Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dott schreef:Ja. Scheur in de buitenkant wist ik, die konden we ook zelf nog maken. Maar het klitteband plakt niet meer en de binnenkant is dus niet zo geweldig meer.. is de moeite van het maken (in mijn ogen) niet meer waard.
Kan ook nog wel zijn dat ie een enkeltje kliko krijgt
renskesanne schreef:Dott schreef:Ja. Scheur in de buitenkant wist ik, die konden we ook zelf nog maken. Maar het klitteband plakt niet meer en de binnenkant is dus niet zo geweldig meer.. is de moeite van het maken (in mijn ogen) niet meer waard.
Kan ook nog wel zijn dat ie een enkeltje kliko krijgt
Ik zou ze wel even een berichtje sturen aangezien het dus schijnbaar ook niet gemeld is en het we gemeld hoort te zijn...
Maar sommige mensen kunnen ook niet lezen hoor heb de laatste kitten van nestje van mijn poes maar op marktplaats gezet voor de 2e keer (vorige keer kwamen de mensen niet opdagen) krijg ik echt heel veel berichtjes op gelukkig. Maar kreeg ik vandaag een berichtje van "is de kitten er nog zo ja kunnen we hem over 10 min wel komen ophalen wonen in ...." terwijl er echt duidelijk in de advertentie staat dat ze met 10/11 weken weg mogen en hij nu 5 weken is.
Heb er eerlijk al een hekel aan de kitten via marktplaats een huisje te zien te vinden de rest van de kittens gaan ook naar familie of vrienden.
Urona447 schreef:Tot nu toe al 5 mensen gehad die bieden op mijn tent , ik geef aan dat ik akkoord ga met het bod en hoor er nooit meer iets van. Frustratie!
_mexx_lady_ schreef:Oké zadel verkocht maar hoe kan ik hem nu het best verzenden?
Gewoon met track and trace? Of best aangetekend?
Op welke wijze heb ik het meeste zekerheid? Is een pakket van +300 euro
_mexx_lady_ schreef:Moest ik dan niet aangetekend doen en het gaat onderweg mis dan kan ze niks op mij verhalen onder de vorm van eigen risico?
GamblersCup schreef:Duitsland.
En als iemand hier op facebook (gebeurt nogal vaak) kittens aanbied van 6 weken dan hakt de hele stad er op in omdat dat te vroeg is. Heerlijk om te zien!