[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nine1987

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 17:43

Oh wauw..

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:09

Niobe schreef:
Yltje schreef:
Niet alleen de make-up ook het acteerwerk in de reconstructie is… niet best :+

Zal ook allemaal geen hoog budget hebben :=

Maar Joe Kenda is baas

Vast niet maar hij is cool, zoals hij het verteld inderdaad meteen gegrepen door het verhaal!

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 08:58

https://wibnet.nl/dieren/beerdiertjes-de-levende-doden

Over beerdiertjes, zeer kleine meercellige organismen, die bijna overal kunnen overleven doordat ze zichzelf in een soort zombiestand kunnen zetten. Vooral ook erg interessant vind ik.

https://historianet.nl/cultuur/archeolo ... -steentijd

En ijsmummie Ötzi. Gevonden in het ötztal op de grens van Oostenrijk en Italië. Momenteel ligt Ötzi in Italië waar ik hem ook heb gezien. Ze hebben in Italië zelfs een vriescel in een ziekenhuis gereserveerd voor als er een stroomstoring komt.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 18:07

Er is dus een site waar je allemaal crime scene foto's kan bekijken.
Het is echt ''fiets up'' maar ik vind het wel echt interessant om naar te kijken. Veel bloed.
Ook crimescenes van meerdere seriemoordenaars komen er in voor waaronder Ted Bundy. Zelfs zijn lichaam na executie kan je zien.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 18:13

Heb je een link naar die site? Of is die makkelijk te vinden?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 18:15

fotolijstje schreef:
Er is dus een site waar je allemaal crime scene foto's kan bekijken.
Het is echt ''fiets up'' maar ik vind het wel echt interessant om naar te kijken. Veel bloed.
Ook crimescenes van meerdere seriemoordenaars komen er in voor waaronder Ted Bundy. Zelfs zijn lichaam na executie kan je zien.

Ja wat is dit nou... linkje!!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 18:41

https://vanessawest.tripod.com/crimescenephotos.html

Hier de foto's van de crimescene's. Zelfs die van Tupac en John F Kennedy staat erop.

Ik wou niet gelijk de link delen trouwens, stel dat het niet mocht vanwege dat het te gruwelijk was :Y)

Edit: Ik vind zelf de foto's van Elizabeth short aka Black Dahlia het meest bijzonderst. Je ziet eigenlijk geen plassen met bloed terwijl dat juist zo moeten als je haar zo aantreft

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 19:27

Ik zit een beetje te kijken maar 9 van de 10 foto's zijn mega klein en je moet mazzel hebben als je kan zien wat er op de foto staat. :+ Ik kan soms niet eens begrijpen waar ik naar kijk...

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 12:44

Shenavallie schreef:
Er lagen net twee dode boeren zwaluuwtjes in stal. Op zich niet eng, maar een van de ponys was boven op een van de lijkjes gaan staan. De nek en de kop waren niet alleen platgedrukt, maar hadden de afdruk en lengte van de hoef. Best bizar om te zien.

Naar om te zien.
Pas geleden lag er een dode muis (of ratje) in de box van mijn paard. Ik zag hem pas toen ik net m'n paard erin had gezet, gaat hij er net op staan. Plets, krrrak, krr... brr. %) Ging bijna over m'n nek en durfde niet te kijken. Paard eruit gehaald, dacht laat de muis later door iemand anders eruit scheppen. Was het even later alweer opgezwollen.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 19:30

Grote padden zeggen plof als je er overheen galoppeert. Als je ongecontroleerd wilt racen met je knol is dat een zeer effectieve aanpak.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:01

Afbeelding

Xyris...Ieuw :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:12

Heb die net op m'n fb gedeeld.. Kwam 'm ook tegen.. :))

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:35

Ik heb wel eens op een buitenritje gehad. Paard ging in galop vol een een grote kwal staan. Dat ding splashte in duizend stukjes !Fijn een paard die niet zo moeilijk doet over waar die op staat. Maar niet altijd handig :=

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 22:11

Voor zover ik weet geen geplette diertjes, wel een keer een hoefijzer van vriendin die voor me reed.
Gelukkig vloog het ijzer met een ruime boog opzij en niet naar mn hoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 22:50

De shetlander van een vriendin heeft wel eens een kat vermoord... De ingewanden kwamen door zijn anus naar buiten, was echt een naar gezicht...

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:17

Hier eergisteren de stalhouder uit bed moeten bellen, omdat we dachten dat haar kat aangereden was.. Ik zei er direct bij, dat we het niet 100% zeker wisten en het misschien niet verstandig was dat ze ging kijken als het wel haar kat was.. Maar dat wij de kat wel dachten te herkennen.
Dus stalhouder komt er aan, wij pakken ondertussen een schep.. Ondertussen jagen er nog een paar auto's over heen. Stalhouder kijkt, twijfelt of het haar kat is, maar we hebben hem van de weg gehaald en in een zak gedaan.

