Micha, jij had toch een zwart skeletje gekocht? ik zag hem vanavond bij de Bijoux brigitte voor 7 euro dacht ik ongeveer. moet je nagaan hoeveel je bespaart!
Ligt eraan hoe groot je voorgevel is Ik ben zelf breed aan de bovenkant (brede schouders) en dat gaat eigenlijk prima! Dus dan zou die aan de voorkant ook wel iets kunnen hebben..
Geen aanfoto, is donker hier ook dus niet optimaal nu. Zal morgen even een aan-foto maken, hij is echt echt echt heel erg leuk nu alleen nog nude/beige pumps
Dat jurkje is leuk, ik denk alleen dat hij mij niet goed past aan de voorkant!
_Micha_
Geplaatst: 26-10-12 08:22
Suusie22 schreef:
Micha, jij had toch een zwart skeletje gekocht? ik zag hem vanavond bij de Bijoux brigitte voor 7 euro dacht ik ongeveer. moet je nagaan hoeveel je bespaart!
Sorry sorry sorry! Ben helemaal vergeten een foto te maken. Ben pas om half 8 thuis en om 9 uur lag ik er in. Maar vanavond is het weekend dus dan maak ik 'm, beloofd!
Help help ik zoek Timberlands (ofja look-alikes) maar ik heb geeeeeen idee waar ik op moet zoeken. En ook zoek ik dit soort schoenen http://static.fashionchick.nl/images/pr ... y-pump.jpg en het bont is geen eis. Gaat om de veter om de laarz heen.
Ik vind ze ook echt leuk, maar ik wil niet meer dan 50 euro uitgeven, aangezien mijn schoenen aantal al rond de 70 ligt. Van haren, daar kan ik nog wel eens kijken. Die bij de schoenenreus stonden niet mooi of waren van lelijke kwaliteit. Niemand die er een engelse zoekterm voor weet?