Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liekec schreef:Nog eentje: ik vind dat moeders met kinderen die niet kunnen fietsen lekker op een pleintje bezig moeten. Dat gekut op die fietspaden buiten de bebouwde kom is levensgevaarlijk, zeker als je op een scooter zit en er langs moet.
Cinnepin schreef:liekec schreef:Nog eentje: ik vind dat moeders met kinderen die niet kunnen fietsen lekker op een pleintje bezig moeten. Dat gekut op die fietspaden buiten de bebouwde kom is levensgevaarlijk, zeker als je op een scooter zit en er langs moet.
Helemaal mee eensHoevaak ik wel niet een kind bijna onder de scooter heb gehad....
liekec schreef:Nog eentje: ik vind dat moeders met kinderen die niet kunnen fietsen lekker op een pleintje bezig moeten. Dat gekut op die fietspaden buiten de bebouwde kom is levensgevaarlijk, zeker als je op een scooter zit en er langs moet.
Sizzle schreef:Hoe is dat een mening?
Dat is gewoon hoe he lichaam er op reageerd toch?
Ik moet altijd rillen van rode wijn, dat is geen mening...dat is gewoon zo.
pmarena schreef:De èchte wetenschap wel. Maar er wordt bijzonder veel gerommeld met allerlei testresultaten, die voor "wetenschappelijk" worden weggezet...tegen betaling natuurlijk. Misschien is een betere stelling dat de naam van de wetenschap wordt misbruikt voor zaken die helemaal niet ècht onbezoedeld wetenschappelijk onderzocht zijn
Sizzle schreef:Shaggy, Nee ik moest kotsen omdat ik toen de smaak en geur niet kon verdragen, het dus tijdelijk niet lekker vond (daarna weer wel).
Iets niet lekker vinden is altijd een signaal van je lichaam, soms ook genetisch of hormonaal bepaald of je iets überhaupt kan proeven bijvoorbeeld.
Dat valt voor mij onder hetzelfde als dat de een de soep nog te heet vind en de ander niet. Hoe kan iemand het (on)populair vinden dat jij iets wel/niet prettig waarneemt?
Is het dan ook een onpopulaire ‚mening‘ dat ik kneiterende hoofdpijn krijg (inclusief misselijk worden) van sigarenrook en parfum?