ik zou vandaag misschien naar Essen, maar gaat toch niet door helaas!
Mando
Geplaatst: 15-08-13 13:23
Ben afgelopen dinsdag geweest in Zaandam
Ook zo'n leuke doorzichtige blouse gekocht donkerblauwe bodywarmer roze trui roze vest 2 hoodies sokken tas 3x slofjes pyama cq huispak met fluffy vest waterbeker
Zaterdag denk ik nog maar op verjaardagsvisite in Badhoevedorp dus dan is hoofddorp erggggg vlakbij
Bij ons is maandag lappendag, alle winkels hebben dan een soort van leeg/uitverkoop kortingen tot wel 80%. Erg interessant dus. Maar wil ook graag morgen naar de Primark, lastig. Heb wat zomer kleding nodig, heeft de Primark dat nog? Zo nee, dan is de keuze snel gemaakt.
ben gister geweest heb gekocht: gezichtsdoekjes grote haardonut high waist skinny paar truitjes 3 bh's haarhanddoek vestje heerlijk was het, zijn ruim 3 uur binnen geweest
Had heel graag een paar bruine gympen willen hebben (met bontje aan de binnenkant), maar die waren er alleen in maat 36, grmbl. Dus als iemand nog gaat binnenkort en zou willen kijken, ze waren 11 euro, ik betaal uiteraard ook verzendkosten dan!
Ik ga Maandag met vriendjes-figuur. Ik hoop een leuke (sprijker)broek te scoren, ze hadden vorige keer hele leuke boy-friend spuikerbroeken maar alleen nog in ienieminiemaatjes
quibje
Geplaatst: 17-08-13 19:22
Kristie schreef:
Ik ga Maandag met vriendjes-figuur. Ik hoop een leuke (sprijker)broek te scoren, ze hadden vorige keer hele leuke boy-friend spuikerbroeken maar alleen nog in ienieminiemaatjes
yep, die zocht ik ook, die met die scheuren, alleen nog kleine maten