Saab99 schreef:"ben je man of vrouw?", volgens mijn moeder ben ik een niks
of juist een alles
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Open hoge hakken met een gekruist bandje aan de voorkant, kleine teen er precies tussenuit. Uiteraard pas toen ik de straat uit was dus toch een halve dag zo door moeten lopen... En daarna met pleisters m'n kleine teen vastgebonden 
germie schreef:Koia schreef:
De broek gaat, maar die jas vind ik echt lelijk. Prijs is ook erg hoog voor de broek, 50 euro. Vind ik het niet waard.
té erg anno nu.
...Maar alleen voor op de ijsbaan en van adidas
Berdien schreef:'Het is een feit dat alles wat vrouwelijk is niet gemaakt is voor vrouwen van 1.82?' Houd toch op, dat is écht niet waar. Ik ben zelf ruim 1.80 en er is meer dan genoeg vrouwelijke keuze. Of het nou een leuk bloesje, een rokje of een jurk(je) is. Je doet alsof zo 'lang' zijn een uniek iets is, maar dat is het écht niet.
En inderdaad, een hoodie is gewoon niet netjes of geschikt voor een etentje. Dat iets schoon en heel is wil niet zeggen dat het dan direct netjes is.
Emmaa_ schreef:Berdien schreef:'Het is een feit dat alles wat vrouwelijk is niet gemaakt is voor vrouwen van 1.82?' Houd toch op, dat is écht niet waar. Ik ben zelf ruim 1.80 en er is meer dan genoeg vrouwelijke keuze. Of het nou een leuk bloesje, een rokje of een jurk(je) is. Je doet alsof zo 'lang' zijn een uniek iets is, maar dat is het écht niet.
En inderdaad, een hoodie is gewoon niet netjes of geschikt voor een etentje. Dat iets schoon en heel is wil niet zeggen dat het dan direct netjes is.
Ik haak ff in want ben aan het bijlezen.. ik ben 1.88 en kan me er stiekem toch best in vinden. Vooral omdat ik niet de dunste ben zijn de meeste jurkjes voor mij gewoon echt veel, veel, veel te kort. Rokjes gaat nog wel en ik vind vaak genoeg kleding die wel gewoon lang genoeg is, maar bij de H&M of de Primark gaat het vaker fout dan goed.
H&M is wisselend. Maar over het algemeen is er echt wel genoeg te vinden. Wellicht niet voor een tientje per spijkerbroek, maar ook dat is een keuze. friesam schreef:Emmaa_ schreef:
Ik haak ff in want ben aan het bijlezen.. ik ben 1.88 en kan me er stiekem toch best in vinden. Vooral omdat ik niet de dunste ben zijn de meeste jurkjes voor mij gewoon echt veel, veel, veel te kort. Rokjes gaat nog wel en ik vind vaak genoeg kleding die wel gewoon lang genoeg is, maar bij de H&M of de Primark gaat het vaker fout dan goed.
Dames...Asos tall.
Dan zit de taille ook in je taille ipv onder je bh.