Nessie schreef:Ik krijg wel trouwens door social media nu paardrijkleding opgestuurd die ik dan op de foto moet zetten. Heb weleens vaker van die aanbiedingen gehad maar dit is wel een toffe kledinglijn, to be continued...
Oehh wat leuk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kwam met een paar weekjes. Ze hadden het ook nog over een andere collectie dus wellicht als Est en ik een beetje ons best doen hoeven we voorlopig geen rijkleding meer te kopen

) . Ik probeer nu bij mn laatste foto's heel veel hashtags te plaatsen, en dan heb ik wel ongeveer 80 likes.. maar krijg ik er met 3 nieuwe foto's maar 7 volgers bij ofzo? Meer mensen dat probleem? 

. Mijn instagram is missmargotnl. Ik heb wat paarden betreft geluk met een vaste fotograaf.
Qua likes lijkt het te helpen, qua volgers niet eigenlijk 

Nessie schreef:Ik krijg wel trouwens door social media nu paardrijkleding opgestuurd die ik dan op de foto moet zetten. Heb weleens vaker van die aanbiedingen gehad maar dit is wel een toffe kledinglijn, to be continued...

super vervelend! Ik wil gewoon de recente fotos en videos zien
Op een goede dag heb ik 58 volgers, op een slechte dag zo 10 minder. En dan zie ik talloze accounts met 1 onscherpe foto en 2489 volgers. Hoe dan?!
Ik vind het een prachtig medium maar de wetenschap achter volgers en likes is me volledig onduidelijk geloof ik

Graag weer terug naar chronologische volgorde van plaatsen