Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik denk dat de eerste 10 minuten, of dat nu op Tinder, in de kroeg of waar dan ook altijd een beetje oppervlakkig zijn. Daarna maakt 1 van de 2 een grap of iets dergelijks en vanaf daar kun je een beetje aftasten hoe de ander in elkaar steekt.
Urbanus schreef:Ik denk dat de eerste 10 minuten, of dat nu op Tinder, in de kroeg of waar dan ook altijd een beetje oppervlakkig zijn. Daarna maakt 1 van de 2 een grap of iets dergelijks en vanaf daar kun je een beetje aftasten hoe de ander in elkaar steekt.
hwn schreef:Wat ik me afvraag: zijn hier vrouwen die ook gewoon iemand zoeken voor de seks, en voor wat warmte, en hier eerlijk in zijn? Mijn beperkte ervaring met Tinder: mannen houden zich niet aan afspraken (tijdstip of dag verplaatsen, of van de aardbodem verdwijnen en dan weer doodleuk chatten alsof er niets aan de hand was), niet komen opdagen... Je zou denken: de meeste venten zijn toch wel enthousiast als ze zonder moeite seks kunnen krijgen? Heb ook geen zin in hard to get spelletjes of tig dates voor er meer van komt, maar ja, ik vraag me af of Tinder de manier is. Ik weet niet of er andere opties zijn die hiervoor beter zijn? (ben van België).
BaileyMix schreef:![]()
Ik ben uit de dood herrezenTwee dagen in bed liggen janken met alleen kerstkransjes, mandarijnen en rode wijn. Maar nu is de hysterie al iets aan het zakken.
Dank voor alle lieve berichtjes, zowel in het topic als via PB
BaileyMix schreef:![]()
Ik ben uit de dood herrezenTwee dagen in bed liggen janken met alleen kerstkransjes, mandarijnen en rode wijn. Maar nu is de hysterie al iets aan het zakken.
Dank voor alle lieve berichtjes, zowel in het topic als via PB
xU_Blinghx schreef:Hier een paar weken terug date gehad met een gozer maar helaas voelde de klik toch niet.
Blijft hij maar appen en smeken of ik hem niet een kans wilde gevenToen toch maar geblokt.
assie schreef:Leuk naar de dierentuin! Als hij dan niet leuk is kun je hem mooi bij zijn soortgenoten, de apen of varkens achterlaten en zelf mooi dieren kijken
charootje schreef:Ik vind naar de dierentuin gaan nog niet eens zo'n raar idee... kan je het luchtig houden en als het niet bevalt dan ben je ook zo weer weg
_Mir schreef:Nou.. inmiddels heel wat 'gesprekken' verder maar vooral veel wanhopige kerels op tinder die maar 1 ding zoeken. Nu al een tijdje met een 'normale' vent aan het kletsen, maar nog niet echt de behoefte voor een date.