Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:dat de hond van mijn ouders heeft besloten om onder mijn bed te kruipen. Ze was al aan het hijgen maar kan geen reden vinden wat er nu eng is. Ze schrok net wel maar ik had mijn oordopjes in dus weet niet wat voor geluid het was.
Ik hoop dat ze nog besluit dat het bed van mijn moeder beter ligt...
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:dat de hond van mijn ouders heeft besloten om onder mijn bed te kruipen. Ze was al aan het hijgen maar kan geen reden vinden wat er nu eng is. Ze schrok net wel maar ik had mijn oordopjes in dus weet niet wat voor geluid het was.
Ik hoop dat ze nog besluit dat het bed van mijn moeder beter ligt...
Geen onweer?
xPabloBokt schreef:@Foaly geloof mij, hij heeft zijn eigen was ook vaak genoeg verneuktstiften, bonnetjes, schroeven(draaiers), telefoon, pinpas.. het is allemaal al eens meegewassen. Dat heeft hij gelukkig nog niet gedaan bij mijn was
Zijn zwembroek zat er ook bij vanmiddag.
Detroit schreef:xDenies schreef:Aan al die irritante kinderen die weer sochtends gaan staan schreeuwen waardoor je niet lekker kan uitslapen. Kunnen ze niet voor altijd op vakantie blijven ofzo?
De hoop dat ze voor altijd op vakantie blijven had ik laatst ook
sharoontje schreef:Ik irriteer mij aan de mensen in het TLC programma van Louisa&Rowan. Hoe vies kunnen mensen zijn en dan ook nog lachen om die smeerbende in die huizen, gadverdamme. Kan daar met de kop echt niet bij. Vieze smeerdiertjes
hagelslag schreef:Vies plakkerig zweterig warm buiten.
Heel leuk de regen en onweer van de afgelopen dagen. Maar het is nu zo vochtig buiten en dat in combinatie met de zon.... Dat kleeft en plakt aan alle kanten