Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 9!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jiwa

Re: Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 9!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 15:24

Ik inmiddels ook. :+
Heb via Money2 geld overgemaakt naar mijn paypal. Nog steeds een raar verhaal hoor, die klantenservice heeft na 10 mails ook nog niet door wat ik nou bedoel.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:43

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:26

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:31

LisaLuna, pff, ik zou het niet weten, heb nog nooit een deken besteld! Vind hem wel eeeeerg leuk!

Hahaha magda, ik wil eerst mijn 3 bestellingen binnen krijgen voordat ik wat op ebay bestel, maar vind het toch wel moeilijk om niet stiekem te kopen nu m'n salaris gestort is.. :+

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:37

Heeft iemand nog een link van die goede goedkope BB cream?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:58

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 16:10

Wat is het verschil tussen die twee dan? Ik ben nooit zo opmakerig, dus ik heb ook geen verstand van BB-Cream, maar ik heb ooit in de winkel die van Garnier geprobeerd en dat was best wel mooi. (:

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 16:14

Ik heb even wat reviews gelezen en die gouden heeft een andere formule.
Deze is iets geschikter voor een droge huid blijkt uit de reviews.

Verder schijnt er niet echt verschil in te zitten

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 16:15

Moet je daarvoor ook een tint hebben of past zo'n crème op alle tinten huid? :P

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 16:16

nee past op alle tinten, tenzij je donker bent :P

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 16:20

Nee, ben ik niet haha. :) Dankjewel voor de link dan, ga het ook eens proberen!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 16:49

Desteney_ schreef:
LisaLuna, pff, ik zou het niet weten, heb nog nooit een deken besteld! Vind hem wel eeeeerg leuk!

Hahaha magda, ik wil eerst mijn 3 bestellingen binnen krijgen voordat ik wat op ebay bestel, maar vind het toch wel moeilijk om niet stiekem te kopen nu m'n salaris gestort is.. :+

Ja vind dat heel moeilijk en van google word ik ook niet veel wijzer _O- .
Lekker Pennyyy!

Mijn schoenen zijn binnen , ze zijn écht heel mooi!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 17:00

Heb je een foto van de schoenen? :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 17:33

Als ik m'n iPhone 4 eindelijk heb dan ga ik me toch een partij inslaan aan hoesjes :') M'n hele Watchlist staat vol haha.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:00

Heel herkenbaar :')
Ik moet nog tot maart wachten voor ik een iPhone kan nemen, maar ik heb ook al een aparte lijst voor hoesjes gemaakt _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:01

Nja, heb nu een 3GS met een 3 tal hoesjes, echter is er voor de 3G/3GS amper meer wat online, alles is nu 4G/5G. Dus ik heb een beetje pech, haha :')

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:20

Ja, zo heb ik een HTC Wildfire S, maar zijn er voor HTC sowieso veel minder hoesjes, en al helemaal niks voor de Wildfire (geen leuke iig). Heb nu maar een simpele genomen :P

RoxxiejjJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:31

Courses schreef:
Als ik m'n iPhone 4 eindelijk heb dan ga ik me toch een partij inslaan aan hoesjes :') M'n hele Watchlist staat vol haha.

Via Ebay en Miniinthebox heb ik nu 23 hoesjes voor mijn Eifoon := gebruik er echt maar 3 of zo :')

Die bb cream heb ik allebei, maar die roze die ik kreeg was echt een waardeloze kwaliteit, die stinkt vreselijk chemisch. Deze prijzen zijn overigens echt geweldig! Dus ik ga er zo nog een gouden van bestellen :j
Had destijds 5 testers van dat merk en daar merkte ik duidelijk verschil in de gouden en de roze. De roze deed vrij weinig bij mij, de gouden was een beetje foundation achtig, dat zocht ik ook :j

