Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 13:28

Ik denk dat de eerste 10 minuten, of dat nu op Tinder, in de kroeg of waar dan ook altijd een beetje oppervlakkig zijn. Daarna maakt 1 van de 2 een grap of iets dergelijks en vanaf daar kun je een beetje aftasten hoe de ander in elkaar steekt.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 13:38

Urbanus schreef:
Ik denk dat de eerste 10 minuten, of dat nu op Tinder, in de kroeg of waar dan ook altijd een beetje oppervlakkig zijn. Daarna maakt 1 van de 2 een grap of iets dergelijks en vanaf daar kun je een beetje aftasten hoe de ander in elkaar steekt.

Precies, en als de ander dan spraakzaam is kan je rustig op iets inhaken. Dat merk je dan snel genoeg

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 14:41

Urbanus schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens. Maar als die grap niet komt of de ander lacht niet om mijn grapjes, dan weet ik voldoende.

En wbt een kans verspillen. Ik geef sommige mannen ook meerdere kansen (als in meerdere dates). Maar mijn ervaring is echt dat er niks veranderd. En dat is gewoon zonde van mijn tijd.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 15:52

Wat ik me afvraag: zijn hier vrouwen die ook gewoon iemand zoeken voor de seks, en voor wat warmte, en hier eerlijk in zijn? Mijn beperkte ervaring met Tinder: mannen houden zich niet aan afspraken (tijdstip of dag verplaatsen, of van de aardbodem verdwijnen en dan weer doodleuk chatten alsof er niets aan de hand was), niet komen opdagen... Je zou denken: de meeste venten zijn toch wel enthousiast als ze zonder moeite seks kunnen krijgen? Heb ook geen zin in hard to get spelletjes of tig dates voor er meer van komt, maar ja, ik vraag me af of Tinder de manier is. Ik weet niet of er andere opties zijn die hiervoor beter zijn? (ben van België).

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 16:11

hwn schreef:
Wat ik me afvraag: zijn hier vrouwen die ook gewoon iemand zoeken voor de seks, en voor wat warmte, en hier eerlijk in zijn? Mijn beperkte ervaring met Tinder: mannen houden zich niet aan afspraken (tijdstip of dag verplaatsen, of van de aardbodem verdwijnen en dan weer doodleuk chatten alsof er niets aan de hand was), niet komen opdagen... Je zou denken: de meeste venten zijn toch wel enthousiast als ze zonder moeite seks kunnen krijgen? Heb ook geen zin in hard to get spelletjes of tig dates voor er meer van komt, maar ja, ik vraag me af of Tinder de manier is. Ik weet niet of er andere opties zijn die hiervoor beter zijn? (ben van België).

Jep. Ik heb sekspartners. Ben dan niet makkelijk (‘ze’ moeten zeker wel wat moeite doen) maar heb er dan echt leuke partners aan. Vnl via Tinder: mijn allereerste tinderdate 2 jaar terug is nog steeds mijn 1e sekspartner.

Toevallig gister dan een spontane date gehad, matchte hem gister pas en na een leuk gesprek meteen s avonds naar hem toe gegaan. Normaal app ik lang..

Ik heb overigens wel meteen seks. (Als de klik er live ook is dan. 1 keer ben ik weer gegaan na wat drinken bij hem, voelde live die klik echt niet) Geen zin in eerst wat drinken ergens. Heb ik geprobeerd, maar dat is nooit wat geworden.

Je mag me overigens pb-en verder.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 16:44

:evaw:

Ik ben uit de dood herrezen :o Twee dagen in bed liggen janken met alleen kerstkransjes, mandarijnen en rode wijn. Maar nu is de hysterie al iets aan het zakken.

Dank voor alle lieve berichtjes, zowel in het topic als via PB <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 17:21

Haha mandarijnen? Hielp dat? :')

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 17:44

BaileyMix schreef:

Ik ben uit de dood herrezen :o Twee dagen in bed liggen janken met alleen kerstkransjes, mandarijnen en rode wijn. Maar nu is de hysterie al iets aan het zakken.

