Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 23:46

Ik irriteer mij aan de mensen in het TLC programma van Louisa&Rowan. Hoe vies kunnen mensen zijn en dan ook nog lachen om die smeerbende in die huizen, gadverdamme. Kan daar met de kop echt niet bij. Vieze smeerdiertjes :r

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 00:05

dat de hond van mijn ouders heeft besloten om onder mijn bed te kruipen. Ze was al aan het hijgen maar kan geen reden vinden wat er nu eng is. Ze schrok net wel maar ik had mijn oordopjes in dus weet niet wat voor geluid het was.

Ik hoop dat ze nog besluit dat het bed van mijn moeder beter ligt...

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 00:07

De navigatie verkeerd begrijpen en door een doolhof rijden waar je de weg niet kent.. Stuurt ie je een straat in waar je niet in kan. Heb ik weer. Gelukkig wel gevonden nu wachten op de wederhelft

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 00:07

Zebrastreep schreef:
dat de hond van mijn ouders heeft besloten om onder mijn bed te kruipen. Ze was al aan het hijgen maar kan geen reden vinden wat er nu eng is. Ze schrok net wel maar ik had mijn oordopjes in dus weet niet wat voor geluid het was.

Geen onweer?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 00:36

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:

Geen onweer?

Zover ik weet niet het onweerde wel een uurtje geleden 10 km verderop. Ondertussen wou ze toch wel bij mijn moeder gaan liggen

Ze is wel een beetje zielig :')

Afbeelding

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 06:57

Aaw :( wij hadden vroeger een hondje en die reageerde altijd zo op onweer. Als of ze het rook. Die kroop ook altijd overal onder.

Ergernis: laatste dag dat ik kon uitslapen en ben al een tijdje wakker :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 07:44

Thuis is het de hele nacht onrustig geweest met onweer dat kwam en weer weg ging hele nacht door. Jongste kat was daardoor ook onrustig aangezien die met het warme weer graag op het balkon slaapt.

Heb trouwens mede ook doordat ik in hyper stemming ben amper geslapen (cattery naam is goedgekeurd). Was ook ruim voor de wekker wakker en moet vandaag ook nog eens 9 uur werken in plaats van de 8 uur.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 08:30

xPabloBokt schreef:
@Foaly geloof mij, hij heeft zijn eigen was ook vaak genoeg verneukt :+ stiften, bonnetjes, schroeven(draaiers), telefoon, pinpas.. het is allemaal al eens meegewassen. Dat heeft hij gelukkig nog niet gedaan bij mijn was :Y)

Zijn zwembroek zat er ook bij vanmiddag. :')

Werkt het als je een briefje ophangt? Met iets van: 'haal spullen uit je kleding', 'denk er om wat je wast en hoe je het wast', of zo iets. Ik vergeet ook echt alles dus bij mij hangen briefjes in het hele huis, en het werkt.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 08:54

Aan al die irritante kinderen die weer sochtends gaan staan schreeuwen waardoor je niet lekker kan uitslapen. Kunnen ze niet voor altijd op vakantie blijven ofzo?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 08:58

Te lang in bed lopen scrollen. Ik had nu in de auto moeten zitten en ik lig nog in bed...

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 09:08

xDenies schreef:
Aan al die irritante kinderen die weer sochtends gaan staan schreeuwen waardoor je niet lekker kan uitslapen. Kunnen ze niet voor altijd op vakantie blijven ofzo?

De hoop dat ze voor altijd op vakantie blijven had ik laatst ook :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 09:35

Aan iemand die gisteravond laat op Facebook op een artikel wat ik te koop heb staan biedt, en vanochtend alweer reageert. Of ik ff wil reageren. Sorry hoor maar sommige slapen gewoon op die tijdstippen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 10:00

Detroit schreef:
xDenies schreef:

De hoop dat ze voor altijd op vakantie blijven had ik laatst ook :')

