NatasjavE schreef:VivianHesen schreef:Dan bestel ik voor zaterdagavond de amerikaanse taferelenDan ben ik bij mijn ouders en kan ik lekker van me af kijken
Die annuleer ik dan even.....
Een heel flink onweer vind ik best maar ik hoef geen F4 door mijn achtertuin en ook niet een rivier.

Ik ben bang dat het uiteindelijk tegen gaat vallen. Dan ben ik echt het hele weekend chagrijnig.
Dan ben ik bij mijn ouders en kan ik lekker van me af kijken

We waren tijdens de vakantiespelen in het Dijkgatsbos aan het water (ik was toen ook nog jarig) en toen kwam er een enorme bui aan. We moesten toen met een hele groep kinderen dwars door het bos naar een loods (waren meer groepen) die daar stond om het noodweer af te wachten. Op het laatst moesten we zelfs rennen. Ik keek omhoog en de bomen stonden in brand naar mijn idee. Allemaal vlammetjes te zien die bewogen. Ik raakte toen flink in paniek en begon te huilen.
terwijl de meeste onweersbuien altijd netjes om ons heen trekken (lees: of over Duitsland, of over winschoten) maar als het van Duitsland af komt, mogen wij wel in de schuilkelder gaan zitten
ben ik blij dat ik nu wel mee kan!! (waarschijnlijk dan)
ik wil nog genieten moet werken heel de dag en wil echt na 1700uur genieten van de zon