Wat leuk dat je bij het paleis nog aan ons gedacht hebt!
Ik ben blij dat je er van genoten hebt, prachtig is het he! Ben je ook nog binnen geweest?
Ook heel lief dat je nu even vraagt hoe het met ons gaat! Hartstikke goed eigenlijk, inmiddels zijn de belangrijkste dingen voor onze bruiloft geregeld. De dag begint echt vorm te krijgen. En dat mag ook wel, want we trouwen over iets meer dan 5 maanden al! Het komt ineens zó dichtbij... stiekem ben ik best wel zenuwachtig.
Er komt gewoon heel veel op je af, er moet zoveel geregeld worden. Daar komt nog bovenop dat we beide alles tot in detail uitgewerkt willen hebben, dus we maken het onszelf soms ook wel gewoon wat lastig. En omdat we er zo druk mee zijn, willen we het ook graag met anderen delen. Het is gewoon zo lastig om nog niks te verklappen. Iedereen is zo nieuwsgierig naar bijvoorbeeld de locatie en de jurk en ik ben er ook heel enthousiast over, maar tegelijkertijd mag ik er nog even niks zeggen... 
En verder... zijn we nog altijd enorm verliefd op elkaar!
Op sommige momenten zijn we zo druk met al het geregel dat we een beetje uit het oog verliezen waar we het eigenlijk voor doen. En dan gebeurt er weer iets waardoor we ons ineens beseffen wat dit alles betekent. Het is zoveel meer dan een feestje of die jurk. Het is echt een verbintenis voor het leven, we willen elkaar zo graag die belofte doen!