Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Carnivoria

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 01:52

Hier nog één. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 01:53

Alle slaap is weggelopen -O-

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 01:56

Wie oh wie heeft de gouden tip..

Mijn ogen vallen gewoon dicht, maar toch niet slapen, want oh wee als ik in slaap dreig te vallen dan komt er ineens een hoestbui opzetten waar de hele buurt nog wakker van wordt...

Ik kijk dan maar regelmatig ‘The joy of painting with Bob Ross’, maar na 3 afleveringen ben er ik daar toch ook wel echt even klaar mee met z’n happy accidents en it your world, anything is possible en Lets give this happy little bush a friend shall we..
En de super bowl is morgen pas, dus er is nu ook gewoon echt nikssssss op tv!!!

Zo.. dat is er even uit
Ja, ik weet dat frustratie niet helpt bij t in slaap vallen.
Melatonine wel, maar neeee... Bij mij even niet.
poedersuiker griep, poedersuiker keel, poedersuiker hoesten, poedersuiker alles :+

Edit: oh en nog fijner.. Vriend die gewoon niks doorheeft en heerlijk ligt te slapen en te snurken, de rotzak! Het is niet eerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 02:05

Ik ben pas in nacht 1 van jouw griep vrees ik Nancy dus troost je, jij slaapt eerder weer dan ik denk ik :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 02:13

Robijntjah schreef:
Ik ben pas in nacht 1 van jouw griep vrees ik Nancy dus troost je, jij slaapt eerder weer dan ik denk ik :+

That’s gonna be hard.. Sterkte. :(

Ik zit nu in mijn 6e nacht en t is echt hel!!!
Het ging vrijdagochtend beter tot het virus zich ineens om zette in een bacterie dus nu is alles weer prut, maar wel met een redelijk sterke AB sinds vandaag.. Zei al tegen vriend: met de superbowl zal ik waarschijnlijk heerlijk kunnen slapen, terwijl ik t dan juist t minst erg zou vinden om wakker te blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 02:30

Fijn vooruitzicht wel Hahaha.

Sterkte ook :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 05:09

Hier nog een helaas :( inmiddels al ruim een maand aan de gang |(
Gisteravond zelfs HAP gebeld maar hoefde niet langs te komen want ben zwanger dus ze kunnen toch niets geven. Doe het maar met honing en een gesneden ui naast je bed zeggen ze dan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 05:22

Jeetje!
Ook jij beterschap.

Ik voel me niet eens zo bijzonder slecht hoor, heb gewoon koorts en mijn keel doet het niet :+
Dus ik sta ieder uur een kwartier onder een snoeihete douche om op temperatuur te komen en te kunnen slikken.

Net een half uurtje geslapen en verder serie kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 05:26

Sterkte dames. Hier ook griep. Klieren in mijn nek zijn zo dik dat je gewoon 2 flinke bollen ziet zitten :oo Enkel de weegschaal wordt hier gelukkig van...

Nancy: Hier heeft de apotheker daar goede hoestsiropen voor. Ik ben daar toch altijd mee geholpen.

Ik lig nu in de zetel maar tv te kijken :')

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 06:35

Beterschap dames!

Hier nog iemand die graaaaaag wil slapen :z

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 07:37

Voordat ik iedereen een pb stuur.
Mijn slaaptruc is of een bruine boterham met kaas eten. Of een handvol havervlokken met melk eten.
Daarna kan ik vaak wel goed slapen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 07:51

Een sterke hoestdrank met codeine halen dat helpt tegen de hoestprikkel. Hopelijk slapen jullie dan wel al is het maar een paar uurtjes :(:)

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 09:50

Iemand die geen antwoord geeft, bericht wel gelezen heeft. Ben je bij de wedstrijd vanmorgen of moet iemand je taak overnemen... lijkt me logisch dat je dat even laat weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 09:52

Even bellen misschien Bloemetje75?

Ik erger me aan mijn buikpijn.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 13:23

Adelaide71 schreef:
Even bellen misschien Bloemetje75?

Helaas niet de eerste keer dus we gingen er al vanuit dat iemand het moest overnemen. Gesprek aangaan had geen effect, helaas.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 13:23

de erwten soep van jumbo huismerk waar een verdacht chemisch smaakje aan zat. Nog houdbaar tot juli 2021, en niet bedorven etc. Ook niet zuur van een bepaalde groente. Écht chemisch zuur....
vanmiddag maar even langs om het te melden in de hoop dat ze er wat aan doen. We hebben nog zo een zak met zelfde nummer en datum dus die nemen we gelijk maar weer mee terug... ik hoop zo erg dat k niet ziek word ofs

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 14:40

DeMolenhoek schreef:
Sterkte dames. Hier ook griep. Klieren in mijn nek zijn zo dik dat je gewoon 2 flinke bollen ziet zitten :oo Enkel de weegschaal wordt hier gelukkig van...

