Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddraigh schreef:Wat fijn dat sommigen weten wat ik neer had moeten zetten... Nogmaals alles is niet geplaatst enkel het laatste gesprek..wat daarvoor geschreven is (door potentiële koper) had ik dus verwijderd en niet meer op gereageerd.
. Zei blijft wel reageren tja dan zo'n reactie .. Maar ik verwijder het wel van bokt .ik ben straks de gebeten hond..
Geen probleem.
hoikimmmy schreef:Ik had met een vrouw een prijs afgesproken voor zadel, pad, hoofdstel, 2 bitten en 2 singels. Alles akkoord mits het ook allemaal onbeschadigd was zoals op de foto. Nou alles was helemaal super maar hier eenmaal aan de deur zegt ze dat ze 50 euro minder dan afgesproken prijs heeft meegenomen en nu met corona was alles zo moeilijk rondom haar werk dus ze had eigenlijk echt geen geld meer. Daar word ik wel echt moe van.
Muze schreef:Ik had haar gewoon laten vertrekken zonder spullen
Ineke2 schreef:hoikimmmy schreef:Ik had met een vrouw een prijs afgesproken voor zadel, pad, hoofdstel, 2 bitten en 2 singels. Alles akkoord mits het ook allemaal onbeschadigd was zoals op de foto. Nou alles was helemaal super maar hier eenmaal aan de deur zegt ze dat ze 50 euro minder dan afgesproken prijs heeft meegenomen en nu met corona was alles zo moeilijk rondom haar werk dus ze had eigenlijk echt geen geld meer. Daar word ik wel echt moe van.
Jij hebt toch wel gezegd dat dat heel jammer is, maar niet de afspraak dus tot ziens en zonder spullen laten vertrekken?
Ineke2 schreef:hoikimmmy schreef:Ik had met een vrouw een prijs afgesproken voor zadel, pad, hoofdstel, 2 bitten en 2 singels. Alles akkoord mits het ook allemaal onbeschadigd was zoals op de foto. Nou alles was helemaal super maar hier eenmaal aan de deur zegt ze dat ze 50 euro minder dan afgesproken prijs heeft meegenomen en nu met corona was alles zo moeilijk rondom haar werk dus ze had eigenlijk echt geen geld meer. Daar word ik wel echt moe van.
Jij hebt toch wel gezegd dat dat heel jammer is, maar niet de afspraak dus tot ziens en zonder spullen laten vertrekken?