Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:58

Zwemde? :')

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:01

Wat ben ik nu blij met mijn moeders kookkunsten. Ze probeert elke week wel wat nieuws uit, en alle lekkere recepten houden we erin. Wij eten haast nooit het standaard vlees-groente-aardappelen gedoe. *\o/* *\o/*

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:04

Eulogy schreef:
Zwemde? :')

Ik wist dat er iets niet klopte. Maar ik zag even niet wat. Zwom dus inderdaad. :') :')

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:04

Over de kookkunsten van mijn moeder niks te klagen gelukkig,echter sinds ik op mezelf woon (11 jaar dus :P ) heb ik nagenoeg geen gekookte aardappel meer aangeraakt.
Man,wat had ik er een hekel aan als kind!
Moederlief maakte altijd een 'prakkie',en alles waar gekookte aardappelen in zaten,daar zat ik gegarandeerd tot 20u mee aan tafel *gruwelt*

Yes! Nooit meer gekookte aardappels voor mij *\o/*

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:20

Hier gelukkig ook niks te klagen over moeders kookkunsten
Hoewel er af en toe best iets mis ging met het uitproberen van nieuwe recepten...

Ik heb ook nog een confession...
Mijn schoonmaakster is gestopt...
En nu moet ik zelf dweilen en daar heb ik zo'n ontzettende hekel aan.. dat ik het iedere keer maar uitstel :')
Het moet echt gebeuren, maar ik heb er ZO geen zin in....

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:30

Confession: ik vind het altijd irritant als vrijwilligers op handen worden gedragen omdat ze vrijwillig iets doen. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb er respect voor en we hebben veel aan vrijwilligers overal, maar de meeste vrijwilligers doen iets omdat zij het zelf leuk vinden (uitzonderingen daargelaten) of misschien wel hobbymatig, dus waarom moeten ze zo op handen gedragen worden dan :') Helpt misschien dat ik vrijwilligers kende die dan ook eiste dat mensen tegen hen opkeken.

(Dit heeft niks te maken met de post van iemand daarnet dat we zonder de vrijwillige Mods op Bokt niet ver zouden komen, hoor, maar het herinnerde me eraan!)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:31

Jennifuur...
Ik kan dat gevoel ergens wel delen...
Soms ga je je schuldig voelen omdat je zelf niet iets aan vrijwilligerswerk doet :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:33

Ja, dat misschien ook nog wel.
Kijk, tuurlijk zijn er mensen die echt de handen uit de mouwen steken en dingen doen die zij niet leuk vinden, maar gewoon moeten.
Maar er zijn helaas ook veel vrijwilligers die iets hobbymatig doen (nog geen probleem), maar er dan drie veren voor in hun reet willen hebben :') (wel een probleem)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:56

Confession: ik laat mezelf ontzettend gebruiken en aan t lijntje houden door een jongen en hoe vaak mensen ook zeggen dat ik ermee moet kappen, ik laat t iedere keer weer gebeuren en ik haat mezelf erom. :=

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 18:01

ik vind dus vrijwilligers een slechte zaak. als mensen het gratis blijven doen zal er nooit wat gebeuren aan het banen tekort. als iedereen op hun strepen gaat staan en niet alles gratis en voor niets gaat doen ( en dan vooral niet in de liefdadigheidssector maar het paardenstal manege uitmesten ) zouden er veel meer banen zijn.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 18:02

unihorses schreef:
ik vind dus vrijwilligers een slechte zaak. als mensen het gratis blijven doen zal er nooit wat gebeuren aan het banen tekort. als iedereen op hun strepen gaat staan en niet alles gratis en voor niets gaat doen ( en dan vooral niet in de liefdadigheidssector maar het paardenstal manege uitmesten ) zouden er veel meer banen zijn.

