Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hasiinaaax schreef:erg gaaf inderdaad!
Ik zit met een probleem ..
Ik heb echt een stuk of 20 modellenbureau's gemaild via mijn mobiel en nu blijkt dat mijn foto's niet geopend kunnen worden als ik het via mijn mobiel stuur. Ik heb dus ook nergens een reactie van gehad. Nu weet ik niet meer welke bureau's dat waren en ik wil niet weer alle bureau's mailen , want misschien mail ik dan ook een bureau die me had afgewezen oid. En ik wil niet opdringerig over komen.. Wat zouden jullie doen?
bente12 schreef:ik denk dat als je zelf niet stevig in je schoenen staat (je zegt dat je jezelf te lelijk vind) het modellenwereldje een hele harde wereld voor je gaat worden..
verder heb je denk zo te zien wel een mooi figuur ervoor en als je het echt graag wilt kun je altijd een keer beginnen met TFG shoots
carr_friesje schreef:Zit een beetje te twijfelen of ik wat shoots wil doen hihi.
Heel veel mensen zeggen dat ik een 'leuk smoeltje' heb voor foto's en dat ik m'n lengte mee heb (1.87)
Wat vinden de fotografen hier van mijn foto's/gezicht?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xDaantjxx schreef:Ik wil me hier graag melden.
Heb nu 4 shoots for de fun gedaan en ben erg benieuwd wat jullie zeggen...
Mn lengte is 1.77 en weeg 56 kg...
Ik zou het op den duur als het zeg maar wel meezit naar een castingbureau willen sturen. Het zou mij echt gaan dan om eventueel bladen zoals Wehkamp, Bit etc...
Maar dat is eventuele toekomst muziek + ik heb een gezicht wat niet altijd symmetrisch loopt doordat ik een aangezichtsverlamming heb gehad in 2010. Is super hersteld en zie je eigenlijk bijna niet, tot ik of moe wordt of heel koud is...
Wouden jullie foto's?
Heb 2 shoots bij Monica Brouwer en 2 bij Bert Kroeze, alleen die laatste voel ik me niet altijd even goed op me gemak, vandaar sommige foto's wat gespannen kunnen zijn die ik zou laten zien.
TessJazz schreef:Nou dan had ik ook een vraagje , iedereen zegt dat ik nu al jeugd model moet worden en later echt model omdat ik best lang ben en heel slank ben,
maar ik vind zelf dat ik er te lelijk voor ben![]()
ik ben 1.74/1.75 en weeg maar 46 kilo![]()
![]()
Wat vinden jullie ?
Hier fotos :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xx