Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VuurVleugels schreef:Captain schreef:Oh ik vind die horror-verhalen van uitscheuren wel leuk, kan ik me weer even voorhouden waarom ik dat toch absoluut niet zou willen.
Grappig, ik vind juist de jaren erna genoeg inspiratie om het niet te willenHet lijkt me oprecht heel mooi om zwanger te zijn, ergens vind ik het jammer om dat niet mee te maken. Het zijn die 18+ jaar die erna komen die maken dat ik het niet wil
Voor een baby moeten zorgen moet ook te overleven zijn... Ja, poepluiers zijn waarschijnlijk niet bepaald iets waar je naar uit kijkt, maar huisdieren en paarden zijn vaak net zo gore en dat houdt ons niet tegen
zo had ik bijv afgelopen week een loslopend (groot ras) konijn met diarree in huis... stront van de muren op de fiets borsthoogte afvegen was geen pretje
Paardenstront blijf ik ook enorm smerig vinden.
nee, thanks, dan hou ik het bij konijnen. Je krijgt er ook zoveel voor terug
. 
Ik zou er niet aan moeten denken. Niks meer zelf kunnen: niet meer je veters kunnen strikken, niet meer kunnen uitmesten en voor alles hulp nodig hebben. En dan is de wurm eruit, krijst het en schijt het alles onder. De horror.
En mochten ze wel ineens ontstaan dan hoef ik maar 3 seconden te luisteren naar een jengelende koter en dan zijn ze weer weg.
.
Gelijk ook in de slachtofferrol. Ze had het advies van haar pa moeten opvolgen...
idinn schreef:Als je eierstokken toch opeens gaan klapperen.. gewoon het 8 uur journaal kijken. Wil je op zo'n wereld een kind zetten?
‘ oomens schreef:Hjartje schreef:Het idee dat er iets in je groeit, wat steeds maar groter wordt en wat er vervolgens uitmoet...Ik zou er niet aan moeten denken.
Niet iedereen heeft daar zoveel moeite mee.
[ Video ]