Denk dat het dan voornamelijk voor dingen geldt waar ook een baan voor is, ik ben zelf vrijwilliger bij een vereniging die alleen maar bestaat uit vrijwilligers, daar is echt geen geld voor om mensen aan te nemen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 18:06

Vereniging, kinderboerderij enzo begrijp ik nog. In kranten zie ik advertenties van bedrijven die vrijwilligera zoeken; hele selectieprocedure, cv's enz. Dat snap ik niet.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 18:21

Confession: ik vergeet heel vaak een haarelastiekje mee te nemen als ik wil rijden en dan pak ik gewoon zo'n paardenelastiekje. Sterker nog: ik gebruik nooit elastiekjes voor mijn pony, die gebruik ik allemaal zelf :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 18:28

Nog een confession: ik vind zwangere vrouwen niet mooi, vind die buik juist een beetje viezig _O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 19:04

Mijn confession, ik word binnenkort geopereerd.

Nou kijk ik er ontzettend naar uit omdat ik dat legaal een dag in bed kan liggen en de hele dag kan slapen!

Ik heb een baby van 9 maanden en het eerste half jaar sliep hij bijna niet en kon ik 30x per nacht m'n bed uit.
Ik ben dus kapot! Mijn man laat me de weekeinden bijslapen. Maar is doordeweeks van huis.

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 19:20

Cynn schreef:
Confession: ik laat mezelf ontzettend gebruiken en aan t lijntje houden door een jongen en hoe vaak mensen ook zeggen dat ik ermee moet kappen, ik laat t iedere keer weer gebeuren en ik haat mezelf erom. :=

Dit.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 19:29

Mijn confession: ik vind het stiekem niet eens zo heel erg om nat te worden geregend als ik naar huis ga want dat geeft me een goede reden om de rest van de dag in mijn pyjamabroek rond te lopen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 19:32

Confession: ik kan me zo ergeren aan het slecht passende pak en de slordig gestrikte das van de collega die tegenover me zit dat ik hem serieus alleen al daarom niet mag :') Het is misschien echt irrationeel maar kan er serieus echt niet tegen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 19:34

Ik heb dat ook hoor :o Als je dan een pak koopt, koop er dan ook eentje die goed past. Een goed passend pak is mega sexy, een slecht passend pak is ook echt gelijk het lelijkste dat iemand kan dragen :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 19:38

Emmaa_ schreef:
Ik heb dat ook hoor :o Als je dan een pak koopt, koop er dan ook eentje die goed past. Een goed passend pak is mega sexy, een slecht passend pak is ook echt gelijk het lelijkste dat iemand kan dragen :+

-ziet m'n ex voor me op eindexamengala-

Ja, ik snap je punt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 19:45

Het is echt erg, z'n overhemd is nooit goed ingestopt en hangt dan ergens op half zeven, z'n broek zakt af en hij laat echt de bovenste 3 knoopjes van z'n overhemd open -O- Oh en die das hangt ook ergens op z'n navel. Zou me dood schamen als hij zo cliënten onder ogen zou moeten komen.

Het is verder ook een beetje een verwend, eigenwijs ettertje dat nog bij z'n ouders woont en dat niets van een ander wil aannemen, dus ik mag hem sowieso niet :D

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 20:38

Ik beken..
Ik heb een hekel aan ramen wassen..
Ik laat dus altijd als het weer tijd is om ze te wassen m'n zoon erop schilderen zodat ik wel "moet".
Laat het wel zo zijn dat ik het dan nog gerust een maand uitstel O:)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 20:43

RoosTinker schreef:
Ik beken..
Ik heb een hekel aan ramen wassen..
Ik laat dus altijd als het weer tijd is om ze te wassen m'n zoon erop schilderen zodat ik wel "moet".
Laat het wel zo zijn dat ik het dan nog gerust een maand uitstel O:)

Ik beken..

Vette kinderhandjes..
Zuignapjes van de kleine zn pijl en boog
katten pootjes en neusjes..

Jaaa ik weet het..
Maar t is zo een rot klus..
Iemand die voor 15 euro mn ramen komt lappen..
Beneden binnen en buiten boven alleen binnen :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 20:45

maar begane grond is toch zo erg nog niet?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 20:52

Ja wel.
Ik vind ramenlappen echt Verschrikkelijk.