Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loolotte schreef:Ik heb me opgegeven voor een shoot van AH! Maar in de beschrijving stond dat je dus wel ervaring moest hebben en er doen meer dan 30 mensen mee, dus ja..Ik heb wel betere foto's gemaakt voor een soort van portfolio
En van Robby heb ik niks meer gehoord nadat ik een achternaam, website, Facebookpagina of iets in die richting vroeg, dus dat wordt 'm niet
Amburtjoz schreef:Eens met Yasmijntje. Ik word er zelfs een beetje moe van Courses dat je elke keer een foto plaatst en als wij zeggen wat we juist goed en/of niet goed vinden wij weer een bak commentaar over ons heen krijgen want 'dat is niet zo'. Prima als jij er anders ziet, maar wij hebben zo ook onze eigen mening en respecteer die dan in plaats van ons te wijzen op 'fouten' (want zo zie jij de mening blijkbaar). En zoals gezegd doet dat niks af aan jouw kwaliteit als fotografe maar is dit puur wat wij vinden, nou dat is oke toch? Jij plaats een foto, wij zeggen wat we ervan vinden. Ik vind het leuk om je foto's te zien, en zodoende vind ik het ook leuk om te zeggen wat ik ervan vind. En als dat niet strookt met hoe jij de foto ziet is dat jammer, maar in mijn ogen geen probleem.
Courses schreef:Amburtjoz schreef:Eens met Yasmijntje. Ik word er zelfs een beetje moe van Courses dat je elke keer een foto plaatst en als wij zeggen wat we juist goed en/of niet goed vinden wij weer een bak commentaar over ons heen krijgen want 'dat is niet zo'. Prima als jij er anders ziet, maar wij hebben zo ook onze eigen mening en respecteer die dan in plaats van ons te wijzen op 'fouten' (want zo zie jij de mening blijkbaar). En zoals gezegd doet dat niks af aan jouw kwaliteit als fotografe maar is dit puur wat wij vinden, nou dat is oke toch? Jij plaats een foto, wij zeggen wat we ervan vinden. Ik vind het leuk om je foto's te zien, en zodoende vind ik het ook leuk om te zeggen wat ik ervan vind. En als dat niet strookt met hoe jij de foto ziet is dat jammer, maar in mijn ogen geen probleem.
Het gaat niet over mijn foto
Courses schreef:Mede daarom heb ik de moeite genomen de enorme beginpost op te zetten ter informatie en andere meiden die hier zitten verder te helpen. Blijkbaar word dat niet gewaardeerd, de vorige keer heb ik hier overheen gelezen omdat ik dacht ‘Joh, lekker laten gaan’ maar er is constant alleen maar gedoe.
Courses schreef:Als ik iemand ergens op wijs wat gewoon door onkunde niet goed gezegd word zoals de vorige opmerking is het meteen ‘niet goed’ en ‘iemand z’n mening’. Prima, als je iets ‘lelijk’ vind is dat helemaal goed, maar geef dan goed onderbouwt aan waarom. Het is gewoon een feit dat de dochter van Will hierboven een goede expressie op de foto heeft, iets wat 90% van de dames hier gewoon nog niet onder de knie hebben. Als je daar dan commentaar op hebt is dat echt een beetje pot verwijt de ketel. Ik heb al vaak genoeg goed advies gegeven, meiden geholpen en andere dingen. Dat er nu op zo’n manier gereageerd word vind ik echt belachelijk maar wel een teken dat dit gewoon verloren tijd is voor mij
Courses schreef:Afijn, succes met alles verder. Ik zal alle informatie verder laten staan voor de mensen die dit nog allemaal niet gelezen hebben maar verder laat ik het hierbij. Ik denk dat ik van Will haar dochter nog veel meer zal gaan zien want die dame komt er echt wel