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:33

Pff wat een gezeik met de seller van mijn schoenen!!! Nog altijd niks binnen, geschil wordt morgen gesloten, heb 3 dagen geleden al aangegeven dat het er nog steeds niet is en ik mijn beloofde refund wil. Ze zouden na 15 dagen zonder smoesjes of excuses GELIJK een refund geven, hadden ze beloofd. Nu nog altijd geen refund gehad, ze blijven het maar uitstellen. Dan weer dit dan weer dat. We doen het zo snel mogelijk zus, je moet eerst positieve feedback geven zo.. Gisterenavond een berichtje gestuurd dat ik helemaal geen feedback ga geven voordat ik mijn geld terug heb, en ze hebben het nog steeds niet overgemaakt en ook nog niks geantwoord.. Ik ga het geschil vanavond laten escaleren tot een claim, anders ben ik mij geld sowieso kwijt want heb niet het idee dat ze van plan zijn om te refunden!!
Het % wordt ook met de dag lager.. Ze zijn lekker bezig dus..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:47

Roxxiejj schreef:
Courses schreef:

Via Ebay en Miniinthebox heb ik nu 23 hoesjes voor mijn Eifoon := gebruik er echt maar 3 of zo :')

Die bb cream heb ik allebei, maar die roze die ik kreeg was echt een waardeloze kwaliteit, die stinkt vreselijk chemisch. Deze prijzen zijn overigens echt geweldig! Dus ik ga er zo nog een gouden van bestellen :j
Had destijds 5 testers van dat merk en daar merkte ik duidelijk verschil in de gouden en de roze. De roze deed vrij weinig bij mij, de gouden was een beetje foundation achtig, dat zocht ik ook :j

Vriendin van me heeft er ook echt super veel inderdaad.
Hopen dat m'n deal met de eiphoony door gaat :P

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:54

Even een warming voor de bbcreams hierboven..

Prut spul.. Althans bij mij én bij een vriendin.
Niet fijn te verdelen over het gezicht. Ook niet met vingers kwast enz. Raar geurtje.. Schilferigehuis erna.
Als je het op je hand doet, verplaats het goedje op je hand in 2/3 gedeeltes. Olie achtig waterachtig en een soort van lichtbruin iets....

Geen aanrader!!!!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:27

_Daniella schreef:
nee past op alle tinten, tenzij je donker bent :P

:n Ik heb eens een testsetje besteld van deze BB creams en ze waren allemaal voor mij te grijs/grauw. Deze BB creams zijn veel dekkender dan die wij hier te koop hebben, dus het maakt behoorlijk uit. Alleen de Sking79 Orange is geschikt voor onze kleurtoon, maar dies wel heel licht. En whitening waardoor je nog witter wordt :+

RoxxiejjJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:43

LisaLuna: over die deken maten: maat 6 is ongeveer maat 200. 6 inch 3 is volgens mij 207 en 6,6 is 212.
Mijn 205 maat paard pastte wel een maat 6, maar dan was deze redelijk kort aan de achterkant.

Over de Bb creams: ik ben heel bleek in mijn gezicht, dus de gouden is goed voor mij, ook als ik wat bruiner ben door de zon.
De roze die ik nu heb is hetzelfde wat Liins zegt, die smeert niet fijn uit, wordt schilferig en uiteindelijk zie ik geen verschil. Dus die gooi ik ook bij deze weg. Heb zojuist nog een gouden erbij besteld, hoop dat dat wel de goeie kwaliteit is!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:13

Ik mocht niets bestellen tot januari, weet ik, totdat ik de goedkope prijzen zag van raincovers voor de camera. :o Ik wil namelijk ook graag eens mooie sfeerplaatjes maken in de regen en dan vindt ik zo'n cover hartstikke handig. Bij de reguliere fotozaken zijn de prijzen echter zo absurd hoog, vandaar dat ik op Ebay keek. Echter, welke zou goed zijn? Weet iemand dat toevallig?

http://www.ebay.co.uk/itm/Protect-your- ... 6d8&_uhb=1
Deze lijkt bijvoorbeeld erg praktisch en is goedkoop (ondertussen een gevonden die ook naar Nederland verzend).

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:18

Van links naar rechts: Maybeline bb cream light, Garnier BB cream light, gouden van skin79, roze van skin79. Zonder flits en met flits.

Afbeelding Afbeelding