Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:De veren vlogen vrij letterlijk door de lucht. Onze kat is nogal ehh speels
Magrathea schreef:![]()
![]()
Was het in beeld? Of was ie luid aan het jengelen![]()
Ik had ook een gesprek van de week en de kat ging mooi zitten wezen op de kast achter me, ik was zo bang dat ie uitgebreid zijn kont zou gaan likken ofzo
Bambi1995 schreef:Op mijn werk in een winkel had ik eens een vader met een jongentje en dat jongetje begint me toch te brullen en schreeuwen naar mij. Hij stond ontzettend in mijn ruimte, hij begon me nog net niet te slaan. Ik keek die vader eens aan met een geïrriteerde blik. Vader deed niet veel
_San87_ schreef:Bambi1995 schreef:Op mijn werk in een winkel had ik eens een vader met een jongentje en dat jongetje begint me toch te brullen en schreeuwen naar mij. Hij stond ontzettend in mijn ruimte, hij begon me nog net niet te slaan. Ik keek die vader eens aan met een geïrriteerde blik. Vader deed niet veel
Waarom gaat dat joch tegen jou lopen schreeuwen en brullen.
Ik heb sinds kort een buurkrijsje, helaas.
idinn schreef:Geen idee wat je gebruikt, maar in teams kan je je achtergrond blurren. Of wijzigen, helft van mn collega's denkt dat ik in een ruime loft woon. Maar die achtergrond heb ik puur zodat ze niet zien dat ik continu mn hoofd tegen een balk stoot
_San87_ schreef:Elsa7 schreef:Vaak maken vrouwen pas na het eerste trimester bekend dat ze zwanger zijn omdat in de eerste twaalf weken de kans op een miskraam het grootste is, dus deze baby's zijn mogelijk nog van voordat Corona in Nederland kwam.
Betekent niet dat ik begrijp waarom mensen zich in het algemeen voort zouden planten, crisis of niet.
Ja goed, niet bij stilgestaan. Alsnog zullen er zijn die nu bezig zijn. Ik snap dat niet. De toekomst is zo onzeker.
Elsa7 schreef:_San87_ schreef:Ik vraag me wel oprecht af waarom mensen tijdens een crisis met onbekende gevolgen zich gaan voortplanten.
Vaak maken vrouwen pas na het eerste trimester bekend dat ze zwanger zijn omdat in de eerste twaalf weken de kans op een miskraam het grootste is, dus deze baby's zijn mogelijk nog van voordat Corona in Nederland kwam.
Betekent niet dat ik begrijp waarom mensen zich in het algemeen voort zouden planten, crisis of niet.
Mars schreef:Ik heb me nog niet omgedraaid of het jong schiet zijn bal tegen mijn auto.![]()
Maar helaas voor hem kwam Karma om de hoek zetten en stuiterde hij terug mijn kant op. Dus bal opgepakt en gezegd dat ze die bij me op kunnen halen met hun moeder samen en op t moment dat ze normaal kunnen spelen zonder andermans spullen te verzieken.
sunshine schreef:Ik snap nooit waarom ouders hun kinderen MET bal laten spelen tussen de auto's.
Da's gewoon vragen om problemen![]()
Heb je schade aan de auto ?