Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shirley schreef:Het gaat niet alleen om het verzenden, als de koper niet tevreden is met het ontvangen artikel, kan hij alsnog een claim indienen !
Rizette schreef:Gisteravond heeft mijn vriendin gereageerd op een Haflinger in Assendelft ,deze mw had haar Haflinger al 2 jaar en wist alle ins en outs te vertellen over het beestje . Katinka den Hollander heette de merrie.
Klonk allemaal heel leuk , aan mw gevraagd om de afstamming ,leuk om even op te googlen en te kijken wie de ouders zijn ezn.
Ga ik googlen blijkt deze merrie eind 2012 verkocht te zijn via Bokt.
2 mogelijkheden leek mij : of het is het bewuste paard niet of het verhaal klopt niet
Mw gebeld , beweert dat ze haar uit Limburg gehaald heeft en dat ze echt 2 jaar eigenaar is.
Maar ze zal me zo terugbellen ,
Er belt niemand terug en het is al laat , dus heeft ze haar maar even gemailed ,geen reactie
Dus maar even op de naam gegoogled van mw , kom ik bij een pedicurepraktijk B uit in Assendelft , maar om haar nu daar te gaan bellen .
We zitten zo te twijfelen wat we er mee aan moeten , het paard leek zo leuk maar misschien is het weer : wat te mooi lijkt om waar te zijn..............
Ik denk dat ik maar eerst eens een een berichtje naar de vorige eigenaresse stuur misschien kan zij mij vertellen hoe het zit ( advertentie was te vinden via Bokt ) en hoe het nu gegaan is .
Waarom nou niet gewoon vertellen hoe lang je haar hebt en open kaart spelen daar wordt het paardje toch niet slechter van ?
Caira schreef:Dat soort dingen moet je niet in brievenbuspost doen. Het is nml heel zwaar en op de band gaat het heel snel rond waarbij het er vaak uitgeslingerd wordt en de enveloppe stuk gaat. Zelfde geldt voor sleutels en losgeld.
lady62 schreef:ben behoorlijk stom bezig geweest
op marktplaats een telefoon gekocht en opgehaald
ja hij doet het hoor en is helemaal goed moet alleen opgeladen worden
ding mee naar huis op de lader de volgende dag geen prik
ja de batterijen naar z'n grootje dan maar nieuwe batterijen halen nog duur uit
dus ook al haal je op je kunt evengoed voor schut gaan
lady62 schreef:ben behoorlijk stom bezig geweest
op marktplaats een telefoon gekocht en opgehaald
ja hij doet het hoor en is helemaal goed moet alleen opgeladen worden
ding mee naar huis op de lader de volgende dag geen prik
ja de batterijen naar z'n grootje dan maar nieuwe batterijen halen nog duur uit
dus ook al haal je op je kunt evengoed voor schut gaan
HTM schreef:Je kunt TNT bellen, maar dat zal wel geen nut hebben.
Die doen er niks mee.
Wat heb je afgesproken, risico van de koper of niet?
Want als je dat hebt afgesproken, dan heeft de koper pech, en anders of alles of een deel terug overmaken.