Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lorette_ schreef:Ik ben niet zo actief op Vinted en verkoop niet zo veel de laatste tijd, maar de aankopen bij winkels gaan niet best... Ik krijg mails met 'we hebben uw retourzending ontvangen', terwijl die pakketten nooit bij mij zijn aangekomen.En het betrof aflevering aan huis, niet dat ik de pakjes te lang bij een afhaalpunt heb laten liggen. Ik heb de traceercodes steeds in de gaten gehouden en geduldig afgewacht als ik zag dat er ergens vertraging was of een pakket verkeerd werd gesorteerd. Dus ik kan me goed voorstellen dat het kopen en verkopen via Vinted nu ook niet lekker gaat. Mijn twee meest recente pakketjes naar Frankrijk zijn gelukkig wel goed gegaan. Samen toch weer 100 euro en ik had het erg jammer gevonden als dat mis was gegaan.
pmarena schreef:Balen zeg.....
Zo jeetje ik zat net even te kijken en heb nu inmiddels meer dan 150 reviews!
Dat gaat dan toch harder dan je denkt
Wel suf dat er af en toe 1 tussen staat die aangeeft super tevreden te zijn maar dan toch kiest voor 4 sterren
Esther_ schreef:pmarena schreef:Balen zeg.....
Wel suf dat er af en toe 1 tussen staat die aangeeft super tevreden te zijn maar dan toch kiest voor 4 sterren
Had ik pas ook. Ven gecheckt bij de koper waar ze niet tevreden over de was.
Bleek het de verpakking te zijn, ze had graag een leuke uitpak ervaring. Tsja voor een aankoop van €4 krijg je bij mij er geen leuk papiertje omheen.
Esther_ schreef:pmarena schreef:Balen zeg.....
Had ik pas ook. Ven gecheckt bij de koper waar ze niet tevreden over de was.
Bleek het de verpakking te zijn, ze had graag een leuke uitpak ervaring. Tsja voor een aankoop van €4 krijg je bij mij er geen leuk papiertje omheen.