Hopelijk hebben jullie het over Herman vriendschapsbrood?
Tallie1979
Geplaatst: 17-02-18 09:20
Hahaha! OMG!! De laatste pagina heb ik wel heel hard om gelachen!
Ik zou ook wel weer aan de Pim-pam-pet willen. Maarja, geen vissen in de vijver!
Donderdag even een dagje in de UK geweest, gisterenavond als een soort van dode in slaap gevallen. Was echt moe na een dag van 16 uur aan het werk zijn.
Ook niet al te best voor je sexleven als ik dat al had uiteraard, haha
Rytir
Geplaatst: 17-02-18 10:41
Citaat:
The gift that keeps on giving!
Dat is listiglistjes catch!
Anoniem
Geplaatst: 17-02-18 11:06
Gisteren was andere scharrel bij me.. klikt wel steeds beter, maar dochter van 1.5 en asperger.. mijn ex was ook autist (nooit officieel vastgesteld) maar ik zie zo ontzettend veel gelijkenissen, echt bizar géén relatiemateriaal dus
Nog even een egopost hoor. Heb mijn 97-jarige oma het goede nieuws verteld en gevraagd als mijn getuige. Hoe tof; mijn oma van ver uit de vorige eeuw op mijn tinder- huwelijk
lovelyfiefy
Geplaatst: 17-02-18 13:07
Goof schreef:
Nog even een egopost hoor. Heb mijn 97-jarige oma het goede nieuws verteld en gevraagd als mijn getuige. Hoe tof; mijn oma van ver uit de vorige eeuw op mijn tinder- huwelijk
haha wat super leuk! Fijn dat ze er op die leeftijd ook nog bij kan zijn
Ik heb mijn datingleven weer even stil gelegd. Te onzeker, te weinig zelfvertrouwen om het te doen.
Ailill
Geplaatst: 17-02-18 15:42
Goof schreef:
Super vet, klinkt nu als een heel bijzondere dag, tof
About yesterday, was uiteraard met een dikke vette knipoog
1234
Geplaatst: 17-02-18 16:52
@Goof: Wat super gaaf dat zij er nog bij kan zijn!! Dat is een unieke kans denk ik!
Pfff ik heb vanavond dus weer date, gaan samen eten, maar hij liet het aan mij over om te bedenken wat we zouden gaan eten. En k had zelf aangeboden om de boodschappen te halen (hij had vorige keer gehaald+betaald). Maar nu is hij voetballen en reageert misschien niet meer voordat ik weg ga Ben nu echt bang dat ik iets kies wat hij niet lekker vindt of wat niet genoeg is. (hij is grote eter) Dacht nu aan een nacho-ovenschotel met lekker veel gehakt/vulling etc. Maar twijfel nog of dat wel geschikt is Tis wel heerlijk simpel en snel te maken. (Zijn beiden niet van het lang in de keuken staan) Stiekem hoop ik dat ie nog reageert voordat ik weg ga om boodschappen te halen. Maargoed anders had ie zelf maar iets moeten bedenken hoor, als ie het niet goed vindt
Laatst bijgewerkt door 1234 op 17-02-18 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Niet zo'n zorgen maken, als jullie over een paar jaar samenwonen, bel je hem dan ook op om te vragen wat ie niet lust
1234
Geplaatst: 17-02-18 16:55
Whahah nee dat is een goeie inderdaad. Maar omdat dit pas de 2e keer koken met hem is.... kennen elkaar nog niet zo goed Maar ik moet niet zoveel erover nadenken denk ik
Wendy15
Geplaatst: 17-02-18 17:03
Mijn ex heeft in de date fase eens zonder er wat over te zeggen iets gegeten wat hij eigenlijk absoluut niet lustte omdat ik niet zo'n heel huishoudelijk typje ben en zo mn best had gedaan hebben daar later nog wel om gelachen toen ie t uiteindelijk vertelde die dacht waarschijnlijk ook als ik nu al begin te zeuren kookt ze nooit meer
Ailill
Geplaatst: 17-02-18 17:06
1234 schreef:
Whahah nee dat is een goeie inderdaad. Maar omdat dit pas de 2e keer koken met hem is.... kennen elkaar nog niet zo goed Maar ik moet niet zoveel erover nadenken denk ik
Wie kan een nacho ovenschotel met gehakt nou weerstaan
Jester_
Geplaatst: 17-02-18 17:07
Ik schotel ook van alles voor. Hij zei dattie alles lustte dus dan eet je ook maar alles nu ben ik al wel achter dingen die die niet zo lekker vind maar dan moet je dat maar zeggen hoor
Ja dat lijkt mij ook een heerlijk gerecht 1234 Gewoon doen!!
Ailill: ik kan je humor wel waarderen hoor
1234
Geplaatst: 17-02-18 17:10
haha Ja hij is wel een lastige eter zei ie. (maar dat ben ik ook ) Maar k ga er gewoon geen gekke dingen ingooien, dan komt het wel goed Nu hopen dat ie een geschikte ovenschaal heeft, maar dat zal vast wel
Ailill
Geplaatst: 17-02-18 17:10
1234 schreef:
haha Ja hij is wel een lastige eter zei ie. (maar dat ben ik ook ) Maar k ga er gewoon geen gekke dingen ingooien, dan komt het wel goed Nu hopen dat ie een geschikte ovenschaal heeft, maar dat zal vast wel
Ben iig wel blij dat ik er nu niet meer over na hoef te denken, alleen nog de boodschappen halen vlak voor vertrek Komt helemaal goed!
Exitium
Geplaatst: 17-02-18 17:53
Ailill schreef:
1234 schreef:
Ik ben weer thuis van mijn date, hebben in het bos een stuk gewandeld en toen nog even wat gedronken. Zet hij me thuis af, nog even praten, komt mijn moeders vriend opeens aanlopen om wat uit zijn auto te pakken Maargoed, was wel weer gezellig, maar voor mijn gevoel meer vriendschappelijk. Kwam van hem uit totaal geen pogingen tot flirten bijv, bij afscheid niks gebeurt en twijfelde teveel of hij wel wilde om zelf wat te doen. Denk ook dat onze leefwijzen nogal verschillen (zijn leven bestaat zo'n beetje uit werken en sporten, terwijl ik meer van lang leve de lol ben). Eerst maar even afwachten wat hij gaat zeggen.
Ailill
Geplaatst: 17-02-18 18:21
Exitium schreef:
Ailill schreef: