Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

taartjee

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:36

We gaan apart van elkaar slapen ja. Genoeg bedden het weekend want mn ouders zijn niet thuis en de oude kamer van mn zus staat ook nog een bed. Zijn genoeg mensen die er vanaf weten dus dat is geen probleem! En mocht het niet klikken dan gaat hij gewoon weer terug naar huis. Hebben die optie ook open gehouden, maar we hopen allebei uiteraard dat het net zo goed klikt als via app en via bellen.
En normaal gesproken zou ik het blijven slapen ook niet doen, maar om dat het echt zo'n lang stuk reizen is (ruim 5 uur enkele reis) vind ik het toch wel iets anders. Had hij hier een uurtje ofzo vandaan gewoond was het heel anders geweest.

Maar vind het oprecht fijn dat jullie meedenken, aan sommige dingen had ik nog niet gedacht namelijk :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:39

Ik heb het in het verleden ook wel eens gedaan... Had met iemand gedate uit Enschede (ik omgeving Den Haag), dus 3 uur in de trein enkele reis.. Toen ook meteen de eerste date blijven slapen maar dat klikte gelukkig goed.

Ook wel eens in Amsterdam bij iemand blijven slapen, de date was heel gezellig maar ik vond hem helemaal niks. Gelukkig pakte hij de hint op en respecteerde hij dat ook.
Maar goed, achteraf gezien niet persé verstandig allemaal.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:40

Fijn! Zolang er meerdere vanaf weten en als het niet oké voelt ook eerlijk zijn en aangeven.

Wanneer zeiden jullie eigenlijk of je van hem hield of iets in die trance?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:47

Toen het serieus was en we elkaar een paar maanden kenden. Ik roep het niet zo snel, want anders verliest het waarde. Maar bij mijn vriend voelde alles zo goed dat ik wist dat ik in de toekomst met hem wilde gaan samenwonen

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:49

Hier was het wel vrij snel :D Maar wij zijn met alles vrij snel geweest; meeting the parents enzo. Maar gewoon toen het goed voelde. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat het houden van-gevoel de afgelopen tijd wel is gaan groeien. Ik word met de dag gekker op hem <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:55

Ouders ontmoeten ging bij ons ook snel, samenwonen ook. Maar goed, de een is sowieso sneller en meer van liefdesuitingen dan de ander. Ikzelf zou het iig niet serieus nemen als iemand dat na een paar weken afspreken al tegen me zou zeggen. Verliefd zijn ja. Houden van is toch meer voor nodig

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:58

Haha ik wil er zeker ook niet te snel mee zijn, we praten nu 3 maand via de app en daten al twee maand hij is hier nu twee keer thuis geweest. Ik merk dat ik steeds meer om hem geef en hem echt geweldig vind.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:59

Ik denk dat houden van ook voor iedereen anders is. Hoe je dat gevoel ervaart is heel persoonlijk. Doen wat goed voelt

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:00

Janinevv schreef:
Fijn! Zolang er meerdere vanaf weten en als het niet oké voelt ook eerlijk zijn en aangeven.

Na een jaar of zo. :+ Ik roep het niet zo snel omdat er een groot verschil in zit tussen verliefd zijn en van iemand houden vind ik.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:01

Dat is ook zeker zo, heb hem wel gezegd wat ik bij hem voel en ervaar nog nooit eerder heb gevoeld bij andere jongens.

Ben zelf ook niet zo snel met zulke dingen zeggen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:04

Neverland schreef:
Janinevv schreef:

Na een jaar of zo. :+ Ik roep het niet zo snel omdat er een groot verschil in zit tussen verliefd zijn en van iemand houden vind ik.

Dat is ook zeker een verschil! Verliefdheid ken ik niet echt in extreme mate, merk wel dat ik super veel aan hem denk en dat ik me echt goed voel bij hem soms een tikkeltje verlegen haha.

Maar je kent elkaar alleen via een date app dus dat is altijd weer iets anders ofzo dan iemand die je al kende van dorp waar je woont

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:23

Hier heeft het wel even geduurd, ik denk 4 maanden ofzo??? Ik zeg het niet zo snel en mijn vriend ook niet en ik vind dat je het ook niet zomaar zegt :o Ook strooi ik er niet elke dag mee ofzo, moet wel beetje bijzonder blijven, zoals als je in bed ligt en aan het knuffelen bent en hij het dan fluistert <3 <3 <3 zwijmellllll :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:48

Ik geloof dat ik het nog nooit gezegd heb & het ook nog nooit tegen mij gezegd is -O-
Hoezo op de feiten gedrukt worden 8)7
:+

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-19 10:58

Ik heb dat ook nog niet gezegd, we kennen elkaar nu ruim een half jaar. Ben daar niet zo vlot mee en hij ook niet, alles lekker rustig aan :) . Merk wel dat het gevoel stukje bij beetje dieper wordt. Af en toe maakt het zo'n sprongetje, bijvoorbeeld na een goed gesprek. Dan merk ik dat we ineens weer een stapje verder zijn.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:05

Ik heb geen idee wanneer ik het precies gezegd heb. Wij kennen elkaar vanaf nov.
Doen wat goed voelt voor je.
Het is voor een ieder weer anders.

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:54

Ik heb het vorige week voor het eerst gezegd, hij had het al eens tegen mij gezegd en we kennen elkaar nu 3 maanden. Ik wilde dat inderdaad niet te snel doen, maar het voelt zo goed!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 12:24

lovelyfiefy schreef:
ik heb de vragenlijst van soepp ontvangen
en ik vind sommige dingen nogal wat bijzonder.
en sommige ook wat overbodig.

en wellicht kijk ik wat zwart wit naar een vragenlijst
maar op de vraag wat voor mij de ideale man is ,
denk ik meteen " die bestaat niet "
dit puur omdat ik van mening ben dat je nooit 100% zal matchen met iemand
en dat dat juist ook moet om mekaar te kunnen aanvullen.
en eventueel van mekaar te leren in andere kijken op het leven

maar he , misschien is dit wel waarom ik dus nog vrijgezel ben? _O- _O-

Nou ja ze willen weten wat voor type bij je past. Je hoeft hem niet in detail te beschrijven maar ze moeten wel aan aanwijzing hebben om je te matchen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 14:31

StableDoor schreef:
Ik heb het vorige week voor het eerst gezegd, hij had het al eens tegen mij gezegd en we kennen elkaar nu 3 maanden. Ik wilde dat inderdaad niet te snel doen, maar het voelt zo goed!

Helemaal prima toch wanneer het goed voelt!

Maar stel hij zou het eerder zeggen, wat zeg je dan? Ik ook van jou is zo afgezaagd en klinkt ook niet echt gemeend. Zeg je dankjewel en doe je het over een poosje zelf spontaan

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 14:57

Lief lachen en zoenen. :')

Zo ging ik het uit de weg toen ik er nog niet klaar voor was.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 14:58

Nouja ik zou het wel terug willen zeggen maar dat is zo apart haha.

Nouja doen we dat maar hè :o

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 18:30

Mijn ex zei het ook als eerst, ik heb toen gezegd dat ik echt stapelgek op hem was, maar het voor mij nog niet helemaal als “houden van” voelde en ik dat pas wilde zeggen als ik dat 100% zo voelde. Was overigens prima en hij reageerde er goed op :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:14

lovelyfiefy schreef:
Ik geloof dat ik het nog nooit gezegd heb & het ook nog nooit tegen mij gezegd is -O-
Hoezo op de feiten gedrukt worden 8)7
:+

Same..

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 13:17

Mijn vriend zei het al aardig ‘snel’. Naja ligt er natuurlijk aan per persoon. Ik had het de eerste keren ook nog niet terug gezegd maar pas toen ik er zelf zeker van was. Nooit een probleem geweest :)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 13:52

Wat is snel op welke leeftijd? Ikzelf had het erover met mijn vriend toen we een 2 weken samen waren. Waren ook vanaf het begin veel bij elkaar. We zijn niet oud, maar ook niet meer de jongste (half 40). We spraken naar elkaar uit dat er zeker een verliefdheid was die zou kunnen uitgroeien naar meer. Ondertussen 3 jaar samen dus we hadden het goed ingeschat.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 14:32

Persoonlijk geloof ik niet dat je na 2 weken al van iemand kan houden, dan is het meer een verliefdheid waarin je het zegt :D