Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astorga schreef:Ik ben er ook al helemaal aan gewend. Het lijkt me eigenlijk een gek idee om ooit weer ouderwets handen te schudden.
Ik maak me zorgen om de leesvaardigheid van anti-overheid/anti-RIVM mensen. Heb net een ongewenste 'Corona-is-niet-gevaarlijk' flyer gevonden in mijn nee-nee brievenbus. Ironisch genoeg ontving ik tegelijkertijd een boek van mijn werkgever, met indringende foto's en interviews over de crisis.
Neonlight schreef:Man is dus ook positief, heb net gebeld en ik had dus verkeerde informatie gekregen. Bah, ben er naar van, vooral ook omdat ik ver weg zit en hij nu er alleen voor staat met een hoop beesten, waar wij normaal voor zorgen als hij zich niet goed voelt. Hij heeft er ook goed last van maar redt het nog net.
Neonlight schreef:Man is dus ook positief, heb net gebeld en ik had dus verkeerde informatie gekregen. Bah, ben er naar van, vooral ook omdat ik ver weg zit en hij nu er alleen voor staat met een hoop beesten, waar wij normaal voor zorgen als hij zich niet goed voelt. Hij heeft er ook goed last van maar redt het nog net.
Neonlight schreef:Vieze stal overleven ze wel als ze overdag buiten staan. Zolang ze maar eten en drinken krijgen komt dat wel goed. 24/7 buiten gaat denk ik niet lukken, dan is er te weinig gras en moeten ze bijgevoerd worden, en dat gaat niet goed als ze allemaal buiten staan. Geluk is wel dat buiten en binnen zetten een kwestie van deuren openzetten is.