Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Ik ben pas in nacht 1 van jouw griep vrees ik Nancy dus troost je, jij slaapt eerder weer dan ik denk ik
DeMolenhoek schreef:Sterkte dames. Hier ook griep. Klieren in mijn nek zijn zo dik dat je gewoon 2 flinke bollen ziet zittenEnkel de weegschaal wordt hier gelukkig van...
Nancy: Hier heeft de apotheker daar goede hoestsiropen voor. Ik ben daar toch altijd mee geholpen.
Ik lig nu in de zetel maar tv te kijken
Ineke2 schreef:Temazepam: pas daar wel mee op, want je word daar heel suf van. Kortom binnen 8 uur na inname gaan autorijden is niet verstandig.
Een dropje in mijn mond en dan slapen zou ik zelf niet aandurven ivm verslikken.
Ineke2 schreef:Dat vertelde ik alleen maar voor andere mensen wel op dat idee komen en het eventueel zonder recept gaan kopen
Ik snap wel dat je na zo weinig slaap een korter lontje hebt. Ben blij voor je dat het je wel helpt. Beterschap
_Nancy schreef:Kun je het zonder recept kopen dan? Dat wist ik dan weer niet. Dat is echt bizar, want je kunt daarna gewoon echt even niks anders dan liggen en slapen, dus dat dat dan is toegestaan vind ik gek. En ik had vanochtend maar een halve ingenomen en lag daarna zo gaar als een garnaal in bed..
Merileth; ook beterschap!