Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:00

HorseTimeXL schreef:
Aan het feit dat ik om acht uur vanochtend een afspraak had bij de ortho en ik dan ook verwacht dat ik om acht uur aan de beurt ben, terwijl ik pas 20 minuten later werd geroepen. Er was niemand voor me.

Oeeh daar heb ik ook zown hekel aan. Afspraak bij dokter om 8.15, dus ben er netjes om 8.10. Komt de dokter zelf pas om 8.30 aanzetten in de praktijk..

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:57

SpikkelFire schreef:
HorseTimeXL schreef:
Aan het feit dat ik om acht uur vanochtend een afspraak had bij de ortho en ik dan ook verwacht dat ik om acht uur aan de beurt ben, terwijl ik pas 20 minuten later werd geroepen. Er was niemand voor me.

Oeeh daar heb ik ook zown hekel aan. Afspraak bij dokter om 8.15, dus ben er netjes om 8.10. Komt de dokter zelf pas om 8.30 aanzetten in de praktijk..

Ja de eerste assistente kwam pas 7:55 om de deur open te doen. ik was er al voor de deur. ze bleef maar roepen dat ze zo moe was. en vervolgens kwamen ze rustig aan en bleven ze maar met elkaar praten..

laraxXxemma

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:20

Aan het feit dat ik net heb ondekt dat ik woensdag, donderdag en vrijdag om half 8 al in de trein moet zitten.. = kwart over 7 al van huis :(
(meestal heb ik die van half 10)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:51

Aan het feit dat iedereen mij aangestoken heeft en ik nu ziek thuis zit op m'n vrije dag

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 12:08

HorseTimeXL schreef:

Heb wel eens bijna een uur gezeten terwijl er mensen naar binnen liepen en zo werden geholpen! Ben blij dat ik daar nooit meer naar toe hoef!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 14:02

Een bepaald persoon waarvan ik niet weet wat ik er nou mee moet.. :n

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 14:38

wortelsussie schreef:
HorseTimeXL schreef:

Heb wel eens bijna een uur gezeten terwijl er mensen naar binnen liepen en zo werden geholpen! Ben blij dat ik daar nooit meer naar toe hoef!

ik ga er om die reden ook gewoon nooit meer heen

en het enigste wat hij doet is kijken of ik goed poets sorry maar dat kan mijn tandarts ook wel
heb ook geen beugel meer

al is de half jaarlijkse afspraak bij de tandarts ook niet leuk maar hij is aardiger als mijn ortho

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 14:57

Ja en het ergste was dat ze gewoon boven me hing en niet de moeite nam om haar neus eerst te snuiten en gewoon continu haar neus aan het ophalen was..

Geldklopperij is het. Maar ja m'n onder gebit was gewoon niet mooi.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:04

aan jehova getuigen

ik vind het echt prima als ze aan de deur komen en een normaal gesprek voeren en het gezellig is maar heb net al voor de zoveelste keer een jehova getuigen gehad die zijn voet tussen de deur deed terwijl ik netjes aan gaf het druk te hebben en echt weg moest die man is al vaker geweest en ik hoop nu toch echt dat ik nu een keer goed hard op zijn voet heb getrapt en dat ie er nu is mee op houd om iedere keer zijn voet tussen de deur te doen is al en paar keer gebeurd ze komen bij mij altijd op het slechtste moment

deze man komt eigenlijk alleen om de drie maanden met die andere twee mensen heb ik altijd een erg leuk gesprek

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:07

Aan de leraar van cel en weefselkweek die mij wou laten blijven om puntjes bij te vullen, maar dan had ik een uur kunnen wachten onderweg naar huis (de bus rijd dan gewoon anderhalf uur niet)...

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:29

Mensen die zeggen 'Ik reageer normaal noooooit maaar ...' . Echt alsof het een privilege is dat je een reactie van hen krijgt, zo komt t over :=

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:39

Aan het feit dat ik dacht dat ik een aardig rustige week had, maar dat ik toch nog meerdere toetsen blijk te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:12

Wederom aan een lijf dat niet meewerkt: een lamlendig been dat het niet goed doet, super weinig energie en zenuwpijn.... Ben er klaar mee voor vandaag; off to bed! :z

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:29

Aan mijn rekendocent die mij vorig jaar, indien ik een 7 haalde voor het proefexamen (wat ik heb gedaan), beloofde dat ik vrijstelling zou krijgen voor de lessen dit jaar tot aan het vervroegde examen in januari. Ben van vorig jaar vwo naar dit jaar weer havo gegaan en nu mag het ineens niet meer. Ik vind rekenen best lastig dus ik heb er keihard voor gewerkt en dan is dit mijn beloning.. fijn meneer, dankjewel.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:42

Alles. Alles zat tegen vandaag. -O-

- Verslapen
- Enkel verzwikt
- Scooter stuk; dus laatste stuk lopen met dat ding naar m'n werk
- Scholieren die de hele bak croissantjes bij de AH hadden leeggeroofd (want tegen die tijd was álles uiteraard hinderlijk :') )
- Paard die in de wei een trap tegen d'r hoofd heeft gehad en met een dikke kaak/neus en bloedneus stond :(:)
- Mensen die totaal ongeïnteresseerd op appjes reageren

Dit was niet mijn dag. :+

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 22:59

Quanneh schreef:
Aan het feit dat ik dacht dat ik een aardig rustige week had, maar dat ik toch nog meerdere toetsen blijk te hebben.

Zelfde hier! Gatver.
Aan het feit dat ik me morgen om 8 uur moet melden -O-

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 23:01

Topic van een jong meisje die zich beter voelde dan een nieuw meisje in haar les ....

Ik denk dat de meeste bokkers weten welk topic ik bedoel :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 23:08

Specifieke personen of topics mochten niet besproken worden...

Soms heb ik wel zin om mensen die zich beter voelen dan anderen even goed op hun plaats te zetten...

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 08:09

Mijn fijne elo die weer niet werkt, waardoor ik dus geen idee heb waar en wat voor les ik heb....

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:15

aan de regen... was kletsnat toen ik aankwam in het ziekenhuis en mensen die staarden me aan pff %)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:35

Aan een moeder van een vriendin van mijn dochter.Dochter kon meerijden naar school.Maar moest eerst naar het dorp fietsen(wonen in buitengebied).En het is 3 minuten omrijden voor haar.Ik haal wel altijd haar dochter voor de deur op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:38

Mijn huid
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:47

Steeph schreef:
Specifieke personen of topics mochten niet besproken worden...

Soms heb ik wel zin om mensen die zich beter voelen dan anderen even goed op hun plaats te zetten...

Sorry overheen gelezen , noem geen namen ... Maar maakte me echt kwaad . Kan m'n bericht niet meer aanpassen helaas

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 10:04

Aan de collega die mijn oude werk heeft overgenomen en gewoon dingen niet meer doet, omdat hij week 1 niet wist hoe en ik even niet in de buurt was om vragen te stellen, week 2 geen tijd had om vragen te stellen en vanaf week 3 gewoon maar niet meer de moeite heeft genomen om er nog actie op te ondernemen.
Ondertussen zijn we twee maanden verder.
Ik had toch wel iets meer verwacht van mijn grootste concurrent voor mijn nieuwe functie.....

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:35

Meiden die niets terugzeggen op tinder :')