Zit echt zo niet te wachten op dat gezeur aan mijn hoofd.
Heb zondag 4 nieuwe rij-shirtjes besteld die gisteren bezorgd zijn. Lekker genieten.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:34

Urbanus schreef:
Jildau schreef:

Zalando wordt vanavond bezorgd maar ik ben vanavond niet thuis en m'n vriend wel. Heb even ingesteld dat ik het morgen bij een ophaalpunt kan halen. :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:38

Marigold schreef:
Goed te lezen dat het niet overal als ‘eigenlijk not done’ wordt gezien. In zijn tehuis krijgt hij het echt niet. Wel chips ja op zaterdag.
Ik denk maar gewoon zo, ook hij mag genieten van de verschillende dingen die het leven te bieden heeft. Hij trekt er een gezicht bij van wat ís dit, maar toch stug opdrinken he en daarna in de lach schieten om de rare smaak. :Y)

Daar was 1 cliënt die was zo verzot op alcohol maar had het niv van een baby maar die wist dondersgoed of er 0,0 bier of echt bier op tafel stond. Dus die moet je dan afremmen. Maar die had niet zoveel behalve eten en drinken Dus daar draaide alles ook om. Ik heb zoiets van als het een wens van iemand is en het kan binnen de kaders waarom ook niet?

Als wij zin hebben in chips trekken we ook een zak open. Inpencipe zijn ze net als ons.

Ik vindt je opmerking in de winkel geniaal :') Ik zeg ook wel eens tegen ze doe eens normaal joh en dan konden mijn collega's nooit laten om te zeggen zeg je nu tegen een gehandicapte dat hij normaal moet doen?

Maar gekke blikken in de winkel oef die kan ik soms wel slecht hebben hoor! Of mensen die gaan staren. Kom gewoon vragen stellen dat is veel leuker denk ik dan. :D

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:42

Zebrastreep schreef:
Ik zeg ook wel eens tegen ze doe eens normaal joh en dan konden mijn collega's nooit laten om te zeggen zeg je nu tegen een gehandicapte dat hij normaal moet doen?

:') :') Lol met een dikke knipoog, moet toch kunnen!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:44

Urbanus schreef:
Jildau schreef:

Niet stiekem, maar wel overal een gegronde reden voor hebben. En vooral dat ik het veel goedkoper dan elders kon vinden. Meestal is het iets voor de pony's.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:45

Er komen hier straks bezorgers mijn nieuwe bed brengen en in elkaar zetten. En ik ben echt als de dood dat het dan straks lang duurt en ze op een gegeven moment gaan vragen of ze gebruik mogen maken van de WC.

Ik vind onbekende mensen op mijn WC echt zo vies :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:49

Oeh ja, daar hou ik ook niet van. Heb het zelfs als familie op bezoek komt. Ze hebben amper hun hielen gelicht of ik ga eerst grondig schoonmaken.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:57

Snippergroen schreef:
Er komen hier straks bezorgers mijn nieuwe bed brengen en in elkaar zetten. En ik ben echt als de dood dat het dan straks lang duurt en ze op een gegeven moment gaan vragen of ze gebruik mogen maken van de WC.

Haha wat ben ik blij dat ik hier niet de enige in ben :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 13:21

Niobe schreef:
Snippergroen schreef:

Hey, dat heb ik ook!!
Of ik durf ineens niet meer

Hier ook hoor.

Meestal zucht ik dan en denk "laat maar", omdat mensen dan een hele discussie aan gaan, of naja, hun standpunt blijven herhalen.

En ik heb gewoon een baan, dus heb niet altijd tijd en zin in een discussie over waarom bvb koolhydraten echt heel slecht zijn voor je lichaam (laatst in een topic waarin iemand een vraag stelde over afvallen/ minderen met suiker).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 13:39

“Je kunt niet de hele wereld redden” is dan mijn devies. :))

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 13:52

Ik heb zojuist de schoonmaker verteld dat we allebei corona hebben omdat ik gewoon op de bank wil liggen en dat vind ik ongemakkelijk als 'ie hier rond zou lopen. :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 13:59

Captain schreef:
Ik heb zojuist de schoonmaker verteld dat we allebei corona hebben omdat ik gewoon op de bank wil liggen en dat vind ik ongemakkelijk als 'ie hier rond zou lopen. :')

Zou ik ook doen :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:09

Captain schreef:

_O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:20

Mkango schreef:
“Je kunt niet de hele wereld redden” is dan mijn devies. :))

:') true

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:28

Snippergroen schreef:

JA HOOR HET IS GELUKT. DE WC IS 'BEVUILD'.

Ik huil een beetje.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:37

Ik heb, toen de weeklui het aan mij vroegen, gezegd dat ze om te plassen naar de wc mochten maar niet om te p**pen, mijn man dook gelijk weg in de woonkamer.
Heb er echt een schurft aan, ze kwamen net van het bedrijf af dan p**pen ze maar lekker daar.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:39

chanicha schreef:
Ik heb, toen de weeklui het aan mij vroegen, gezegd dat ze om te plassen naar de wc mochten maar niet om te p**pen, mijn man dook gelijk weg in de woonkamer.
Heb er echt een schurft aan, ze kwamen net van het bedrijf af dan p**pen ze maar lekker daar.

Ik snap best dat het niet fris is als andere mensen op je wc zitten, maar je kunt mensen toch niet verbieden hun behoefte te doen? :?