Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik vraag dus hoe oud de telefoon is en of de batterij aan het einde van de dag leeg is met normaal gebruik (dus enkel bellen en smsn, niet internetten). Is het enige antwoord wat ik krijg "ja"Ik zal eens aan mijn pa vragen hoelang zijn Galaxy mee gaat, is ook 3 jaar ofzo.
komop zeg, geef even normaal antwoordik ga geen 130 euro betalen voor een telefoon die niet eens normaal werkt en 3 jaar oud is
Lieszje schreef:lifaya schreef:Ik vraag dus hoe oud de telefoon is en of de batterij aan het einde van de dag leeg is met normaal gebruik (dus enkel bellen en smsn, niet internetten). Is het enige antwoord wat ik krijg "ja"Ik zal eens aan mijn pa vragen hoelang zijn Galaxy mee gaat, is ook 3 jaar ofzo.
komop zeg, geef even normaal antwoordik ga geen 130 euro betalen voor een telefoon die niet eens normaal werkt en 3 jaar oud is
Als je een mobiel wilt om enkel te smsen en te bellen dan koop je toch een goedkopere telefoon?
Zou dan eerder voor een simpel mobieltje gaan voor een paar tientjes in de winkel..
Heb je ook niet het risico dat je een kapot mobieltje koopt voor een hoop geld.