Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:ReadTheRulez schreef:In de film titanic; overlijdt die vrouw?
Nee ze word gered doordat ze op het fluitje van een overleden matroos blaast.
Jolien87 schreef:Ik denk dat, dat in het midden gelaten wordt.
Ik interpreteer het zo dat ze inderdaad overlijdt en in de hemel terechtkomt waar ze wordt herenigd met Jack op de Titanic, omringd door hun vrienden.
Banyu schreef:Banyu schreef:Ik weet dat ze bij dunkin donuts, de shaken lemonade met monin siroop maken. Maar wat gaat er nog meer in, vraag ik me af, ijs en ?
Iemand toevallig die dat weet?
c_alsemgeest schreef:Jolien87 schreef:Ik denk dat, dat in het midden gelaten wordt.
Ik interpreteer het zo dat ze inderdaad overlijdt en in de hemel terechtkomt waar ze wordt herenigd met Jack op de Titanic, omringd door hun vrienden.
Ik denk dat ze naar de hel gaat aangezien ze de deur niet wilde delen terwijl er significant genoeg ruimte en drijfvermogen was voor beide![]()
gna gna gna![]()
c_alsemgeest schreef:Jolien87 schreef:Ik denk dat, dat in het midden gelaten wordt.
Ik denk dat ze naar de hel gaat aangezien ze de deur niet wilde delen terwijl er significant genoeg ruimte en drijfvermogen was voor beide![]()
gna gna gna![]()
gna gna gna![]()
SavannahNx schreef:Ik vraag me af of je vakantie 1 dag voor de vertrekdag kan boeken en of dat dan allemaal goed loopt aangezien de boeking verwerkt moet worden enzovoorts. (Nog nooit op vakantie geweest)
Er staat bvb 2 augustus vertrekken maar mijn salaris is er pas elke 1e van de maand dus kan alleen dan boeken, maar vraag me af of dat dan zo snel verwerkt kan worden.