Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 09:44

Nessie schreef:
Ik krijg wel trouwens door social media nu paardrijkleding opgestuurd die ik dan op de foto moet zetten. Heb weleens vaker van die aanbiedingen gehad maar dit is wel een toffe kledinglijn, to be continued...

Oehh wat leuk!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 09:54

Gaaf nessie!

Nessie

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 09:59

Ja ben benieuwd :D Kwam met een paar weekjes. Ze hadden het ook nog over een andere collectie dus wellicht als Est en ik een beetje ons best doen hoeven we voorlopig geen rijkleding meer te kopen :P

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 10:00

Echt heel gaaf, ben benieuwd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:58

Gaaf Nessie!
En mooie foto xLoki!!

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:24

Nessie schreef:
Ik krijg wel trouwens door social media nu paardrijkleding opgestuurd die ik dan op de foto moet zetten. Heb weleens vaker van die aanbiedingen gehad maar dit is wel een toffe kledinglijn, to be continued...

Wat gaaf zeg!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 12:32

Heel gaaf nessie!! Ben heel benieuwd

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:34

Nessie schreef:
Ja ben benieuwd :D Kwam met een paar weekjes. Ze hadden het ook nog over een andere collectie dus wellicht als Est en ik een beetje ons best doen hoeven we voorlopig geen rijkleding meer te kopen :P

Wat leuk ! :D
Laatst bijgewerkt door xApple op 06-11-17 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:35

Heel gaaf zeg!

En leuk ook lau, is plussize in Amerika niet maat 38-40 haha. Vind dat altijd zo debiel. :+

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:42

Ik heb me hier ooit al gemeld, maar toen gingen jullie ineens zo hard dat ik t niet meer bij kon houden. _O-

Ik probeer nu ook meer volgers te krijgen (heb er echt schandalig weinig, 330 ofzo :') ) . Ik probeer nu bij mn laatste foto's heel veel hashtags te plaatsen, en dan heb ik wel ongeveer 80 likes.. maar krijg ik er met 3 nieuwe foto's maar 7 volgers bij ofzo? Meer mensen dat probleem? _O-

Ik probeer mijn feed nu ook meer één geheel te laten vormen qua kleuren. Dat vind ik nog best wel lastig maar als je verder naar beneden scrollt (tot vóór mijn reisfoto's van Madagascar) zie je van welke chaos ik vandaan kom _O-

Mochten jullie nog tips hebben, ben ik wel heel benieuwd! Ik heb helaas niet echt iemand in mn omgeving die leuke foto's van me zou kunnen maken.. mn vriend zou me echt uitlachen. :')

Mijn insta is xlisannebos trouwens :j

Nessie, wat is jouw instagram? Ik ben nu wel heel nieuwschierig geworden!
Laatst bijgewerkt door Silenna op 06-11-17 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 12:45

MarlindeRooz schreef:
Heel gaaf zeg!

En leuk ook lau, is plussize in Amerika niet maat 38-40 haha. Vind dat altijd zo debiel. :+

Dat is tegenwoordig curvy, plussize is vanaf 44 tot Euh ja huge.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:49

Lau schreef:
MarlindeRooz schreef:
Heel gaaf zeg!

Dat is tegenwoordig curvy, plussize is vanaf 44 tot Euh ja huge.

Oh ik loop weer achter haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:49

M'n foto van gisteren heeft 42 likes gehaald :')

Voor de doorgewinterde IG'er stelt t waarschijnlijk niks voor maar ik vind 't nogal wat :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:52

Het ging niet specifiek over alleen insta maar ook over Facebook :) . Mijn instagram is missmargotnl. Ik heb wat paarden betreft geluk met een vaste fotograaf.

Wat betreft hashtags staan er op Google veel populaire ook voor dagelijkse dingen. Ik zet vaak wat dingen neer die op de foto te zien zijn/aan gekoppeld kunnen worden.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:58

Ik probeer nu inderdaad veel "populaire" hashtags uit :j Qua likes lijkt het te helpen, qua volgers niet eigenlijk :')

Maargoed, volgens mij moet je soms ook gewoon geluk(?) hebben om opgemerkt te worden met een foto. Hoe mensen binnen één dag aan 100+ nieuwe volgers komen is mij een raadsel _O-

Edit: anyway mocht iemand lekker recht voor zn raap zn mening wil geven, ik sta open voor alle tips :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:52

Nessie schreef:

Dat is wel cool :D
En dan moet je gewoon met die kleding foto's posten en het merk erbij zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:08

Kan je eigenlijk ook op een bepaalde manier zien welke foto's iemand geliked heeft? Of gaat dat alleen maar door bij elke foto apart naar de likes te kijken?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:18

Ugh ben een tijdje wat minder actief geweest op instagram qua mijn fees bekijken.... krijg nu telkens fotos van dageb terug :( super vervelend! Ik wil gewoon de recente fotos en videos zien |(

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:38

Ik lees dit topic en moet een beetje huilen en lachen tegelijk :') Op een goede dag heb ik 58 volgers, op een slechte dag zo 10 minder. En dan zie ik talloze accounts met 1 onscherpe foto en 2489 volgers. Hoe dan?! :') Ik vind het een prachtig medium maar de wetenschap achter volgers en likes is me volledig onduidelijk geloof ik :')

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:54

Gaaf Margot (Nessie) dat je dat mag gaan doen! Voor welk merk is het? :)

Hier ook veel wisselingen in likes/ aantal keer dat een foto bekeken wordt/ volgers...Vind het zelf ook inderdaad zwaar irritant dat ik meerdere foto's meerdere keren te zien krijg en sommige mensen echt op moet gaan zoeken omdat ik hun foto's anders nooit te zien krijg :( Graag weer terug naar chronologische volgorde van plaatsen

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:25

Pfff... Ik heb helemaal geen inspiratie meer voor mijn instagram profiel. Misschien als ik ooit foto's van een soort mini-shoot krijg, maar diegene van wie ik het moet krijgen vergeet telkens de usb. En dat is nu al 4 maanden zo. Dus tja, ik lees vooral lekker mee hier :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:20

Nog een aantal foto's van gister binnen! Maar wil niet alles tegelijk plaatsen :')

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:53

Ik heb 9 december een fotoshoot met m'n lieve vriend bij een Skatepark, dus hopelijk half december nieuwe foto's om iedereen mee te spammen op insta *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 19:56

Ik wacht nog steeds geduldig op fotos

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:05

Ik gooi op mijn insta meestal selfies, quotes en verschillende personages :D alles door elkaar!
Afbeelding