Heb via Money2 geld overgemaakt naar mijn paypal. Nog steeds een raar verhaal hoor, die klantenservice heeft na 10 mails ook nog niet door wat ik nou bedoel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mear schreef:
Desteney_ schreef:LisaLuna, pff, ik zou het niet weten, heb nog nooit een deken besteld! Vind hem wel eeeeerg leuk!
Hahaha magda, ik wil eerst mijn 3 bestellingen binnen krijgen voordat ik wat op ebay bestel, maar vind het toch wel moeilijk om niet stiekem te kopen nu m'n salaris gestort is..
Courses schreef:Als ik m'n iPhone 4 eindelijk heb dan ga ik me toch een partij inslaan aan hoesjesM'n hele Watchlist staat vol haha.
Roxxiejj schreef:Courses schreef:Als ik m'n iPhone 4 eindelijk heb dan ga ik me toch een partij inslaan aan hoesjesM'n hele Watchlist staat vol haha.
Via Ebay en Miniinthebox heb ik nu 23 hoesjes voor mijn Eifoongebruik er echt maar 3 of zo
Die bb cream heb ik allebei, maar die roze die ik kreeg was echt een waardeloze kwaliteit, die stinkt vreselijk chemisch. Deze prijzen zijn overigens echt geweldig! Dus ik ga er zo nog een gouden van bestellen![]()
Had destijds 5 testers van dat merk en daar merkte ik duidelijk verschil in de gouden en de roze. De roze deed vrij weinig bij mij, de gouden was een beetje foundation achtig, dat zocht ik ook
_Daniella schreef:nee past op alle tinten, tenzij je donker bent