Nou echt hoor, het is twee weken heerlijk stil geweest. En nu zijn ze gister ofzo terug gekomen en om half 9 stond ze alweer hoor: PAPAPAAAAA PAAAAPPAAAA
En papa denk stik jij even lekker, maar kind gaat daar niet mee akkoord dus de hele buurt is wakker voordat papa reageert. En als je wakker bent zijn ze ineens allemaal stil. |o |o

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 10:05

Zucht, lag pas kwart over 6 in bed na mn sluitdienst, en dan slaap je nog niet direct, en lig nu al ruim half uur weer wakker en verder slapen lukt niet. IK HAD AL HOOFDPIJN -O- en dan zag ik sowieso al op tegen deze dag dankzij bbq aan de andere kant van t land met de kouwe kant van de familie 8)7

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 10:26

Dat ik van alles wilde doen vandaag maar niet vooruit te branden ben.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 10:45

sharoontje schreef:
Ik irriteer mij aan de mensen in het TLC programma van Louisa&Rowan. Hoe vies kunnen mensen zijn en dan ook nog lachen om die smeerbende in die huizen, gadverdamme. Kan daar met de kop echt niet bij. Vieze smeerdiertjes :r

Vies hè, was dat de aflevering in gilze?
Die heb ik ook gezien. Maar ik denk dat mensen op den duur gewoon echt het overzicht kwijt zijn en het dan helemaal versloft.
Goed juist dat ze hulp accepteren,! Mijn werk was nog op tv :') de tuinman die ze inhuurde is mijn buurman.
Ik dacht echt huh, keek ook heel toevallig _O-

Mijn moeheid.... gisteren op tijd gaan slapen. Tig keer wakker geworden... was doodmoe. Ben nu een wrak, kan zo de kadaver ton in lopen

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 10:48

Kattenluik dat na 4 maanden al stuk is -O-

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 11:02

Vies plakkerig zweterig warm buiten.
Heel leuk de regen en onweer van de afgelopen dagen. Maar het is nu zo vochtig buiten en dat in combinatie met de zon.... Dat kleeft en plakt aan alle kanten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 11:11

hagelslag schreef:
Vies plakkerig zweterig warm buiten.
Heel leuk de regen en onweer van de afgelopen dagen. Maar het is nu zo vochtig buiten en dat in combinatie met de zon.... Dat kleeft en plakt aan alle kanten

Gister hier ook, dacht ga m'n auto helemaal schoonmaken, buitenkant was prima maar binnenkant. Wat een hell alles plakte

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 11:22

Ongesteld zijn en dan vooral de buikpijn hoofdpijn moe voelen en bijna bij alles willen huilen.

En dan moet ik nog werken

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 11:52

Dat mn telefoon al 2 dagen in coma ligt, mn telefoon zou vandaag geopereerd worden. Kom ik in de winkel...sorry mevrouw het onderdeel is niet geleverd. Kom morgen maar terug. -O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 12:00

Dat het zondag is. Zondagen zijn zo vreselijk saai :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 12:10

Oh ja uiteraard... ik vraag om hulp, krijg ik naar mijn hoofd dat ik het altijd een ander laat doen. En dan vinden mensen het gek dat ik niet om hulp durf te vragen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 12:50

Dat het nu alweer bloedheet begin te worden buiten. Heb mezelf maar verschanst in de koele loods waar ik aan het werk ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 15:14

M'n moeder. Ik zei dat we misschien hier even gaan auto wassen (een goeie vriend en ik). Wil ze dat niet. Maar nu komt het leuke, m'n broertje gaat op stap, neemt wel es vrienden mee die ook binnen komen (wij gaan wss niet binnen zitten, genoeg ruimte om hier droog te zitten mocht et regenen) en zelfs een die is blijven eten. Daarbij komt m'n tante hier ook gewoon die bij verdachte corona patiënten gaat bloedprikken. Weliswaar volledig beschermd maar je weet nooit.

Waarom mag ik dan niet die goeie vriend hier laten komen om auto te wassen, wat sowieso buiten gebeurt. En ik ga het doen, dus hij raakt sowieso niets aan, ja wss bier. En ik ga daar ook gwn heen. Dus ik snap het niet.