Fijn dat het iets beter gaat! Maareh wat een combinatie, hahaha

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 19:28

BaileyMix schreef:

Hahah moest lachen om de combinatie maar fijn dat het weer beter met je gaat!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:49

Mandarijnen in rode wijn... Is bijna sangria. Maar net niet helemaal :))

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 17:10

Haha, ja, was gewoon het enige dat naast mijn bed stond en niet klaargemaakt hoefde te worden :z

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:38

Nou ik heb een eerste date gepland staan voor aankomende zondag. Zouden in eerste instantie 's middags drankje doen in Amersfoort maar besloten om naar de dierentuin te gaan aangezien we toch beide dierenliefhebbers zijn. :Y)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 08:05

Als je dierenliefhebber bent ga je toch juist niet naar een dierentuin :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 08:10

Zullen we die discussie niet hier beginnen aub?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 08:51

Morgen zit ik in de studio bij Slam! Ik vind het wel spannend worden :):)

Enne. Gelijk een dag naar de dierentuin. Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Ik doe heel bewust geen lange eerste dates meer. :=

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 09:23

Ik vind naar de dierentuin gaan nog niet eens zo'n raar idee... kan je het luchtig houden en als het niet bevalt dan ben je ook zo weer weg :wave:

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:41

Veel plezier Peelie! Ben heel benieuwd!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:10

Leuk naar de dierentuin! Als hij dan niet leuk is kun je hem mooi bij zijn soortgenoten, de apen of varkens achterlaten en zelf mooi dieren kijken :D

Peelie succes

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:12

Hier een paar weken terug date gehad met een gozer maar helaas voelde de klik toch niet.
Blijft hij maar appen en smeken of ik hem niet een kans wilde geven -O- Toen toch maar geblokt.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:17

xU_Blinghx schreef:
Hier een paar weken terug date gehad met een gozer maar helaas voelde de klik toch niet.
Blijft hij maar appen en smeken of ik hem niet een kans wilde geven -O- Toen toch maar geblokt.

Ai dat is wel vervelend en onaantrekkelijk :=

Veel plezier Peelie! Hopen dat ie leuk is anders wordt het een lange date haha. Heb wel eens na een half uur een date afgekapt. Hij was in het echt zó anders. Voelde me een beetje beduveld. Niet dat hij stom was, maar hij had zich veel knapper en interessanter voor gedaan en had hem hoe hij echt was nooit geswiped dus ja verspillen van de tijd toch, snap die mannen niet. Vrouwen zullen het ook vast doen. Stom :+

Het gaat met mijn date nog steeds goed :)

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:32

assie schreef:
Leuk naar de dierentuin! Als hij dan niet leuk is kun je hem mooi bij zijn soortgenoten, de apen of varkens achterlaten en zelf mooi dieren kijken :D

charootje schreef:
Ik vind naar de dierentuin gaan nog niet eens zo'n raar idee... kan je het luchtig houden en als het niet bevalt dan ben je ook zo weer weg :wave:

Haha ja precies :P
Maar ik heb er wel vertrouwen in.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 23:43

Nou.. inmiddels heel wat 'gesprekken' verder maar vooral veel wanhopige kerels op tinder die maar 1 ding zoeken. Nu al een tijdje met een 'normale' vent aan het kletsen, maar nog niet echt de behoefte voor een date.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:01

_Mir schreef:
Nou.. inmiddels heel wat 'gesprekken' verder maar vooral veel wanhopige kerels op tinder die maar 1 ding zoeken. Nu al een tijdje met een 'normale' vent aan het kletsen, maar nog niet echt de behoefte voor een date.

Kan hopeloos zijn inderdaad..

Ik krijg ineens gemixte signalen van mijn date. Niet heel chill, ik denk ook dat ik me ook al iets teveel aan het hechten ben.
Ik ga morgen een tweede date houden met een andere man voor de afleiding en wellicht is het ook heel leuk :=

Daten jullie meerdere personen tegelijk?
Ik vind dat zelf wel kunnen mits je daar eerlijk over bent en met niemand afgesproken hebt om exclusief te zijn.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:09

Jahoor, en dat weten ze ook van elkaar.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:42

Zelf kan ik dat niet en zou ik andersom niet chill vinden.