Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascalle90 schreef:Ik heb afgelopen weekend aan mijn (vreselijke) date gewoon een hand gegeven. Toen ik aan kwam lopen zag ik gewoon al direct dat het hem niet ging worden.. vervolgens nog een paar ongemakkelijke stiltes gehad dus dat was wel duidelijk!
Colien schreef:Maar als de andere niet de moeite waard zijn dan, dan is het het toch gewoon niet? Zou ik niet te lang over na denken. Er komt wel weer iemand die wel weer de moeite waard is.
Sure_lee schreef:Pff ik heb het zwaar te pakken hoor. En hij ook.
Heel veel gebeld en geappt gisteren. Helaas lukte afspreken niet omdat ik mijn auto aan mijn ex had meegegeven. Anders was ik er gisterenavond nog heen gegaan.
Nu hebben we voor woensdag afgesproken. Ik heb dan een vergadering in Den haag en blijf dan bij hem slapen... super spannend. Als ik merk hoe de aantrekkingskracht alleen al is aan de app en als we elkaar aan de telefoon hebben... pfoe.
Gisteren was ik zo vrolijk en blij dat ik liep te zingen. Stuurde een stukje naar hem... hij was zwaar onder de indruk. Tja ik had zoveel gevoel in mijn donder... dat kwam blijkbaar over.
Het klinkt bijna als een droom. Die dingen die hij zegt en hij me laat voelen... wauw.
Kan iemand me knijpen??
Winged schreef:@anne_bento: Ik ben dan wel al 4 jaar vrijgezel, maar ik heb zeker wel gevoel hoorSnap alleen niet hoe mensen van de 'ene liefde van het leven' zo door kunnen hoppen naar de volgende
Of 'nu echt verliefd zijn'.... En dat dan 5x na elkaar.
Ik heb de RUMAGblog gelezen inderdaad ja. Voor de mensen die dit herkennen
Flessuh schreef:Janinevv schreef:Haha nouja ik woon wel in een "Gat"
Sorry het klonk ook best overdreven hahah.
oh bij jou ook zo dat als je op voornaam plus plaatsnaam zoekt dat je bovenaan staat?![]()
Zoveel moeite gaat iemand vast niet doen voor tinder date
musiqolog schreef:Pascalle90 schreef:Ik heb afgelopen weekend aan mijn (vreselijke) date gewoon een hand gegeven. Toen ik aan kwam lopen zag ik gewoon al direct dat het hem niet ging worden.. vervolgens nog een paar ongemakkelijke stiltes gehad dus dat was wel duidelijk!
Dan maak je me wel nieuwsgierig wat er zo niet cool aan hem was. Was hij lelijk? Liep hij met zijn mondhoeken in zijn schoenen? Had hij een foute aftershave die je van tien meter afstand rook?
lieveli schreef:Robijntjah schreef:Precies dit is echt van mij en wil dus ook echt zelf alle keuzes gaan maken. Dat wordt nog wel een uitdaging haha.
Gefeliciteerd met je eerste huisje! De eerste stap naar volwassenheid! Leuk!