Ik vind Bloem op zich nog wel een lieve naam maar een beetje lastig... Net als Vlinder. Ik vind t lief maar eigenlijk geen namen, eventueel zou ik het dan nog als 2e naam leuk vinden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marley schreef:En de achternaam is pot??
Ik vind Bloem op zich nog wel een lieve naam maar een beetje lastig... Net als Vlinder. Ik vind t lief maar eigenlijk geen namen, eventueel zou ik het dan nog als 2e naam leuk vinden.
emilyxx schreef:Ik weet er nog een de kleindochters van mijn buurvrouw heten H.annelore en Z.onnelieve
Marley schreef:En de achternaam is pot??
vuurneon schreef:Maar in BE is Nico ook een meisjesnaam toch? En in NL een jongensnaam
nerina_97 schreef:Niet veel voorkomende en beetje aparte namen zijn soms best leuk, maar deze 2 hieronder vind ik toch wel ernstig.
Raffealla van Idols en later TVOH
"Haar dochtertje heet Beautiful.... Als ze zich dan ooit zich voor moet stellen in 't engels, dan komt ze meteen zo arrogant over. "Hi, nice to meet you, I'm Beautiful" .....
En volgens mij heet een zoon van Bart Chabot, Spijker.... (en nee, z'n andere zoon heet geen hamer)
sofiexx schreef:MaxiMillian is een heel normale naam in duitsland. Je hoort hem daar enorm vaak