'S Avonds twijfelde ze nog of het haar kat was en was ze er rustig onder. Volgende dag bericht, kat is niet thuis gekomen.. En die avond helemaal in tranen, dat ze overal gezocht heeft en haar kat dus niet meer te vinden was. Ze had hem ondertussen ook begraven.

Vandaag hebben wij de paarden gevoerd en de dekens voor haar gewisseld, ze kon het niet aan. Ze zei ook, het is niet goed geweest dat ze het heeft gezien.. Het was ook écht afschuwelijk. Het was dan niet mijn kat en ik volg dit topic niet voor niks, maar hier lag ik 's avonds ook wakker van -O-

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:54

Ik zag vandaag ook een foto van iemand voorbij komen die een kuikentje in het hooi van de konijnen tegen was gekomen. Die was mee gemaaid. Zag er op zich nog wel aardig uit. Kan hem helaas niet delen.

Ik ben nu Dahmer aan het kijken. Over het leven van Jeffrey Dahmer, een Amerikaanse seriemoordenaar en kannibaal. Ook best luguber wat hij allemaal heeft gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 00:33

Zo hebben een vriendin en ik haar kat gevonden op een 80 km weg. Daar kwamen ook de organen via de achterkant en de ogen naar buiten :\. Denk wel dat ze op die manier op slag dood zijn..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 07:00

Liever zo dan dat ze een te zachte tik van een auto krijgen en nog uren liggen te wachten in de bosjes voordat ze doodgaan... Maar een mooi gezicht is het niet nee.

Kennis van me heeft ooit haar rode kat gevonden aan de weg, hij was aangereden en ze heeft 'm begraven. Maar 's avonds kwam haar rode kat ineens aangelopen. Had ze andermans kat begraven. Ik weet eigenlijk niet of ze er nog achter is gekomen of ze die eigenaar nog gevonden heeft.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 08:29

Storm schreef:
Kennis van me heeft ooit haar rode kat gevonden aan de weg, hij was aangereden en ze heeft 'm begraven. Maar 's avonds kwam haar rode kat ineens aangelopen. Had ze andermans kat begraven. Ik weet eigenlijk niet of ze er nog achter is gekomen of ze die eigenaar nog gevonden heeft.

Holy moly, ik zou me echt helemaal te pletter schrikken dan! Ik heb daarvoor echt teveel zombie series en films gekeken ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 09:06

Dat doet me denken aan het boek van Stephen King, Pet Semetary. Ik zou geen oog meer dicht doen joh

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 10:32

Lijkt mij echt verschrikkelijk je kat zo aan te treffen... wel eens andermans katten van de weg gehaald, maar dat blijft mij ook altijd bij en moet ik altijd bij huilen... Zo verschrikkelijk gezicht.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 10:47

Ik heb op de dierenambulance gezeten. Ik heb echt enorm veel aangereden katten van de weggehaald. en ja vaak lagen ze uit elkaar. Soms lagen de darmen een stuk verder op. Ogen die eruit hingen, etc. En dan moet je nog kijken of ze gechipt zijn. Een toenmalige collega heeft eens gehad dat de kat zo uit elkaar gereden was, dat ze het wegdek met de chipreader zijn afgegaan om te kijken of die daar ergens lag.

Maar daar maak je wel meer lugubere dingen, plaats delicten enzo

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 15:13

Ik heb bij de spoorwegovergang op een station een keer een halve kat gezien. De achterkant lag niet in de buurt. Was een erg akelig gezicht.
Maar het ergste wat ik heb gezien was op vakantie, een kat die waarschijnlijk al blind was aan 1 oog, vervolgens was aangereden waardoor zijn andere oog helemaal kapot was. Wij zagen hem dus snachts rondjes draaien midden op de weg. Beest was doodsbang en buiten zijn ogen was er niks geks te zien. Geen dierenambu in Frankrijk, en helaas verdween het beestje al snel ergens bij iemand in de tuin. Is alweer heel wat jaren geleden, maar zie het zo weer voor me ;(

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 13:15

Ik heb heel wat jaren terug onze eigen kat op het spoor gevonden. Die was helaas doormidden, ene helft lag aan de ene kant van de rails en de andere helft aan de andere kant. Was ook een super naar gezicht, denk dat ik een jaar of 10 was. Helemaal in paniek mijn moeder opgebeld.

En mijn moeder vertelde dat ze eens door Portugal reed op de snelweg en dat ze daar kittens midden op de weg zag liggen. Ze kon toen helaas niet stoppen, maar je kan wel raden wat daar mee gebeurt is. Ik heb daar om zitten janken joh en nog best vaak nachtmerries over gehad. Zo vreselijk!