Me kapot vervelen.. En alle mogelijk heden vjnden die op mijn telefoon zitten om mijn huiswerk uit te stellen nadat ik er vanmorgen al 2 uur mee bezig ben geweest.. Maar ik wil het afhebben.. En moet ook eigenlijk af.. Vanavond gourmetten bij schoonouders waar ik dus echr zo geen zin in heb..
Vanmorgen gras ingezaaid thuis opgeruimd naar de intratuin geweest en naar de bouwmarkt en nu met mijn vriend bij z'n vrachtwagen wat sleutelen en straks gourmetten met m'n ouders en zus en de aanhang
Anoniem
Geplaatst: 06-04-15 12:48
Lekker uitgeslapen en ontbeten en nu weer met de hele vriendengroep op stal, gezellig!
Bijgeslapen vanmorgen. Toen dierenarts voor m'n hondje, hoefsmid voor paard en garage voor scooter gebeld.
's Middags op stal geweest, ene paard gereden en de andere gelongeerd. Thuis met de hond gewandeld en sindsdien niet zoveel meer, tv gekeken en programma van afgelopen vrijdag teruggekeken.
Vanmiddag beide paarden gereden en daarna nog een tijdje in 't zonnetje bij de paddock gezeten waar ik ze in had gezet. Nu thuis even met de hond gewandeld, aflevering Dexter gekeken en zo douchen en dan naar 't werk (20-00.30).