Nancy: Hier heeft de apotheker daar goede hoestsiropen voor. Ik ben daar toch altijd mee geholpen.

Ik lig nu in de zetel maar tv te kijken :')

Nou ik heb me toch raar liggen wauwelen in bed tegen mijn vriend onder invloed van hoestdrank..
‘Ze hebben bij de Blokker in Uden verbouwd en nu zijn de trappen daar een stuk groter geworden en ruikt het daar anders. Eerst rook t altijd naar geurkaarsen, maar nu niet meer. Er was eerst ook vloerbedekking, maar dat hebben ze weggehaald. Ze hebben er ook een verdieping afgehaald, het is nu lager geworden’.

Nee geen hoestdrank meer voor mij..
Ik heb de oplossing inmiddels bij de huisarts gehaald: Temazepam! Heb nu eindelijk wat uurtjes kunnen slapen met een half tabletje (vind t doodeng om in te nemen) en dat ga ik vanavond weer doen!
Laatst bijgewerkt door _Nancy op 02-02-20 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 14:43

Tegen hoestbuien s'nacht neem ik een muntdropje in mijn mond, plakt tegen mijn gehemelte en val ermee in slaap. Helpt bij mij tegen hoesten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 14:54

Temazepam: pas daar wel mee op, want je word daar heel suf van. Kortom binnen 8 uur na inname gaan autorijden is niet verstandig.

Een dropje in mijn mond en dan slapen zou ik zelf niet aandurven ivm verslikken.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:00

Ineke2 schreef:
Temazepam: pas daar wel mee op, want je word daar heel suf van. Kortom binnen 8 uur na inname gaan autorijden is niet verstandig.

Een dropje in mijn mond en dan slapen zou ik zelf niet aandurven ivm verslikken.

Dank je, maar zoiets vertelt de huisarts EN degene die t mij meegeeft bij de apotheek natuurlijk zelf ook hè ;) EN t staat op een opvallende sticker op het doosje EN ik ben zelf medisch onderlegd genoeg om goed met medicatie om te gaan EN het wordt maar 15x gezegd in de bijsluiter die je er bij krijgt.

Na de hoeveelheid slaap (of juist gebrek daaraan) moet ik überhaupt niet eens in een auto stappen als bestuurder. Eerst even goed bijtanken en uitzieken :) Ben er nog lang niet, maar alvast 3-4 uurtjes slaap van vanochtend waren heerlijk en zo ontzettend gewenst.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:04

Dat vertelde ik alleen maar voor andere mensen wel op dat idee komen en het eventueel zonder recept gaan kopen :)*

Ik snap wel dat je na zo weinig slaap een korter lontje hebt. Ben blij voor je dat het je wel helpt. Beterschap :(:)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:28

Ik kan zo slecht ziek zijn he. Ik heb donderdagavond medicatie gekregen tegen het overgeven (vrijdag voor het laatst genomen), maar ik ben gisteren en vandaag zo snel zo kneiterduizelig. Ik kan niet eens een uurtje achter de pc zitten, of even 10 minuutjes staan om iets te ten te maken. Mijn manager gesproken en me ziek gemeld voor morgen, want ik zie dit niet al gefikst zijn dan, en zij ook niet. Maar oh wat kan ik dit slecht hebben. Ik wil meer doen dan zitten/liggen en films kijken, maar meer dan dat zit er praktisch niet in.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:32

Ineke2 schreef:
Dat vertelde ik alleen maar voor andere mensen wel op dat idee komen en het eventueel zonder recept gaan kopen :)*

Ik snap wel dat je na zo weinig slaap een korter lontje hebt. Ben blij voor je dat het je wel helpt. Beterschap :(:)

Kun je het zonder recept kopen dan? Dat wist ik dan weer niet. Dat is echt bizar, want je kunt daarna gewoon echt even niks anders dan liggen en slapen, dus dat dat dan is toegestaan vind ik gek. En ik had vanochtend maar een halve ingenomen en lag daarna zo gaar als een garnaal in bed..

Merileth; ook beterschap! :(

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:57

_Nancy schreef:
Kun je het zonder recept kopen dan? Dat wist ik dan weer niet. Dat is echt bizar, want je kunt daarna gewoon echt even niks anders dan liggen en slapen, dus dat dat dan is toegestaan vind ik gek. En ik had vanochtend maar een halve ingenomen en lag daarna zo gaar als een garnaal in bed..

Merileth; ook beterschap! :(

Dank je! Jij ook! Tegen het hoesten haal ik trouwens noscapect pilletjes bij de apotheek, zijn vrij verkrijgbaar, maar daar moet je ook wel wat mee oppassen. Als die niet werken vraag ik bij de huisarts om codeine tabletten, die werken net wat zwaarder door. Ik krijg trouwens het vermoeden dat al die pillen tegen hoesten versuffend werken als ik dit zo hoor.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 16:40

Ruzie met mijn leerdoelen voor het planningsgesprek. Stomme dingen.